ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia o naborze

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

nabór na stanowisko głównego specjalisty w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-01-10 10:45:34 przez Sylwia Bendkowska

Akapit nr - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2011-01-10
 
 
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór
na stanowisko głównego specjalisty w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
 
I.      Miejsce pracy:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie
 
II.     Forma zatrudnienia: –  umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu.
 
 
III.    Wymagania związane z wykonywaniem pracy na tym stanowisku:
 
A. Wymagania niezbędne.
Kandydatem może być osoba która:
1. Spełnia wymagania określone w art. 6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Posiada wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub prawniczym lub administracyjnym lub pokrewnym.
4. Posiada czteroletni staż pracy w tym co najmniej dwuletni na stanowiskach urzędniczych w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
5. Posiada umiejętność obsługi komputera i sprzętu komputerowego.
 
               
                B. Wymagania dodatkowe.
1. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku głównego specjalisty.
2. Znajomość przepisów prawa z zakresu:
 -  ustawy o samorządzie gminnym,
 -  postępowania administracyjnego,
3. Staranność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
 
                 
IV.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 
1)     zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania urzędu;
2)     wdrażanie nowych metod organizacyjnych pracy w urzędzie;
3)     obsługa organizacyjna spotkań i narad z udziałem burmistrza lub zastępcy burmistrza;
4)     współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej i sporządzanie planów realizacji zaleceń pokontrolnych oraz nadzór nad ich terminową realizacją;
5)     opracowywanie na zlecenie burmistrza wniosków o nadanie odznaczeń państwowych        i innych odznaczeń;
6)     prowadzenie spraw związanych z przystąpieniem gminy do stowarzyszeń, związków         i porozumień międzygminnych oraz spraw związanych z przystąpieniem do międzynarodowych zrzeszeń społeczności lokalnych, narodowych i regionalnych;
7)     prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych i nadzór nad ich przechowywaniem;
8)     zaopatrywanie urzędu w materiały i sprzęt biurowy;
9)     zapewnienie łączności telefonicznej oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
10) zapewnienie sprawności technicznej urządzeń powielających;
11) prowadzenie spraw gospodarczych urzędu, w tym administrowanie budynkami urzędu, bieżącymi remontami i konserwacją sprzętu biurowego;
12) prowadzenie pomocniczej ewidencji środków trwałych i wyposażenia będącego                w posiadaniu Urzędu (w tym wyposażenie studia telewizji kablowej);
13) dbanie o konserwację sprzętu przeciwpożarowego;
14) prowadzenie spraw z zakresu współpracy z mediami i obsługi prasowej;
15) obsługa i prowadzenie spraw dotyczących lokalnego programu telewizyjnego                      i wydawnictw prasowych, których wydawcą jest gmina;
16) prowadzenie spraw z zakresu współpracy zagranicznej;
17) prowadzenie rejestrów:
a) jednostek organizacyjnych gminy, 
b) porozumień;
18) analizowanie potrzeb urzędu w zakresie systemów informatycznych i sprzętu komputerowego;
19) koordynowanie obsługi prawej urzędu i jednostek organizacyjnych;
20) współpraca z innymi podmiotami przy organizacji uroczystości miejskich i świąt państwowych;
21) wykonywanie zadań z zakresu promocji gminy;
22) upowszechnianie informacji o zrealizowanych projektach w mediach, internecie, prasie;
23) promocja gospodarcza i współpraca z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw;
24) przygotowywanie ofert dla inwestorów krajowych i zagranicznych w zakresie możliwości inwestowania na terenie gminy oraz prowadzenie ich promocji w kraju i za granicą;
25) pozyskiwanie inwestorów oraz ich kompleksowa obsługa;
26) organizacja i koordynacja współpracy gminy z przedsiębiorcami, organizowanie spotkań konsultacyjno – informacyjnych;
27) organizowanie szkoleń dla przedsiębiorców, rolników, pracowników urzędu w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich;
28) kreowanie inicjatyw gospodarczych i rozwoju gospodarczego;
29) prowadzenie akcji informacyjnej o stosowanych ulgach i preferencjach wobec podmiotów gospodarczych;
30) gromadzenie informacji i danych ekonomicznych dotyczących gminy;
31) organizowanie wystaw i targów promujących lokalny biznes;
32) uczestnictwo w misjach gospodarczych, targach i wystawach inwestycyjnych;
33) podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów w sferze społecznej.
 
               
 
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.    Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
2.     List motywacyjny.
3.     Kwestionariusz osobowy.
4.     Dokumenty potwierdzające wykształcenie  – dyplom lub zaświadczenie ukończenia  
        studiów wyższych - uwierzytelniona kopia.
5.     Dokumenty potwierdzające staż pracy.
6.     Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz           
        o korzystaniu      z pełni praw publicznych.
7.     Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane                 
       z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8.     Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych  osobowych do  
        celów  rekrutacji.
 
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
 
 
 
  VI. Sposób i termin składania ofert:
1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać osobiście w  zamkniętych kopertach   w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 21.01.2011 roku. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko głównego specjalisty        w Wydziale Organizacyjnym”
 
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 21.11.2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458). 
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim. Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatami jest: Sekretarz Gminy – Agnieszka Czarnolewska.
Telefon kontaktowy 068 383 50 17.
 
 
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
 
Marek Cebula
 
 
 
 
 
 
 
« powrót do poprzedniej strony