ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Radosław Sujak

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

SESJA NR XLI z dnia 30 października 2013 r.

SESJA NR XLIII z dnia 28 listopada 2013

Sesja XLVII z dnia 21 lutego 2014 r.

SESJA NR L z dnia 28 maja 2014 r

SESJA NR LI z dnia 26 czerwca 2014 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wniosek:
Wniósł o  wykoszenie terenów przy ulicy Kopernika 5-7.
Odpowiedź:
Zastępca Burmistrza Grzegorz Garczyński poinformował, iż wykoszenie terenów zielonych przy ul. Kopernika 5-7 zostało wykonane w dniu 27 czerwca 2014 r.
 
Wniosek:
Wniósł o dokonanie przeglądu urządzeń na skateparku, gdyż po ulewach pozostają kałuże. Użytkownicy zgłaszają, iż najazd nie jest równy z nawierzchnią.
Odpowiedź:
Zastępca Burmistrza Grzegorz Garczyński poinformował, iż po przeglądzie urządzeń na skateparku, stwierdzony został ubytek betonu na urządzeniu najazdowym. Ubytek ten wraz z ponownym zamontowaniem metalowego progu zostanie uzupełniony do 18 lipca 2014 r. przez ZGKiM oraz zabezpieczony przed używaniem urządzenia do czasu uzyskania wytrzymałości betonu (do 21 dni).
 
Wniosek:
W imieniu Radnych Młodzieżowej Rady Miejskiej, złożył wniosek o zamontowanie w szkołach skrzynek na zgłaszanie propozycji zmian w Krośnie Odrzańskim.
Odpowiedź:
Zastępca Burmistrza Grzegorz Garczyński poinformował, iż w związku z tym, że w szkołach rozpoczęły się - zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2013/2014 - ferie letnie i okres urlopowy nauczycieli, z propozycją zamontowania skrzynek zwrócimy się do Dyrektorów z chwilą rozpoczęcia nowego roku szkolnego.
 
Wniosek:
Poprosił o rozważenie możliwości założenia portalu, roboczo nazwanego „Usterka”, gdzie mieszkańcy mogliby zgłaszać informacje o uszkodzeniach oraz załączyć zdjęcie. Pomogłoby to służbom reagować, a zgłaszający mieliby możliwość kontrolowania na jakim etapie jest ich interwencja.
Odpowiedź:
Zastępca Burmistrza Grzegorz Garczyński poinformował, iż stworzenie i uruchomienie portalu poświęconego występującym w Gminie awariom, uszkodzeniom i usterkom to ciekawa inicjatywa, która mogłaby usprawnić zgłoszenia nieprawidłowości i na bieżąco informować mieszkańców o etapie ich naprawy. Koszt profesjonalnego rozwiązania nie został przewidziany w tegorocznym budżecie. Dlatego w tym roku, możliwe jest wykonanie na stronie głównej Urzędu Miasta banera pod nazwą np. „Zgłoś usterkę”, przekierowującego do wykazu wszystkich zgłoszonych przez mieszkańców awarii, zawierającego informację o dacie zgłoszenia oraz przewidywanym terminie jej usunięcia i utrudnieniach związanych z danym zdarzeniem. Ponadto oprócz wykazu, umieszczony będzie formularz zgłoszeniowy, za pośrednictwem którego mieszkańcy będą mogli zgłaszać zauważone nieprawidłowości. Utworzone też zostanie konto e-mail o adresie , pod który także będzie można przesyłać zgłoszenia. Zadanie zostanie wykonane do końca września 2014 r.
 
Wniosek:
Ponowił wniosek w sprawie platformy edukacyjnej e-learning. Mieszkańcy po zalogowaniu się mogą odbywać bezpłatne kursy i szkolenia. Podał przykład Piotrkowa Trybunalskiego, w którym to funkcjonuje. Radny nie oczekuje konkretnej odpowiedzi. Zgłosił jedynie swoją propozycję działań na przyszłość.
Odpowiedź:
Zastępca Burmistrza Grzegorz Garczyński poinformował, iż propozycja została przyjęta przez Wydział Promocji i Rozwoju Gospodarczego. Jak tylko uruchomiona zostanie pula środków unijnych na działania społeczne realizowane z programów operacyjnych przyjętych do realizacji na lata 2014 – 2020, zbadane zostaną możliwości pozyskania środków finansowych na ten cel.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Karwowska-Pawłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-07-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Karwowska-Pawłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-07-24 13:23:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-27 09:05:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-10-27 09:05:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
836 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

SESJA NR LII z dnia 15 września 2014 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wniosek:
Przypomniał kwestię terenu za budynkiem przy ulicy Poznańskiej 46. Zaproponował zabezpieczenie w przyszłorocznym budżecie środków na wykonanie chociażby projektu parkingu.
Odpowiedź:
Zastępca Burmistrza Grzegorz Garczyński poinformował, iż teren wymaga remontu. Zadanie zostanie zgłoszone do projektu budżetu na rok 2015. Wyraził nadzieję, że środków wystarczy chociażby na wykonanie projektu. 
 
Wniosek:
Wniósł o wystąpienie do GDDKiA o postawienie lustra na skrzyżowaniu ulicy Świerczewskiego i Chrobrego, przy moście.
Odpowiedź:
Burmistrz Marek Cebula powiedział, że wystąpi do GDDKiA z zapytaniem o lustro oraz oznakowanie poziome.
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Karwowska-Pawłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Karwowska-Pawłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-25 07:51:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-03-10 11:03:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-10 11:03:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
714 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

SESJA NR LIV z dnia 29 października 2014 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wniosek:
Powiedział, iż mieszkańcy zgłaszali, że poprzez bujną roślinność, krzewy, ograniczona jest widoczność na zakrętach drogi prowadzącej ze Strumienna do Nowego Raduszca oraz z Nowego Raduszca do Brzózki. Wniósł o wystosowanie pisma do właściciela terenu, czyli prawdopodobnie Nadleśnictwa bądź przeprowadzenie wizji lokalnej tych dróg.
Odpowiedź:
Burmistrz Marek Cebula zadeklarował, iż w tej sprawie zostaną podjęte działania.
 
Pytanie:
Poprosił o przedstawienie informacji na temat mieszkań komunalnych i socjalnych. Zapytał ile takich mieszkań zostało przydzielonych w latach 2011-2014. Zapytał o kwestie remontów, ilość mieszkań komunalnych przekształconych na socjalne.
Odpowiedź:
Burmistrz Marek Cebula poinformował, iż od 1 stycznia 2011 roku na lokale socjalne przekształcono 26 mieszkań komunalnych. Do dnia dzisiejszego wyremontowano 86 lokali. Mieszkańcom przydzielono 31 lokale komunalne i 45 mieszkań socjalnych. Dodał, iż można budować nowe lokale, zapominając o tym, co już jest w zasobie gminy. Od lat nie remontując, doprowadzono do rozpadu substancji mieszkaniowej. Na mieszkania przekształcono budynek znajdujący się na Placu 11 Pułku. Część mieszkań jednak sprzedano i zaistniała konieczność zwrotu kilkudziesięciu tysięcy złotych. Realizacja bloku przy ulicy Chrobrego zakończyła się tym, iż po dwóch latach eksploatacji mieszkanie było do tego stopnia zdewastowane, iż trzeba było zainwestować ok. 20 tys. zł. Dodał, iż najpierw należy naprawić to, co przez wiele lat ulegało degradacji, ze względu na brak inwestycji. Podjęto zatem decyzję o nie budowaniu kolejnych mieszkań, a remontowaniu obecnych. 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Karwowska-Pawłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Karwowska-Pawłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-25 08:11:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-03-10 10:39:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-10 10:39:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
743 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji