Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych
Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Integracji Europejskiej
Data udostępnienia: 2014-02-14
Ogłoszono dnia: 2014-02-14 przez Lidia Matys
Termin składania dokumentów: 2014-02-24 15:15:00
Nr ogłoszenia: 6/2014
Id ogłoszenia: WOR.I.2110.6.2014
Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
• posiadanie obywatelstwa polskiego;
• korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
• wykształcenie wyższe;
• co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami dofinansowanymi
z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej;
• znajomość zasad, przepisów i praktyki pozyskiwania zewnętrznego dofinansowania zadań gminy;
• znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Office) oraz urządzeń biurowych;
• bardzo dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem;
• wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
• samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji;
• dyspozycyjność;
• obowiązkowość, rzetelność, systematyczność;
• umiejętność pracy w zespole.
• korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
• wykształcenie wyższe;
• co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami dofinansowanymi
z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej;
• znajomość zasad, przepisów i praktyki pozyskiwania zewnętrznego dofinansowania zadań gminy;
• znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Office) oraz urządzeń biurowych;
• bardzo dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem;
• wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
• samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji;
• dyspozycyjność;
• obowiązkowość, rzetelność, systematyczność;
• umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• znajomość zasad współpracy zagranicznej samorządu lokalnego;
• znajomość języka niemieckiego;
• znajomość przepisów i praktyki zamówień publicznych;
• znajomość prawa budowlanego.
• znajomość języka niemieckiego;
• znajomość przepisów i praktyki zamówień publicznych;
• znajomość prawa budowlanego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało przede wszystkim:
• analiza potrzeb Urzędu Miasta oraz podległych mu jednostek co do realizacji zadań ze środków europejskich;
• przygotowywanie i rozpowszechnianie informacji o środkach pozabudżetowych na realizacje inwestycji z zakresu infrastruktury oraz współpracy euroregionalnej;
• udzielanie informacji Wydziałom UM, jednostkom podległym UM oraz innym instytucjom o możliwościach pozyskania środków wg zakresu powierzonych zadań oraz współpraca z nimi w ramach przygotowywania i realizacji wniosków
o pozyskanie środków pozabudżetowych;
• przygotowanie i przedkładanie Dyrektorowi Wydziału informacji dot. możliwości finansowania w/w zadań;
• współpraca z krajowymi i międzynarodowymi instytucjami oraz organizacjami w celu opracowania wniosków aplikacyjnych;
• inicjowanie przedsięwzięć mających na celu realizację zadań wg powierzonych obowiązków;
• prowadzenie czynności związanych z merytorycznym i praktycznym przygotowaniem i wypełnianiem wniosków aplikacyjnych;
• znajomość obowiązujących przepisów UE oraz dostępnych środków finansowania przedsięwzięć;
• współpraca z Dyrektorem Wydziału w merytorycznym przygotowaniu i realizacji wniosków aplikacyjnych;
• planowanie, analiza, realizacja oraz monitoring projektów opracowanych w ramach dostępnych środków pozabudżetowych;
• w zakresie realizacji zadań finansowanych ze środków Unii Europejskiej sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem formalnym oraz wykonywanie czynności wynikających z właściwych dokumentów i wytycznych Instytucji Zarządzających (dotyczących zadań wyznaczonych przez Dyrektora Wydziału);
• opracowywanie dokumentów programowych oraz ich analiza i monitorowanie;
• współdziałanie w zakresie finansowego i merytorycznego rozliczania projektów;
• rozliczanie finansowe i merytoryczne prowadzonych projektów;
• inicjowanie zespołu zadaniowego przy realizacji projektów;
• gromadzenie aktów prawnych i innych materiałów niezbędnych do wykonywania zadań w zakresie stanowiska pracy;
• przygotowywanie archiwizacji akt na stanowisku pracy;
• współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miasta w celu prawidłowej realizacji wykonywanych przez nie zadań;
• realizacja zadań związanych ze współpracą zagraniczną Miasta;
• opracowywanie informacji i obsługa sieci internetowej – w zakresie zadań na stanowisku pracy;
• wykonywanie w zleconym zakresie, czynności związanych z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, umiejętności i kwalifikacji.
• przygotowywanie i rozpowszechnianie informacji o środkach pozabudżetowych na realizacje inwestycji z zakresu infrastruktury oraz współpracy euroregionalnej;
• udzielanie informacji Wydziałom UM, jednostkom podległym UM oraz innym instytucjom o możliwościach pozyskania środków wg zakresu powierzonych zadań oraz współpraca z nimi w ramach przygotowywania i realizacji wniosków
o pozyskanie środków pozabudżetowych;
• przygotowanie i przedkładanie Dyrektorowi Wydziału informacji dot. możliwości finansowania w/w zadań;
• współpraca z krajowymi i międzynarodowymi instytucjami oraz organizacjami w celu opracowania wniosków aplikacyjnych;
• inicjowanie przedsięwzięć mających na celu realizację zadań wg powierzonych obowiązków;
• prowadzenie czynności związanych z merytorycznym i praktycznym przygotowaniem i wypełnianiem wniosków aplikacyjnych;
• znajomość obowiązujących przepisów UE oraz dostępnych środków finansowania przedsięwzięć;
• współpraca z Dyrektorem Wydziału w merytorycznym przygotowaniu i realizacji wniosków aplikacyjnych;
• planowanie, analiza, realizacja oraz monitoring projektów opracowanych w ramach dostępnych środków pozabudżetowych;
• w zakresie realizacji zadań finansowanych ze środków Unii Europejskiej sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem formalnym oraz wykonywanie czynności wynikających z właściwych dokumentów i wytycznych Instytucji Zarządzających (dotyczących zadań wyznaczonych przez Dyrektora Wydziału);
• opracowywanie dokumentów programowych oraz ich analiza i monitorowanie;
• współdziałanie w zakresie finansowego i merytorycznego rozliczania projektów;
• rozliczanie finansowe i merytoryczne prowadzonych projektów;
• inicjowanie zespołu zadaniowego przy realizacji projektów;
• gromadzenie aktów prawnych i innych materiałów niezbędnych do wykonywania zadań w zakresie stanowiska pracy;
• przygotowywanie archiwizacji akt na stanowisku pracy;
• współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miasta w celu prawidłowej realizacji wykonywanych przez nie zadań;
• realizacja zadań związanych ze współpracą zagraniczną Miasta;
• opracowywanie informacji i obsługa sieci internetowej – w zakresie zadań na stanowisku pracy;
• wykonywanie w zleconym zakresie, czynności związanych z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, umiejętności i kwalifikacji.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Kombatantów 34, XI piętro. W budynku jest winda osobowa.
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Kombatantów 34, XI piętro. W budynku jest winda osobowa.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami
- kopia dowodu osobistego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe)
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia , kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
- kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe)
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz. 1458 ze zm.)”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-02-24 15:15:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych i monitorowania projektów” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 24 lutego 2014 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta)
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
c. Miejsce:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych i monitorowania projektów” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 24 lutego 2014 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta)
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3 – 4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3 – 4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.