ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wojciech Dębiński

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

SESJA NR XXXII/13 z dnia 01.02.2013 r

Informacja ogłoszona dnia 2013-04-23 11:59:45 przez Monika Karwowska-Pawłowska

Akapit nr 1 - brak tytułu

Pytanie:
Zapytał czy do dnia dzisiejszego wpłynęły jeszcze jakieś pisma do Rady Miejskiej, o których radni nie zostali poinformowani.
Odpowiedź:
Przewodniczący Rady Miejskiej Tomasz Miechowicz poinformował, iż z tego, co się orientuje, to wszystkie pisma trafiają do radnych, bądź na posiedzenia Komisji Rewizyjnej, w przypadku gdy chodzi o skargę. Nie dotyczy to tych, które Przewodniczący ma dziś do przekazania. Dodał, iż dokumentacja wpływająca do biura rady jest jawna.
 
Pytanie:
Zapytał na jakim etapie jest remont ulicy Armii Czerwonej. Zapytał czy wymiana nawierzchni to etap całkowicie zakończony i odebrany przez KPWK. Stwierdził, iż przy studzienkach kanalizacyjnych w grudniu uzupełniana była masa bitumiczna, w tej chwili ponownie są dziury. Dodał, iż jeśli roboty są już odebrane, to chciałby złożyć na nie reklamację.
Odpowiedź:
Prezes KPWK Aleksander Kozłowski poinformował, iż tę inwestycję traktowano jako zadanie wyprzedzające prace w ramach projektu POIiŚ. Zakończenie dotyczyło szeregu dróg, w tym m.in. ulicy Armii Czerwonej, która jest drogą powiatową. Zatem właścicielem, zarządcą jest Zarząd Dróg Powiatowych. Zastrzegł on sobie w uzgodnieniach przed wykonawczych, że nie chce odtworzenia nawierzchni wzdłuż ulicy po wykopie, ale na całej powierzchni. Miało się to odbyć nie w momencie zakończenia robót, ale w rok po. 28 października 2011 roku inwestycja liniowa została odebrana. Nie można było jednak położyć nawierzchni. Termin wypadał na listopad bądź grudzień 2012 r. Jedyne co wówczas można było zrobić, to wykonać warstwę pośrednią i ścieralną nawierzchni na całej szerokości. Wykonano to. Ze względów technologicznych i okresu zimowego do obróbki pozostał sprysk bitumiczny i niwelacja terenu wokół studzienek po stronie, gdzie nie było wykopów. Będzie to wykonane tuż na początku wiosny, kiedy warunki atmosferyczne na to pozwolą.     
 
Pytanie:
Zapytał kiedy kończy się termin, w którym na Placu 11 Pułku nie można było dokonywać inwestycji. Wniósł o opracowanie koncepcji powiększenia parkingów na Placu 11 Pułku.
Odpowiedź:
Burmistrz Marek Cebula poinformował, iż od tego roku, można już dokonywać zmian w zagospodarowaniu Placu 11 Pułku. W miarę posiadanych  środków, przymierzymy się do opracowania koncepcji budowy dodatkowych miejsc parkingowych na tym terenie.
 
Pytanie:
Zapytał do kogo należy się zwrócić po materiały wideo z sesji. Zapytał w jakiej formie można je uzyskać.
Odpowiedź:
Burmistrz Marek Cebula powiedział, że wniosek o to należy skierować do Redaktora Naczelnego. Radni mieli okazję spotkać się z nim dwa razy. Ponadto można się z nim skontaktować na posiedzeniach Rady Programowej lokalnego programu telewizyjnego, w której Rada Miejska ma swojego przedstawiciela. Burmistrz  poinformował, iż do zgrywania materiałów nagranych kamerą „Krośnieńskich Wydarzeń”  wykorzystywany jest profesjonalny, studyjny magnetowid zakupiony w 2003 roku. Z uwagi na fakt, iż jest on już wyeksploatowany, Redakcja na potrzeby montażu serwisu informacyjnego zgrywa tylko kilku lub kilkunastominutowe materiały, by go zbytnio nie obciążać. Sprzęt, z uwagi na lata, wymaga bowiem regulacji i czyszczenia oraz nowych podzespołów odpowiedzialnych za tor przesuwu taśmy. Koszt jego wymiany szacowany jest na kilka tysięcy złotych. Osobną kwestię stanowią taśmy, które, ze względów oszczędnościowych, używane są na bieżąco, a to oznacza, że nagrywane są po kilka razy, aż do momentu kompletnego wyeksploatowania. Ponadto zauważył, że zgranie materiału kilkugodzinnego, a w takich kategoriach należy postrzegać sesje Rady Miejskiej, wiąże się z poświęceniem na to jednego dnia pracy Redakcji „Krośnieńskich Wydarzeń”. W tym czasie nie będzie możliwy montaż serwisu informacyjnego, co niewątpliwie odbije się na jego jakości, ponieważ poświęcilibyśmy w ten sposób 20% czasu obecnie wykorzystywanego do przygotowania serwisu na zajęcie nie związane bezpośrednio z pracą Redakcji. Na koniec zwrócił uwagę na fakt, iż żadna telewizja nie udostępnia swoich materiałów roboczych, a w takich kategoriach należy postrzegać tzw. „surówkę”, czyli materiał nagrany na taśmy przed zmontowaniem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Karwowska-Pawłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Karwowska-Pawłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-22 13:47:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-04-23 11:59:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-06-10 11:37:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
665 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony