ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Robert Maciąg

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

SESJA NR XXV/12 z dnia 30.08.2012

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-11-12 15:16:49 przez Monika Karwowska-Pawłowska

Akapit nr - brak tytułu

Zgłosił problem podmytych schodów prowadzących z biblioteki na ulicę WOP.
Odpowiedź:
Wymycia pod schodami powstałe po ostatnich intensywnych opadach zostały uzupełnione. W celu zmniejszenia podmywań wykonano przed schodami element odwodnienia powierzchniowego przechwytujący cześć wód opadowych. Ze względu na brak środków nie jest obecnie możliwe wykonanie korytek wzdłuż całych schodów.

Wniósł o posprzątanie zasypanego piaskiem chodnika przy ulicy Świerczewskiego od strony Odry. Wniósł  o wyrwanie tam chwastów.  Wniósł o uporządkowanie roślinności w przejściu pomiędzy ulicami Świerczewskiego a WOP.
Odpowiedź:
Urząd Miasta zlecił Zakładowi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim posprzątanie zasypanego piaskiem chodnika przy ulicy Świerczewskiego od strony Odry oraz uporządkowanie roślinności w przejściu pomiędzy ulicami Świerczewskiego a WOP.
Zgłosił problem nieświecących lamp przy ulicy Świerczewskiego.
Odpowiedź:
ENEA SA, wykonująca konserwację oświetlenia ulicznego dla Gminy Krosno Odrzańskie, dokona sprawdzenia i naprawy oświetlenia.

Zapytał jak wygląda sytuacja budowy parkingu przy Tercecie. Zapytał czy inwestycja zostanie przeprowadzona a jeśli tak to kiedy.
Odpowiedź:
Inspektor w Wydz. IR Waldemar Pelec powiedział, iż ponownie przeanalizowano tę sprawę. Zrobiono symulację na mapie usytuowania miejsc parkingowych w stosunku do przepisów prawa budowlanego. Miejsce parkingowe może być usytuowane w odległości 10m od okien budynku mieszkalnego i 10 m od placu zabaw. W związku z tym można by tam było wyznaczyć ok. 10-12 miejsc parkingowych. Pełne utwardzenie placu to koszt ok. 70 tys. zł, natomiast po jego zmniejszeniu do 12 miejsc koszty wyniosłyby ok. 50 tys. zł.
 
Wniósł o przygotowanie statystyki dotyczącej załatwiania spraw zgłaszanych przez radnych. Wniósł o to, aby była ona corocznie publikowana.
Odpowiedź:
Burmistrz powiedział, iż można ją wykonać.

Zapytał jak wyglądają wyniki Szkoły Podstawowej Nr 3 na tle innych szkół podstawowych.
Odpowiedź:
Burmistrz powiedział, że są one najwyższe w porównaniu do innych szkół podstawowych w gminie
Wyniki ze szkół z terenu Gminy:
SP 1 - 21,25 pkt.
SP 2 - 20,40 pkt.
SP 3 - 25,22 pkt.
SP Radnica - 20,80 pkt.
ZE Osiecznica - 21, 17 pkt.
ZS Wężyska - 20,10 pkt.
 
Powiat krośnieński śr. 21,27 pkt.   Okręg  śr. 22,00 pkt.  ogólnopolski  śr. 22,75 pkt.
Miasto Gubin - 20,94 pkt.
Gmina Bobrowice - 19,92 pkt.
Gmina Bytnica - 20,29 pkt.
Gmina Dąbie - 22,16 pkt.
Gmina Gubin - 20,33 pkt.
Miasto - Gmina Krosno Odrzańskie - 22,12 pkt.
Gmina Maszewo - 20,67 pkt.
 
Zapytał czy Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 otrzymała pomniejszoną premię czy dodatek motywacyjny, jeśli tak to z jakiego powodu.
Odpowiedź:
Burmistrz powiedział, iż jest to pytanie do Pani Dyrektor. Burmistrz jako organ prowadzący w gminie jest odpowiedzialny za kształtowanie kadry zarówno w jednostkach organizacyjny jak i w Urzędzie. Burmistrz zatwierdza wysokość dodatków. Przy ich ustalaniu bierze się pod uwagę nie tylko wyniki uczniów z egzaminów, ale także całokształt pracy Dyrektora szkoły
 
 
 
« powrót do poprzedniej strony