ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia o naborze

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Burmistrz Krosna Odrzańskiego informuje o wolnym kierowniczym stanowisku pracy i ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Biura Kontroli i Audytu Wewnętrznego Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim

Informacja ogłoszona dnia 2012-06-21 14:06:35 przez Renata Piwowarczyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

O-II.2110.5.2012                                                                                                                
 Krosno Odrzańskie, 2012-06-21
 
 
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
informuje o wolnym kierowniczym stanowisku pracy i ogłasza nabór
na stanowisko Kierownika Biura Kontroli i Audytu Wewnętrznego
Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
 
 
I. Miejsce zatrudnienia
   Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
   ul. Parkowa 1
   66-600 Krosno Odrzańskie
    
II. Forma zatrudnienia: –  umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu na kierowniczym stanowisku pracy.
 
III. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na tym stanowisku:
 
A. Wymagania niezbędne. Kandydatem może być osoba która:
1.        Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 oraz ust 4 ustawy o pracownikach samorządowych.
2.        Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3.        Posiada wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie o profilu prawniczym, administracyjnym, ekonomicznym lub pokrewnym.
4.        Posiada co najmniej pięcioletni staż pracy.
5.        Posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w zakresie wykonywania czynności kontrolnych.
6.        Posiada umiejętności obsługi komputera i sprzętu komputerowego.
7.        Zna przepisy prawa z zakresu:
-          ustawy o samorządzie gminnym,
-          postępowania administracyjnego,
-          ustawy o finansach publicznych,
-          ustawy prawo zamówień publicznych.
 
B. Wymagania dodatkowe:
 
1.        Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Kierownika Biura Kontroli i Audytu Wewnętrznego.
2.        Staranność, samodzielność, obowiązkowość, zdolność planowania pracy w zespole.
3.        Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.
4.        Studia podyplomowe w zakresie kontroli lub audytu wewnętrznego.
5.        Prawo jazdy kat. B
 
      IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1.        Kierowanie działalnością Biura zgodnie z wytycznymi Burmistrza i zadaniami stojącymi przed Biurem;
2.        Informowanie Burmistrza o stanie wykonania zadań oraz potrzebach związanych z funkcjonowanie Biura i Urzędu;
3.        Ustalanie planów pracy Biura oraz harmonogramów ich realizacji.
4.        Prawidłowe organizowanie pracy Biura i podziału pracy pomiędzy pracowników w tym:
1)       Ustalanie zakresów czynności dla pracowników,
2)       Opracowanie oraz podział obowiązującego rzeczowego wykazu akt.
5.        Przestrzeganie procedur wynikających z prawa o zamówieniach publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Biurze.
6.        Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników.
7.        Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady oraz Komisji z zakresu działania Biura.
8.        Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy, przepisów o ochronie informacji niejawnej oraz przepisów o ochronie danych osobowych.
9.        Odpowiedzialność za wyniki pracy Biura, prawidłową organizację oraz sprawne i prawidłowe wykonywanie zadań.
10.     Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Biura.
11.     Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu.
12.     Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacji posłów, senatorów, radnych, komisji Rady, wojewody, organów samorządu województwa i powiatu.
13.     Nadzór nad realizacją zadań Biura, w tym w szczególności:
1)       Prowadzenie ewidencji kontroli i rekontroli w urzędzie i jednostkach organizacyjnych, zbioru protokołów i zaleceń pokontrolnych.
2)       Opracowanie rocznego planu kontroli jednostek organizacyjnych w uzgodnieniu ze skarbnikiem oraz kierownikami komórek organizacyjnych, w oparciu o propozycje komórek organizacyjnych.
3)       Organizowanie i prowadzenie kontroli kompleksowej w uzgodnieniu ze skarbnikiem i kierownikami komórek organizacyjnych.
4)       Organizacja i współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie udziału w kontrolach wynikających z zaistniałego zdarzenia na zlecenie Burmistrza.
5)       Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej i sporządzenie planów realizacji zaleceń pokontrolnych.
6)       Przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych powiązanych z budżetem gminy.
7)       Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Biura.
8)       Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli.
9)       Przygotowywanie wystąpień i zaleceń pokontrolnych mających na celu usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w kontrolowanych jednostkach organizacyjnych.
10)    Przeprowadzanie rekontroli wykonania zaleceń i wniosków wynikających z protokołów kontroli.
11)    Opracowywanie ocen i analiz przeprowadzonych kontroli wewnętrznej projektów realizowanych w ramach programów operacyjnych.
12)     Współpraca z audytorem wewnętrznym w zakresie prowadzenia audytu wewnętrznego.
14.     Wykonywanie obowiązków wynikających ze Statutu Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta oraz Regulaminu Pracy Urzędu Miasta.
15.     Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji w Urzędu;
16.     Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim;
17.     Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnej;
18.     Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza.
 
V. Warunki pracy na stanowisku: stanowisko kierownicze administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.
 
VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%;
 
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia
1.        Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
2.        List motywacyjny.
3.        Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4.        Dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom lub zaświadczenie ukończenia studiów wyższych – (potwierdzona przez kandydata za zgodność z oryginałem).
5.        Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dyplom ukończenia studiów podyplomowych, zaświadczenia
o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
6.        Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność
z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu)
7.        Dokumenty potwierdzające dwuletnie doświadczenie w pracy w zakresie wykonywania czynności kontrolnych (zaświadczenie o zatrudnieniu, kserokopia zakresu czynności)
8.        Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
9.        Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10.     Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
 
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
 
VI. Sposób i termin składania ofert:
1.        Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach
w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta lub drogą pocztową do dnia 3 lipca 2012 r.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2.        Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Kierownika Biura Kontroli
i Audytu Wewnętrznego
Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim”
 
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r.
 
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 tekst jednolity ze zm.) oraz ustawą z 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim.
Osobą upoważnioną do kontaktu z kandydatem jest:  Sekretarz Gminy – Agnieszka Czarnolewska.
Telefon kontaktowy: 68 383 50 17.
 
  
Burmistrz Krosna Odrzańskiego
                                                                                                                             Marek Cebula

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioletta Pobiedzińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Pobiedzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-06-21 14:05:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-06-21 14:06:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-06-21 14:19:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1314 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony