ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Adam Przybysz

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

SESJA NR XVI/2011 z dnia 16.11.2011

Informacja ogłoszona dnia 2012-06-06 12:51:32 przez Renata Piwowarczyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

Pytanie:
Radny poprosił o wspólną z GDDKiA inwentaryzację oświetlenia na ulicy Poznańskiej. Powiedział, że są specjalne lampy, które są skierowane na przejścia dla pieszych. Stwierdził, iż warto byłoby sprawdzić koszt takiej lampy i wspólnie z GDDKiA zamontować je.
Odpowiedź:
W I półroczu br. na istniejącej linii oświetlenia drogowego zostały w miejscach przejść dla pieszych zamontowane lub wymienione (z rtęciowych na sodowe) lampy oświetlenia drogowego w celu poprawy jakości oświetlenia przejść dla pieszych. W związku z planami przebudowy ul. Poznańskiej proponuje się opracowanie w 2012 r. dokumentacji na przebudowę oświetlenia drogowego ul. Poznańskiej z uwzględnieniem lamp typowo wykorzystywanych do doświetlenia przejść dla pieszych.
 
Pytanie:
Radny przypomniał, że tematem jednej z jego wcześniejszych interpelacji była utylizacja azbestu. Zapytał, co zostało zrobione od tego czasu?
Odpowiedź:
Gmina planuje do 15 grudnia br. dokonać wyboru firmy zewnętrznej, która wykona inwentaryzację i opracuje program utylizacji azbestu na lata 2012-2032.
 
Pytanie:
Radny wniósł o posprzątanie terenu za szpitalem.
Odpowiedź:
Został skierowany wniosek do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim o uporządkowanie tego terenu.
 
Pytanie:
Od czego jest zależna wysokość opłaty za wjazd samochodem na cmentarz? Jakie finansowe zyski z tego płyną?
Odpowiedź:
Za wjazd samochodem na cmentarz opłata wynosi 55,00 zł plus 8% VAT. Ustalona stawka dotyczy wszelkich rodzajów samochodów (poza oznakowanymi - inwalidzki - wjazd darmowy). Z dniem 01.01.2012 r. wprowadzone zostaną nowe stawki opłat i zostaną zróżnicowane w zależności od rodzaju pojazdu. W bieżącym roku do 31.10.2011 r. wpływy z tego tytułu wyniosły 6.765,00 zł netto.
 
Pytanie:
Radny powiedział, że na stronie internetowej www.investinkrosno.pl brakuje danych teleadresowych Urzędu Miasta.
Odpowiedź:
Strona www.investinkrosno.pl zostanie wkrótce przebudowana, wzbogacona o kompleksową ofertę inwestycyjną Gminy Krosno Odrzańskie i uzupełniona o dane teleadresowe Urzędu Miasta. Środki finansowe na realizację tego przedsięwzięcia Wydział Promocji i Rozwoju Gospodarczego zamierza pozyskać z Funduszu Małych Projektów działającego w ramach Euroregionu Sprawa-Nysa-Bóbr. Jednocześnie pragnę nadmienić, że na stronie www.investinkrosno.pl znajduje się adres internetowy strony Urzędu Miasta, na której znajdują się wszelkie dane kontaktowe.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Karwowska-Pawłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-06-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Karwowska-Pawłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-06-06 12:51:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-06-06 12:51:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-06-06 12:51:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
701 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony