Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Szczegóły informacji

Sporządzenie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Krosno Odrzańskie

Informacja ogłoszona dnia 2012-01-19 13:21:45 przez Dawid Gierczyński

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2012.01.19

IR.II.271.2.2011

Ogłoszenie o wyniku postępowania

O udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 us.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 113, poz. 759 z dnia 8 czerwca 2010 r. ze zmianami) na wykonanie zadania pn.:

Sporządzenie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Krosno Odrzańskie”

1. Zamawiający

Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa nr 1, 66-600 Krosno Odrzańskie,

telefon: 68-383-5017; faks: 68-383-51-22; e-mail: sekretariat@krosnoodrzanskie.pl

2. Ogłoszenie o zamówieniu:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.12.2011r.
pod numerem: 430154-2011, na stronie internetowej zamawiającego BIP/przetargi oraz tablicy ogłoszeń
w budynku „A” Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.

3. Wartość zamówienia przyjęta przy wszczęciu postępowania: 150 000 zł brutto

4. dane o ofertach:

  1. liczba złożonych ofert: 2

  2. liczba ofert wykluczonych: 0

  3. liczba ofert odrzuconych: 0

 

5. Zbiorcze zestawienie oraz streszczenie oceny i porównania ofert:

Nr oferty

Nazwa (firma ) i adres Wykonawcy

Kryterium:

cena brutto

Liczba punktów

1

InterTIM” Pietrzak Ludmiła

Al. Stanów zjednoczonych 72 lok.180

04-036 WARSZAWA

 

134.070,00 zł

 

100

2

Biuro Planowania Przestrzennego i Usług
& MC Sp. z o.o. ul. Kupiecka 21

65-426 Zielona Góra

 

184.377,00 zł

 

72,71

 

6. Wybór ofert:

  1. Wybrano ofertę nr 1 złożoną przez:

InterTIM” Pietrzak Ludmiła, Al. Stanów Zjednoczonych 72 lok.180; Warszawa

cena wybranej oferty:

134.070,00 zł (słownie: sto trzydzieści cztery tysiące siedemdziesiąt 00/100 złotych)

  1. uzasadnienie:

Na ogłoszone postępowanie przetargowe wpłynęły 2 oferty. Cena oferty Nr 1 jest ceną najniższą.

7. Podpisanie umowy:

Na podstawie art.92 ust. 1 pkt 4 upzp, Zamawiający informuje, że może zawrzeć umowę
z wybranym Wykonawcą w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia
o wyborze najkorzystniejszej oferty pod warunkiem potwierdzenia jego otrzymania faksem lub drogą elektroniczną. Podpisanie umowy nastąpi w dniu 25 stycznia 2012 r. w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.

 

Krosno Odrzańskie: 2012.01.19

BURMISTRZ

MAREK CEBULA

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ryszard Słupski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Słupski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-19 13:21:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-19 13:21:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-01-19 13:21:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
16677 raz(y)