ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia o naborze

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Burmistrz Krosna Odrzańskiego informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowisko referenta w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim

Informacja ogłoszona dnia 2011-07-15 14:29:04 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2011-07-15

 

O-II.2110.4.2011

              

 

Burmistrz Krosna Odrzańskiego

informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór

na stanowisko referenta w Wydziale Organizacyjnym

Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim

 

 

I.   Miejsce zatrudnienia

    Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

    ul. Parkowa 1

    66-600 Krosno Odrzańskie

     

II. Forma zatrudnienia: – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu na stanowisku urzędniczym.

  

III. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na tym stanowisku:

 

A. Wymagania niezbędne.

Kandydatem może być osoba która:

1.      Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

2.      Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

3.      Posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

4.      Posiada umiejętność obsługi komputera i sprzętu komputerowego.

 

B. Wymagania dodatkowe.

1.      Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku referenta Wydziału Organizacyjnego.

2.      Znajomość przepisów z zakresu:

a)      ustawy o samorządzie gminnym i przepisów wykonawczych,

b)      postępowania administracyjnego,

c)      instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

d)      ustawy o pracownikach samorządowych.

3.      Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

4.      Staranność, samodzielność, obowiązkowość, zdolność planowania pracy w zespole.

 

     IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

1. Realizacja zadań związanych z obsługą interesanta w Biurze Obsługi Interesanta:

a)      udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw,

b)      wydawanie druków wniosków do załatwienia spraw, pomoc przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków wraz z dokumentacją, wydawanie przesyłek awizowanych,

c)      udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej Urzędu,

d)      aktualizacja oferty Urzędu,

e)      koordynacja działań związanych z aktualizowaniem kart usług,

f)       umieszczanie ogłoszeń na tablicy Urzędu na okres przewidziany przepisami,

2.    Prowadzenie kancelarii ogólnej:

a)      przyjmowanie korespondencji do wysyłki z wydziałów, potwierdzanie jej odbioru na kopiach pism wysłanych,

b)      wydawanie poczty wpływającej do Urzędu, prowadzenie rejestru korespondencji,

c)      rejestracja pism poleconych oraz ewidencja pozostałych pism,

d)      kierowanie korespondencji do przeglądu przez Burmistrza, jego Zastępcę i Sekretarza Gminy,

e)      wydawanie korespondencji do Wydziałów.

3.    Wykonywanie zadań z zakresu promocji gminy, w tym:

a)      współpraca przy przygotowywaniu projektów planów promocyjnych Gminy,

b)      udział w wystawach, targach, konferencjach i szkoleniach o tematyce gospodarczej i turystycznej,

c)      współorganizacja imprez masowych, artystycznych, rozrywkowych i sportowych oraz innych przedsięwzięć promocyjnych Gminy,

d)      opracowywanie graficzne i merytoryczne oraz rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i promocyjnych o Gminie,

e)      promocja ogólna miasta,

f)       przygotowywanie prezentacji multimedialnych,

g)      opracowywanie materiałów do aktualizacji strony internetowej Gminy,

h)      przygotowywanie informacji o gminie celem umieszczenia w publikacjach innych podmiotów,

i)        prowadzenie zbioru materiałów promocyjnych wydawanych przez Gminę oraz zabezpieczenie egzemplarzy archiwalnych.

4.    Prenumerata prasy, dzienników ustaw, monitorów polskich, wydawnictw fachowych, druków  na potrzeby pracowników Urzędu Miasta.

5.    Dbanie o stałe uzupełnianie zbiorów aktów prawnych i innych publikacji dla potrzeb Urzędu.

6.    Prowadzenie spraw z zakresu udziału Gminy w pracach naukowo – badawczych realizowanych przez inne podmioty.

7.    Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych ze stanowiskiem.

8.    Zastępstwo na stanowisku obsługi sekretariatu.

9.    Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie.

10.      Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznych
w odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy.

11.      Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze
i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji Urzędu.

12.      Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.

13.      Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.

 

V. Wymagane dokumenty i oświadczenia

 

1.      Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.

2.      List motywacyjny.

3.      Kwestionariusz osobowy.

4.      Dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom lub zaświadczenie ukończenia studiów wyższych – kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.

5.      Dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy w administracji publicznej – kopia potwierdzona
 za zgodność z oryginałem.

6.      Oświadczenie kandydata, ze posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

7.      Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8.      Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

 

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.

 

VI. Sposób i termin składania ofert:

 

1.      Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 26 lipca 2011 r. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

2.      Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko referenta w Wydziale Organizacyjnym”.

 

Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
 (Dz. U.  Nr 223, poz. 1458 ze zm.).

 

Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą
z 21.11.2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).

 

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim. Osobą upoważnioną do kontaktu jest: Sekretarz Gminy – Agnieszka Czarnolewska. Telefon kontaktowy: 68 383 50 17.

 

 

 

Burmistrz Krosna Odrzańskiego

 

Marek Cebula

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Czarnolewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-07-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Czarnolewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-07-15 14:28:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-07-15 14:29:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-07-15 14:29:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1506 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony