ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2009-11-09
O g ł o s z e n i e

     Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż działki budowlanej przeznaczonej na cele handlowo-usługowe, położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. 40 Lecia PRL.
nr działki
pow. w m2.
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
1219/11
232
18.340,00 zł.
2.000,00 zł.


     Przetarg odbędzie się w dniu 10 grudnia 2009 r. o godz. 9:15 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
      Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 3 grudnia 2009 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.

     Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania aktu. Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty sporządzenia dokumentacji formalno-prawnej w kwocie 500,00 zł. Zawiadomienie o dacie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

     Nieruchomość gruntowa nie jest obciążona na rzecz osób trzecich. Na działce można zlokalizować pawilon parterowy o wymiarach 7,50 x 7,50 m. Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat. Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych a zakończenie budowy stan surowy zamknięty.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-10 10:58:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-10 10:58:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:39:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
25128 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2009-11-09
O g ł o s z e n i e

    Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych pod budowę na pawilonów handlowo-usługowych w zabudowie szeregowej, położonych w Krośnie Odrz. przy ul. Działkowca.

nr działki
pow. w m2.
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
28/5
146
5.885,00 zł.
600,00 zł.
28/6
215
8.667,00 zł.
900,00 zł.


     Przetarg odbędzie się w dniu 10 grudnia 2009 r. o godz. 9:45 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.

     Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 3 grudnia 2009 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet pierwszej opłaty rocznej..

    Termin uiszczenia pierwszej opłaty rocznej w wysokości 20% wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. Opłaty roczne w wysokości 3% ceny wylicytowanej + podatek VAT płatne do 31 marca każdego roku z góry bez wezwania.

     Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat. Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych a zakończenie budowy stan surowy zamknięty.
Nieruchomości nie są obciążone na rzecz osób trzecich.

Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 500,00 zł.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-10 10:54:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-10 10:58:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:39:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
24550 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2009-11-09
O g ł o s z e n i e

     Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż działki budowlanej przeznaczonej na cele handlowo-usługowe, położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Henryka Pobożnego.
nr działki
pow. w m2.
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
1219/9
244
19.290,00 zł.
2.000,00 zł.


      Przetarg odbędzie się w dniu 10 grudnia 2009 r. o godz. 9:30 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
      Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 3 grudnia 2009 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.

     Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania aktu. Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty sporządzenia dokumentacji formalno-prawnej w kwocie 500,00 zł. Zawiadomienie o dacie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

      Nieruchomość gruntowa nie jest obciążona na rzecz osób trzecich. Na działce można zlokalizować pawilon parterowy o wymiarach 5.00 x 7,00 m. Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat. Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych a zakończenie budowy stan surowy zamknięty.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-10 10:49:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-10 10:58:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:39:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
23920 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2009-11-09

O g ł o s z e n i e


Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż działki budowlanej przeznaczonej na cele handlowo-usługowe, położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. 1 Maja

nr działki
pow. w m2.
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
612/17
333
26.330,00 zł.
3.000,00 zł.

      Przetarg odbędzie się w dniu 10 grudnia 2009 r. o godz. 9:00 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
      Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 3 grudnia 2009 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.

     Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania aktu. Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty sporządzenia dokumentacji formalno-prawnej w kwocie 500,00 zł. Zawiadomienie o dacie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Nie dotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.

      Nieruchomość gruntowa nie jest obciążona na rzecz osób trzecich. Na działce można zlokalizować pawilon parterowy o wymiarach 6,00 x 14,00 m. Równocześnie należy
Wybudować trzy miejsca postojowe wzdłuż ulicy Piastów zgodnie z opinią Zarządu Dróg Powiatowych w Krośnie Odrz. Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat. Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych a zakończenie budowy stan surowy zamknięty.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-10 10:45:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-10 10:58:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:39:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
23138 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2009-10-30
FI./3054/1/09 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
 
I. ZAMAWIAJĄCY
I.1 Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Gmina Krosno Odrzańskie Ul. Parkowa 1 66-600 Krosno Odrzańskie www.krosnoodrzanskie.pl e-mail:
I.2. Rodzaj Zamawiającego: Administracja Samorządowa
II.1 PPRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 7.556.142,92 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 5.406.142,92 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 2.150.000 zł.
II.1.2 Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 7.556.142,92 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w wysokości 5.406.142,92 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki w wysokości 2.150.000 zł. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę powyższego kredytu na następujących warunkach:
 
1) okres spłaty kredytu – 14 lat w latach 2011-2024, liczony od stycznia 2011 roku,
2) karencja w spłacie kapitału do 13 miesięcy od dnia podpisania umowy,
3) spłata kredytu równymi miesięcznymi ratami kapitałowymi, 15 - stego roboczego dnia miesiąca kalendarzowego, począwszy od stycznia 2011 roku,
4) naliczanie odsetek w okresach miesięcznych i ich spłata w okresach miesięcznych 15 - stego roboczego dnia miesiąca kalendarzowego,
5) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub wielokrotności rat kapitałowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez zamawiającego,
6) przyjęcie za podstawę stopy procentowej kredytu WIBOR 1M, gdzie WIBOR należy przyjąć z pierwszego roboczego dnia miesiąca,
7) udostępnienie kredytu od pierwszego dnia do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy,
8) przyjęcie jako zabezpieczenia kredytu weksla „in blanco” wraz z deklaracją wekslową wystawionego przez zamawiającego,
9) nieumieszczanie w umowie zapisu o udzieleniu pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym,
10) przyjęcie jako kosztów obsługi kredytu wyłącznie odsetek i ewentualnej prowizji przygotowawczej od udzielonego kredytu,
11) prowadzenie rachunków dodatkowych do obsługi kredytu bez opłat i prowizji.
 
Informacje dodatkowe:
 
Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ mają zastosowania przepisy ustawy.
 
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
 
66113000-5
 
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej; Nie
II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2. Czas trwania zamówienia: 31 grudnia 2024 r.;
 
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1 WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacje na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 40 tys. złotych
III.2 WARUNKI UDZIAŁU
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
a) spełniają warunki określone a art. 22 ust.1ustawy pzp. Spełnianie warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty,
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. Nr 223, poz.1655 z 2007 r.),
c) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
d) złożą ofertę zgodną z wymaganiami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przepisami Prawa zamówień publicznych.
 
Ocena spełniania wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia: „ spełnia – nie spełnia”.
 
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
 
1. Dowód wniesienia Wadium
2. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy.
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Zaakceptowany wzór umowy – Formularz wzoru umowy.
5. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę,
b) Aktualnej informacji z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę,
c) Aktualnej informacji z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę,
d) Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę,
f) Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ofert składanych przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
IV. PROCEDURA
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Najniższa cena Przy ocenie ofert zamawiający zastosuje następujące kryteria i wagi:
 
- wysokość marży kredytu (w %) – waga 90 %
- wysokość prowizji przygotowawczej (w %) – waga 10 %
 
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3 INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
 
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim Wydział Finansowy
Ul. Parkowa 1 66-600 Krosno Odrzańskie
VI.3.4. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
 
Urząd Miasta Krosno Odrzańskie ul. Parkowa1,
66-600 Krosno Odrzańskie Biuro Obsługi Interesanta,
Budynek A Urzędu Miasta
do dnia 09.12.2009 r. do godz. 13:00 (godziny otwarcia: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek – piątek 7:30 – 15:30)
 
Otwarcie ofert nastąpi 09.12.2009 o godz. 13.30 w siedzibie Zamawiającego: Sala 1000 – lecia ( parter budynku A Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim )
 
Termin związania ofertą: okres 30 dni (licząc od terminu składania ofert)
 
Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Pytania i odpowiedzi:
NORD
PKO
BOŚ
WBK
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Kulczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-10-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sławomir Kulczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-30 18:42:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-30 19:16:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:39:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22877 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie dnia 27.10.2009 r.

Modyfikacja nr 1 Warunków zamówienia przetargu ofertowego pn:

„Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu przystosowanego do celów pogotowia wodociągowo – kanalizacyjnego”

Sygnatura postępowania 3/D/X/2009 ,zgodnie z działem VII Warunków Zamówienia Przetargu Ofertowego, pkt. 5, ppkt.2, Zamawiający zmienia warunki przetargu.

W Ogłoszeniu przetargowym z dnia 21.10.2009 r., w części opisowej dotyczącej: Określenie przedmiotu zamówienia w punkcie 1 oraz w Warunkach Zamówienia Przetargu Ofertowego w dziale I Określenie przedmiotu zamówienia, pkt. 2 – Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- drzwi tylne otwierane – pod kątem 270 stopni

zapis ten otrzymuje nowe następujące brzmienie:

- drzwi tylne otwierane – pod kątem min. 180 stopni

Prezes Zarządu
Dariusz Gusta 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-10-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-27 14:13:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-27 14:13:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:39:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22732 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 21.10.2009r.
OGŁOSZENIE

ZAMAWIAJĄCY:

Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo Kanalizacyjne Sp. z o.o., ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3835533, fax. 068 3599121

Adres internetowy: http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl
Link internetowy do warunków przetargu: http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl

zaprasza do składania ofert w przetargu ofertowym pn:

„Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu przystosowanego do celów pogotowia wodociągowo - kanalizacyjnego” poprzez składanie ofert na przedmiot przetargu o następującym zakresie rzeczowym:

CPV: 34130000-7 Pojazdy silnikowe do transportu towarów
66114000-2 (3) Usługi leasingu finansowego

1. Określenie przedmiotu zamówienia
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Nadwozie o zwartej zamkniętej zabudowie typu furgon z możliwością przewozu dodatkowej liczby osób min. 3 osoby (razem liczba miejsc siedzących min.6)
- podwozie dwuosiowe;
- dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg;
- skrzynia biegów manualna;
- hak holowniczy stały dla przyczepy o masie do 2 ton;
- belki bagażnika dachowego - min. 3 szt. (bagażnik przeznaczony ma być do przewozu na awarię rur tworzywowych wodociągowych i kanalizacyjnych o średnicy do 400 mm;
- mocowanie drabiny w przestrzeni ładunkowej pod dachem lub w inny sposób (długość drabiny 2,60 m, szerokość 50 cm);
- drabinka umocowana na drzwiach tylnych (przeznaczona do rozładunku przewożonych towarów na bagażniku dachowym);
- wzmocniona podłoga na całej długości aluminiową blachą ryflowaną;
- przeszklony przedział części ładunkowej w tylnych drzwiach, oraz przeszklenie przedziału osobowego (1 i 2 rząd siedzeń, szyby otwierane);
- zamontowana na stałe przegroda za dodatkowymi fotelami lub kanapą, której dolna jej część jest pełna tapicerowana, górna kratka. W dolnej części klapa uchylna w formie gilotyny umożliwiająca przewóz długich ładunków: min. 2,6 m do oparć siedzeń i min. 3,7 m po otwarciu klapy uchylnej i wykorzystaniu przestrzeni pod fotelami drugiego rzędu;
- długość skrzyni ładunkowej przed zabudową min. 3,70 m;
- drzwi boczne odsuwane;
- drzwi tylne otwierane – pod kątem 270 stopni
- belka świetlna dachowa zespolona koloru pomarańczowego;
- oświetlenie części ładunkowej

Silnik:
- silnik musi spełniać normę emisji spalin min. EURO 4;
- min. moc silnika 120 KM;
- typ silnika wysokoprężny;
- rodzaj paliwa silnikowego – Olej napędowy
Kabina:
- kabina kierowcy - min. 3 osobowa;
- zainstalowanie dodatkowych na stałe 3 foteli lub kanapy min. 3 osobowej w przestrzeni ładunkowej z wykorzystaniem pod nimi przestrzeni do przewozu rur tworzywowych wodociągowych i kanalizacyjnych o średnicy min. 400 mm;
- radio wraz z instalacją radiową;
- układ hamulcowy z systemem ABS;
- czujniki cofania pojazdu (tył)
Nadwozie:
- kolor biały
Wyposażenie dodatkowe:
- koło zapasowe;
- gaśnica;
- apteczka;
- trójkąt ostrzegawczy;
- klucz do kół;
- podnośnik;
- chodniki gumowe.
Leasing:
- Okres leasingu: min.33, max.36 miesięcy
- Opłata wstępna max.20%
- Wykup samochodu - za wartość 1% wartości zamówienia
- Leasing w walucie: PLN.
- Oferta leasingowa przy stałej stopie % przez czas trwania umowy.
- ubezpieczenie przedmiotu zamówienia (OC,AC) - wliczone w raty leasingu związane z całym okresem trwania umowy.

Dostawca zapewni serwis gwarancyjny w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przedmiotu zamówienia z dodatkowym wyposażeniem nie wymienionym powyżej, jednakże za wyposażenie to nie będzie przysługiwało Dostawcy dodatkowe wynagrodzenie.

Sygnatura postępowania 3/D/X/2009
2. Podstawą do ubiegania się o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty w oparciu o wymagania określone w warunkach przetargu.

3. Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu ofertowego.

4. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanej z realizacją zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
- 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

5. Kryteria oceny ofert: najniższa cena -100%.

6. Warunki Przetargu można pobrać na stronie internetowej: http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl
w przypadku braku dostępu do Internetu na pisemny wniosek wykonawcy, złożony osobiście, przesłany za pośrednictwem poczty na adres zamawiającego lub faksem, z podaniem nr sygnatury postępowania oraz adresu wykonawcy, na jaki mają być przesłane.
7. Wymagany termin realizacji umowy:
Zamówienie należy zrealizować w terminie max. 4 tygodni od daty zawarcia umowy.


8. Ofertę, w formie pisemnej, należy złożyć na adres :
Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo Kanalizacyjne Sp. z o.o.,
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
(sekretariat, pokój nr 01- parter)
do dnia 04.11.2009r, do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 04 (parter).

9. Wykonawca związany będzie ofertą przez okres 60 dni od terminu jej złożenia.
10. Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium.
11.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
12.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.
13.Do upływu terminu składania ofert zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania warunków przetargu.
14. Osoby upoważnione do kontaktów w godzinach od 07:30 do 15:30;
-w sprawach dotyczących przedmiotu przetargu informacji udzielają: Pan Damian Miech pod numerem telefonu 068 3833672 lub osobiście w siedzibie Zamawiającego.
-w sprawach proceduralnych informacji udziela Pan Damian Miech pod numerem telefonu 068 3833672 lub osobiście w siedzibie Zamawiającego
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania ogłoszenia.
16.Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.

Prezes Zarządu

Dariusz Gusta 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-23 21:07:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-23 21:07:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:39:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22697 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyjaśnienia z 20.10.2009 -Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Chyże gmina Krosno Odrzańskie Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, dnia 20 października 2009 r.

IR.IX-340/1-6/2009
Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonanie zadania pn:
 „Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Chyże gmina Krosno Odrzańskie”
 
 Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 W związku z wniesionymi pytaniami do przedmiaru robót i formularza cenowego, dokonano zmian w formularzu cenowym, zgodnie z przepisami art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przedstawia poniżej treść dokonanych zmian:
 Formularz cenowy - branża budowlana- elementy zagospodarowania terenu.
Poz. 2.1 Obmiar: zamiast 134,70 m2, winno być- 143,70 m2
Poz. 4.15 Obmiar: zamiast 14,10 m, winno być- 16,70 m.
W załączeniu - poprawiony formularz cenowy - branża budowlana- elementy zagospodarowania terenu.
 
Przewodniczący Komisji Przetargowej
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-10-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-20 14:21:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-20 14:25:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:39:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21858 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zmiany Warunków przetargu ofertowego pn:„ Dostawa i wymiana dyfuzorów na oczyszczalni ścieków w Krośnie Odrzańskim”

Zgodnie z działem .XVIII Ogólnych Warunków Przetargu Ofertowego , pkt 1, Zamawiający wprowadza następującą zmiany:
Omyłkowo zostały wprowadzone zapisy:
W dziale I:
Uwaga:
W przypadku, gdy środki finansowe planowane na realizację zamówienia okażą się niewystarczające, zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości odbioru ustabilizowanego osadu ściekowego, lub zamknięcie postępowania bez wyboru oferty.
W załączniku nr 2 – Projekcie umowy w § 8 pkt1

§ 8
1.W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o odpadach.

Otrzymują następujące brzmienie:
W dziale I:
Uwaga:
W przypadku, gdy środki finansowe planowane na realizację zamówienia okażą się niewystarczające, zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru, lub zamknięcie postępowania bez wyboru oferty.
W załączniku nr 2 – Projekcie umowy w § 8 pkt 1

§ 8
1.W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

Ponadto w załączniku nr 2, Projekcie umowy w § 3 zostaje dopisany pkt.6 o następującym brzmieniu:

     6.W przypadku niedotrzymania tego terminu, Zamawiającemu służy prawo do powierzenia wykonania tych prac osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-10-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-20 10:56:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-20 10:56:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:39:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22054 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 19.10.2009r.
OGŁOSZENIE

ZAMAWIAJĄCY:

Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo Kanalizacyjne Sp. z o.o., ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3835533, fax. 068 3599121

Adres internetowy: http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl
Link internetowy do warunków przetargu: http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl

zaprasza do składania ofert na:

    „ Dostawa i wymiana dyfuzorów na oczyszczalni ścieków w Krośnie Odrzańskim” przez składanie ofert na przedmiot przetargu ofertowego o następującym zakresie rzeczowym:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnych dyfuzorów wraz z uszczelkami w reaktorze biologicznym nr 2 na oczyszczalni ścieków w Krośnie Odrzańskim, mających zastąpić istniejące dyfuzory rurowe produkcji HB 9 Poznań ( z założonymi membranami EPDM typu 7311 z perforacją NW 65 produkcji Gummi Jaeger).
     Wymagania dotyczące parametrów technologicznych, budowy i konstrukcji zamawianych dyfuzorów:
- Ilość dyfuzorów – 330 szt.
- Dyfuzory rurowe, drobnopęcherzykowe, membrana EPDM 7311 lub nowszych, perforacja NW 65 o średnicy 63 mm, długości perforacji 750 mm, grubości 1,9 mm produkcji Gummii-Jaeger
- Przepustowość standardowa powietrza – w zakresie 2-9 m3/h
- Korpus dyfuzora – tworzywo sztuczne.
- Konstrukcja dyfuzora powinna umożliwiać w przyszłości bezproblemową wymianę zużytej membrany na nową.

Wymagania dotyczące zabudowy dyfuzorów:
Dyfuzory będą mocowane na istniejącym ruszcie wykonanym ze stali kwasoodpornej o przekroju kwadratowym 100 x 100 mm na miejsce istniejących dyfuzorów produkcji HB9, z wykorzystaniem istniejących otworów Ø 39 mm .
Konstrukcja instalowanego dyfuzora musi umożliwić osadzenie nowych dyfuzorów bez jakichkolwiek przeróbek istniejących rurociągów powietrznych.
Zalecany jest montaż nowych dyfuzorów z wykorzystaniem istniejących łączników ¾” o długości
150 mm przy zastosowaniu odpowiednich podkładek adaptacyjnych z gumy EPDM.

Zamawiający zapewnia przygotowanie reaktora biologicznego pod montaż jak również ekipę montażową do prac związanych z wymianą dyfuzorów , natomiast wykonawca ze swojej strony zapewni nadzór nad procesem montażowym oraz przeszkolenie pracowników oczyszczalni w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wszelkie koszty nadzoru oraz szkoleń poniesionych przez Wykonawcę winny być wliczone w koszty dostawy dyfuzorów.

Sygnatura postępowania 2/D/X/2009
1. Podstawą do ubiegania się o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty w oparciu o wymagania określone w warunkach przetargu.

2. Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu ofertowego.

3. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanej z realizacją zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
- 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena -100%.
5. Warunki Przetargu można pobrać na stronie internetowej: http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl
w przypadku braku dostępu do Internetu na pisemny wniosek wykonawcy, złożony osobiście, przesłany za pośrednictwem poczty na adres zamawiającego lub faksem, z podaniem nr sygnatury postępowania oraz adresu wykonawcy, na jaki mają być przesłane.
6. Wymagany termin realizacji umowy:
Termin rozpoczęcia wykonania umowy ustala się od dnia zawarcia umowy:
- dostawa dyfuzorów w ciągu max. 60 dni loco Oczyszczalnia Ścieków Krosno Odrzańskie,
- dokonanie wymiany dyfuzorów ustalona zostanie z wybranym Wykonawcą po dostarczeniu dyfuzorów.
7. Ofertę, w formie pisemnej, należy złożyć na adres :
Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo Kanalizacyjne Sp. z o.o.,
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
(sekretariat, pokój nr 01- parter)
do dnia 02.11.2009r, do godz. 13:00.
Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 04 (parter).

8. Wykonawca związany będzie ofertą przez okres 60 dni od terminu jej złożenia.
9. Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.
12. Do upływu terminu składania ofert zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania warunków przetargu.
13. Osoby upoważnione do kontaktów:
- w godzinach od 07:30 do 15:30
• w sprawach dotyczących przedmiotu przetargu informacji udzielają: Pan Andrzej Macander pod numerem telefonu 068 3833677, 516 047 783 lub osobiście w bud. oczyszczalni, ul. Wiejska 10.
• w sprawach proceduralnych informacji udziela Pan Damian Miech pod numerem telefonu 068 3833672 lub osobiście w siedzibie zamawiającego, bud. nr 23, pok. 4 - parter.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania ogłoszenia.
15. Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.

Prezes Zarządu
Dariusz Gusta 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Miech
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-10-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Damian Miech
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-19 10:54:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-19 10:55:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:39:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
21673 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji