Obwieszczenia i ogłoszenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA KOTŁOWNIĘ GAZOWĄ o mocy 144Kw ORAZ WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ o dł. 41,50 mb w BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 4 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. B. CHROBREGO 33
Akapit nr 1 - brak tytułu
IR.IV-341/03/07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości nie przekraczającej 60.000 euro
Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl, działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19,poz.177 z późn.zm.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:
„PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA KOTŁOWNIĘ GAZOWĄ o mocy 144Kw ORAZ WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ o dł. 41,50 mb
w BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 4 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
PRZY UL. B. CHROBREGO 33”
Nomenklatura CPV: : 45.33.11.10-0, 45.33.30.00-0
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 września 2007 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 września 2007 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.
Termin składania ofert upływa dnia 30 maja 2007 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 30 maja 2007 r. o godzinie 10:30 w siedzibie zamawiającego, pok. nr 5 w budynku A (salka konferencyjna).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 29 czerwca 2007 r.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Cichacka Martyna, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 126, pokój nr 26 w budynku A Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek A, pokój nr 26), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.
Krosno Odrzańskie, 2007-05-17
Projekt budowlany
Projekt instalacji elektrycznej
Załączniki
Pobierz dane XML PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA KOTŁOWNIĘ GAZOWĄ o mocy 144Kw ORAZ WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ o dł. 41,50 mb w BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 4 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. B. CHROBREGO 33 Drukuj informację PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA KOTŁOWNIĘ GAZOWĄ o mocy 144Kw ORAZ WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ o dł. 41,50 mb w BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 4 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. B. CHROBREGO 33
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marta Izdebska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-05-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marta Izdebska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-05-17 14:40:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-05-17 15:34:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:46:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 21746 raz(y) |
PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA KOTŁOWNIĘ GAZOWĄ o mocy 225 kW w BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 2 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. B. KRZYWOUSTEGO 2
Akapit nr 1 - brak tytułu
IR.IV-341/04/07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości nie przekraczającej 60.000 euro
Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl, działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19,poz.177 z późn.zm.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:
„PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA KOTŁOWNIĘ GAZOWĄ o mocy 225 kW
w BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 2 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
PRZY UL. B. KRZYWOUSTEGO 2”
Nomenklatura CPV: : 45.33.11.10-0, 45.33.30.00-0
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 września 2007 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.
Termin składania ofert upływa dnia 30 maja 2007 r. o godzinie 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 30 maja 2007 r. o godzinie 11:30 w siedzibie zamawiającego, pok. nr 5 w budynku A (salka konferencyjna).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 29 czerwca 2007 r.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Cichacka Martyna, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 126, pokój nr 26 w budynku A Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek A, pokój nr 26), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.
Krosno Odrzańskie, 2007-05-17
Projekt budowlany
Projekt instalacji elektrycznej
Załączniki
Pobierz dane XML PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA KOTŁOWNIĘ GAZOWĄ o mocy 225 kW w BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 2 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. B. KRZYWOUSTEGO 2 Drukuj informację PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA KOTŁOWNIĘ GAZOWĄ o mocy 225 kW w BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 2 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. B. KRZYWOUSTEGO 2
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marta Izdebska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-05-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marta Izdebska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-05-17 14:31:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-05-17 15:34:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:46:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 21783 raz(y) |
WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA w BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. MONIUSZKI 30
Akapit nr 1 - brak tytułu
IR.IV-341/05/07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości nie przekraczającej 60.000 euro
Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl, działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19,poz.177 z późn.zm.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:
„WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA
w BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
PRZY UL. MONIUSZKI 30”
w BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
PRZY UL. MONIUSZKI 30”
Nomenklatura CPV: 45.33.11.00-7
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 sierpnia 2007 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.
Termin składania ofert upływa dnia 30 maja 2007 r. o godzinie 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 30 maja 2007 r. o godzinie 12:30 w siedzibie zamawiającego, pok. nr 5 w budynku A (salka konferencyjna).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 29 czerwca 2007 r.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Cichacka Martyna, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 126, pokój nr 26 w budynku A Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek A, pokój nr 26), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.
Krosno Odrzańskie, 2007-05-17
Załączniki
Pobierz dane XML WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA w BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. MONIUSZKI 30 Drukuj informację WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA w BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. MONIUSZKI 30
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marta Izdebska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-05-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marta Izdebska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-05-17 14:19:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-05-17 14:20:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:46:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 21804 raz(y) |
Akapit nr 1 - brak tytułu
ZAPROSZENIE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W PRZETARGU
W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
Zgodnie z art. 69 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z 2004 r.), Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017 w. 101, fax. 0–68 3835122, www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail: ,
Zaprasza do udziału w trybie zapytania o cenę o wartości szacunkowej poniżej
60.000 EURO na: „Wyposażenie Budynku Centrum Opieki Społecznej w Krośnie Odrzańskim w sprzęt elektroniczny i komputerowy”.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Miejsce realizacji: Budynek Centrum Opieki Społecznej ul. Piastów, Krosno Odrzańskie.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Termin realizacji (wymagany) systemu alarmowego i monitoringu – 28 lipca 2006 r.
Termin realizacji (wymagany) dostarczenia sprzętu – 31 sierpnia 2006 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena (koszt) - 100%
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (bezpłatna) w załączeniu.
Uprawniony do kontaktów z oferentami – Grzegorz Ostrowski, tel. (0-68) 3835017
wew. 101, pok. 1 w godz. 9.00 –13.00.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, budynek A, Biuro Obsługi Interesanta.
Termin składania ofert upływa dnia 23 czerwca 2006 r. o godzinie 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 23 czerwca 2006 r. o godzinie 11.00 w siedzibie zamawiającego, pok. 5.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
sdhfimhslj g jijrgma
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bogdan Matuszewski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-05-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bogdan Matuszewski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-05-14 14:32:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-05-14 14:33:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:46:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 21919 raz(y) |
Komisja Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej - kadencja 2006-2010
Akapit nr 1 - brak tytułu
1. | Protokół z dnia 13 grudnia 2006 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 13 grudnia 2006 r. |
2. | Protokół z dnia 31 stycznia 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 31 stycznia 2007 r. |
3. | Protokół z dnia 06 lutego 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 6 lutego 2007 r. w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. |
4. | Protokół z dnia 05 marca 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 5 marca 2007 r. |
5. | Protokół z dnia 21 marca 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 21 marca 2007 r. |
6. | Protokół z dnia 23 kwietnia 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 23 kwietnia 2007 r. |
7. | Protokół z dnia 08 maja 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 08 maja 2007 r. |
8. | Protokół z dnia 12 czerwca 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 12 czerwca 2007 r. |
9. | Protokół z dnia 04 września 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 04 września 2007 r. |
10. | Protokół z dnia 26 października 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 26 października 2007 r. |
11. | Protokół z dnia 27 listopada 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 27 listopada 2007 r. |
12. | Protokół z dnia 17 grudnia 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 17 grudnia 2007 r. |
13. | Protokół z dnia 19 lutego 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 19 lutego 2008 r. |
14. | Protokół z dnia 27 lutego 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 27 lutego 2008 r. |
15. | Protokół z dnia 26 marca 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 26 marca 2008 r. |
16. | Protokół z dnia 25 kwiecień 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 25 kwiecień 2008 r. |
17. | Protokół z dnia 24 czerwiec 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 24 czerwiec 2008 r. |
18. | Protokół z dnia 9 września 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 9 września 2008 r. |
19. | Protokół z dnia 16 września 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 16 września 2008 r. |
20. | Protokół z dnia 29 października 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 29 października 2008 r. |
21. | Protokół z dnia 25 listopada 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 25 listopada 2008 r. |
22. | Protokół z dnia 16 grudnia 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 16 grudnia 2008 r. |
23. | Protokół z dnia 27 stycznia 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 27 stycznia 2009 r. |
24. | Protokół z dnia 4 marca 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 4 marca 2009 r. |
25. | Protokół z dnia 23 marca 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 23 marca 2009 r. |
26. | Protokół z dnia 17 kwietnia 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 17 kwietnia 2009 r. |
27. | Protokół z dnia 28 kwietnia 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 28 kwietnia 2009 r. |
28. | Protokół z dnia 9 czerwca 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 9 czerwca 2009 r. |
29. | Protokół z dnia 17 września 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 17 września 2009 r. |
30. | Protokół z dnia 28 października 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 28 października 2009 r. |
31. | Protokół z dnia 26 listopada 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 26 listopada 2009 r. |
32. | Protokół z dnia 14 grudnia 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 14 grudnia 2009 r. |
33. | Protokół z dnia 21 stycznia 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 21 stycznia 2010 r. |
34. | Protokół z dnia 22 lutego 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 22 lutego 2010 r. |
35. | Protokół z dnia 10 marca 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 10 marca 2010 r. |
36. | Protokół z dnia 28 kwietnia 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 28 kwietnia 2010 r. |
37. | Protokół z dnia 23 czerwca 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 23 czerwca 2010 r. |
38. | Protokół z dnia 7 września 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 7 września 2010 r. |
39. | Protokół z dnia 4 listopada 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Porządku Publicznego i Infrastruktury Komunalnej Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 4 listopada 2010 r. |
Komisja Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych- kadencja 2006-2010
Akapit nr 1 - brak tytułu
1. | Protokół z dnia 12 grudnia 2006 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 12 grudnia 2006r. |
2. | Protokół z dnia 01 lutego 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 1 lutego 2007r. |
3. | Protokół z dnia 06 marca 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 6 marca 2007 r. |
4. | Protokół z dnia 20 marca 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 20 marca 2007 r. |
5. | Protokół z dnia 24 kwietnia 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 24 kwietnia 2007 r. |
6. | Protokół z dnia 30 maja 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 30 maja 2007 r. |
7. | Protokół z dnia 13 czerwca 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 13 czerwca 2007 r. |
8. | Protokół z dnia 09 sierpnia 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 09 sierpnia 2007 r. |
9. | Protokół z dnia 23 sierpnia 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 23 sierpnia 2007 r. |
10. | Protokół z dnia 25 października 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 25 października 2007 r. |
11. | Protokół z dnia 26 listopada 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 26 listopada 2007 r. |
12. | Protokół z dnia 17 grudnia 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 17 grudnia 2007 r. |
13. | Protokół z dnia 21 stycznia 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji Sportu i Spraw Społecznych. Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 21 stycznia 2008 r |
14. | Protokół z dnia 18 lutego 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji Sportu i Spraw Społecznych. Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 18 lutego 2008 r. |
15. | Protokół z dnia 28 marca 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji Sportu i Spraw Społecznych. Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 28 marca 2008 r. |
16. | Protokół z dnia 28 kwietnia 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 28 kwietnia 2008 r. |
17. | Protokół z dnia 26 czerwca 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 26 czerwca 2008 r. |
18. | Protokół z dnia 29 sierpnia 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 29 sierpnia 2008 r. |
19. | Protokół z dnia 16 wrzesnia 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 16 wrzesnia 2008 r. |
20. | Protokół z dnia 29 października 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 29 października 2008 r. |
21. | Protokół z dnia 25 listopada 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 25 listopada 2008 r. |
22. | Protokół z dnia 15 grudnia 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 15 grudnia 2008 r. |
23. | Protokół z dnia 26 stycznia 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 26 stycznia 2009 r. |
24. | Protokół z dnia 5 marca 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 5 marca 2009 r. |
25. | Protokół z dnia 26 marca 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 26 marca 2009 r. |
26. | Protokół z dnia 28 kwiecien 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 28 kwietnia 2009 r. |
27. | Protokół z dnia 9 czerwca 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 9 czerwca 2009 r. |
28. | Protokół z dnia 17 września 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 17 września 2009 r. |
29. | Protokół z dnia 27 października 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 27 października 2009 r. |
30. | Protokół z dnia 27 listopada 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 27 listopada 2009 r. |
31. | Protokół z dnia 14 grudnia 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 14 grudnia 2009 r. |
32. | Protokół z dnia 20 stycznia 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 20 stycznia 2010 r. |
33. | Protokół z dnia 10 marca 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 10 marca 2010 r. |
34. | Protokół z dnia 27 kwietnia 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 27 kwietnia 2010 r. |
35. | Protokół z dnia 24 czerwca 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 24 czerwca 2010 r. |
36. | Protokół z dnia 7 września 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 7 września 2010 r. |
37. | Protokół z dnia 3 listopada 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim odbytego w dniu 3 listopada 2010 r. |
Komisja Budżetu i Rozwoju Gospodarczego - kadencja 2006-2010
Akapit nr 1 - brak tytułu
1. | Protokół z dnia 13 grudnia 2006 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 13 grudnia 2006r. |
2. | Protokół z dnia 02 lutego 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 2 lutego 2007 r. |
3. | Protokół z dnia 28 lutego 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 28 lutego 2007 r. |
4. | Protokół z dnia 23 marca 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 23 marca 2007 r. |
5. | Protokół z dnia 25 kwietnia 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 25 kwietnia 2007 r. |
6. | Protokół z dnia 05 czerwca 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 05 czerwca 2007 r. |
7. | Protokół z dnia 12 czerwca 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 12 czerwca 2007 r. |
8. | Protokół z dnia 10 sierpnia 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 10 sierpnia 2007 r. |
9. | Protokół z dnia 05 września 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 05 września 2007 r. |
10. | Protokół z dnia 25 pażdziernika 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 25 października 2007 r. |
11. | Protokół z dnia 28 listopada 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 28 listopada 2007 r. |
12. | Protokół z dnia 18 grudnia 2007 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 18 grudnia 2007 r. |
13. | Protokół z dnia 28 lutego 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 28 lutego 2008 r. |
14. | Protokół z dnia 28 marca 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 28 marca 2008 r. |
15. | Protokół z dnia 24 kwietnia 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 24 kwietnia 2008 r. |
16. | Protokół z dnia 26 czerwca 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 26 czerwca 2008 r. |
17. | Protokół z dnia 29 sierpnia 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 29 sierpnia 2008 r. |
18. | Protokół z dnia 17 wrzesnia 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 17 wrzesnia 2008 r. |
19. | Protokół z dnia 27 października 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 27 października 2008 r. |
20. | Protokół z dnia 26 listopada 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 26 listopada 2008 r. |
21. | Protokół z dnia 17 grudnia 2008 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 17 grudnia 2008 r. |
22. | Protokół z dnia 26 styczen 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 26 stycznia 2009 r. |
23. | Protokół z dnia 06 marzec 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 06 marca 2009 r. |
24. | Protokół z dnia 26 marca 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 26 marca 2009 r. |
25. | Protokół z dnia 27 kwietnia 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 27 kwietnia 2009 r. |
26. | Protokół z dnia 10 czerwca 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 10 czerwca 2009 r. |
27. | Protokół z dnia 18 wrzesnia 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 18 wrzesnia 2009 r. |
28. | Protokół z dnia 27 października 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 27 października 2009 r. |
29. | Protokół z dnia 26 listopada 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 26 listopada 2009 r. |
30. | Protokół z dnia 16 grudnia 2009 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 16 grudnia 2009 r. |
31. | Protokół z dnia 21 stycznia 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 21 stycznia 2010 r. |
32. | Protokół z dnia 10 marca 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 10 marca 2010 r. |
33. | Protokół z dnia 27 kwietnia 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 27 kwietnia 2010 r. |
34. | Protokół z dnia 23 czerwca 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 23 czerwca 2010 r. |
35. | Protokół z dnia 6 wrzesnia 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 6 wrzesnia 2010 r. |
36. | Protokół z dnia 3 listopad 2010 r. |
PROTOKÓŁ z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Krośnie Odrzańskim, odbytego w dniu 3 listopad 2010 r. |
Akapit nr 1 - brak tytułu
IR.VI-2231-7/2007
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
1.Nazwa i adres zamawiającego : Gmina Krosno Odrzańskie 66-600 Krosno Odrzańskie , ul.Parkowa 1 tel. (068) 383 50 17 , fax (068) 383 51 22 , e-mail: ,
strona internetowa : www.krosnoodrzanskie.pl
2.Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia oraz załączników stanowiących integralną
część zamówienia – punkt wyjściowy do poszczególnych opracowań.
Przedmiotem zamówienia jest:„SPORZĄDZENIE INWENTARYZACJI ARCHITEKTONICZ-
NO-KONSTRUKCYJNEJ, OPRACOWANIE EKSPERTYZY TECHNICZNEJ NA PODSTAWIE KTÓREJ NASTĄPI USTALENIE ZAKRESU REMONTU i OPRACOWANIE DOKUMENTACJI
PROJEKTOWEJ , KOSZTORYSOWEJ i WYKONAWCZEJ REMONTU BUDYNKU ŚWIETLI-CY WIEJSKIEJ w miejscowości Chyże nr porządkowy 38;-
P.Z.( powierzchni zabudowy) = 278,00m˛, P.U.(powierzchni użytkowej) = 242,00m2, K(kubaturze= 3000,00m3 ;- w następującym szczegółowym zakresie:
2.1.Zlecenie opracowania mapy syt.-wys. w skali 1:500 do celów projektowych działki nr ewid.14
o powierzchni 0,62 ha.
2.2.Sporządzenie inwentaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej.
2.3.Opracowanie ekspertyzy technicznej – oceny aktualnego stanu technicznego budynku świetlicy
wiejskiej;- stan techniczny wszelkich izolacji .
2.4.Na podstawie wykonanej ekspertyzy technicznej ustalenie zakresu remontu budynku w oparciu
o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.; w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.Nr 75, poz.690;-
z późn.zm.);- w opracowaniu uwzględnić opłacalność remontu (w czterech egzemplarzach).
2.5.OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ , KOSZTORYSOWEJ i WYKONAW-
CZEJ WRAZ z WSZELKIMI NIEZBĘDNYMI a WYMAGANYMI PRZEPISAMI UZGO-
DNIENIAMI :
A) PROJEKT BUDOWLANY :branża budowlana – architektura i konstrukcja, branża sanitarna,
branża elektryczna, wraz z PROJEKTEM ZAGOSPODAROWANIA, i tak:
• a) projekt przebudowy budynku w poziomie parteru (przyziemia) – udostępnienie dla osób nie- pełnosprawnych ,
• b) opracowanie projektu całkowitej przebudowy wszystkich pomieszczeń – nowy układ funkcjo- nalny wnętrza budynku w poziomie parteru – przyziemia i poddasza ze strychem, uwzględniają- cy pomieszczenia higieniczno-sanitarne :
- wydzielenie niezależnej toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych ,
- wydzielenie pomieszczenia porządkowego,
- wydzielenie toalet damskich i męskich,
- zaprojektowanie zgodnie z normami sanitarnymi i przepisami bhp zaplecza kuchenno-sanitarnego,
- zaprojektowanie (wydzielenie) toalety dla gości i personelu obsługi sali zabaw ,
• c) projekt techniczny przebudowy instalacji wodno-kanalizacyjnej,
• d) projekt techniczny branżowy nowej instalacji elektrycznej: przedlicznikowej i zalicznikowej
wewnętrznej linii zasilającej oraz wewnętrznych instalacji elektrycznych: oświetleniowych i gniazd wtyczkowych ogólnych 230V, instalacji ogrzewania elektrycznego grzejnikami konwektorowymi- gniazda 230V/16A,
• e) projekt instalacji odgromowej,
• f) projekt architektury wnętrz z zapleczem (aranżacja),
• g) projekt elewacji (izolacja termiczna, akustyczna ścian i kolorystyka z uwzględnieniem kolorystyki pokrycia dachu i stolarki okiennej , drzwiowej),
• h) sporządzenie informacji dotyczącej BiOZ obowiązującego na budowie w trakcie remontu.
B) KOSZTORYSOWEJ : kosztorysów inwestorskich i ofertowych na wyżej wyszczególniony pełny
zakres zgodny z A) wraz z opracowaniami branżowymi, a wynikający z ekspertyzy technicznej.
ZBIORCZE ZESTAWIENIE KOSZTÓW REMONTU - ZZKR :
– dział I – branża budowlana,
– dział II - branża instalacyjna:
a) sanitarna : wod.-kan.
b) elektryczna
c) odgromowa.
C) WYKONAWCZEJ :
• specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót ogólnobudowlano-remontowych,
• specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót instalacyjnych elektrycznych,
• specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót instalacyjnych sanitarnych wod.-kan..
D) NOŚNIK CD z RYSUNKAMI, KOSZTORYSAMI i SPECYFIKACJĄ – 2 szt..
E) Projektant złoży oświadczenie, że dokumetację remontową w wyżej wyszczególnionym zakresie
robót remontowych wynikających z ekspertyzy technicznej – PROJEKT BUDOWLANO-
WYKONAWCZY opracował zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia:12-04-
2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowa-
nie (Dz.U.Nr 75, poz.690;- z późn.zm.)oraz z dnia:03-07-2003r. w sprawie zczegółowego
zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. Nr 120, poz.1133).
F) Zgłoszenie zadania do miejscowego Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim – Wydziału
Budownictwa i Architektury.
2.6.Całość opracowania w zakresie 2.1.-2.5. obowiązuje w czterech egzemplarzach.
2.7.Zamawiający oczekuje realizacji zamówienia w zakresie objętym pkt 2.1.-2.5. A) – F) zgodnie
z aktualnie obowiązującym polskim Prawem budowlanym oraz przepisami szczególnymi
i branżowymi.
2.8.Integralną częścią przedmiotu zamówienia – punktem wyjściowym do powyższych opracowań
będą :
• a) inwentaryzacja architektoniczno-konstrukcyjna do opracowania w przez projektanta , który wygra przetarg,
• b) mapa syt.-wys. w skali 1:500 do opracowania na zlecenie projektanta, który wygra przetarg ,
• c) oględziny budynku , odkrywki , ustalenia własne projektanta dokonane na miejscu w Chyżech
kosztem własnym projektanta (udostępnienie budynku do oględzin przez sołtysa wsi – tel.
(068) 383 96 99 .
część zamówienia – punkt wyjściowy do poszczególnych opracowań.
Przedmiotem zamówienia jest:„SPORZĄDZENIE INWENTARYZACJI ARCHITEKTONICZ-
NO-KONSTRUKCYJNEJ, OPRACOWANIE EKSPERTYZY TECHNICZNEJ NA PODSTAWIE KTÓREJ NASTĄPI USTALENIE ZAKRESU REMONTU i OPRACOWANIE DOKUMENTACJI
PROJEKTOWEJ , KOSZTORYSOWEJ i WYKONAWCZEJ REMONTU BUDYNKU ŚWIETLI-CY WIEJSKIEJ w miejscowości Chyże nr porządkowy 38;-
P.Z.( powierzchni zabudowy) = 278,00m˛, P.U.(powierzchni użytkowej) = 242,00m2, K(kubaturze= 3000,00m3 ;- w następującym szczegółowym zakresie:
2.1.Zlecenie opracowania mapy syt.-wys. w skali 1:500 do celów projektowych działki nr ewid.14
o powierzchni 0,62 ha.
2.2.Sporządzenie inwentaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej.
2.3.Opracowanie ekspertyzy technicznej – oceny aktualnego stanu technicznego budynku świetlicy
wiejskiej;- stan techniczny wszelkich izolacji .
2.4.Na podstawie wykonanej ekspertyzy technicznej ustalenie zakresu remontu budynku w oparciu
o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.; w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.Nr 75, poz.690;-
z późn.zm.);- w opracowaniu uwzględnić opłacalność remontu (w czterech egzemplarzach).
2.5.OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ , KOSZTORYSOWEJ i WYKONAW-
CZEJ WRAZ z WSZELKIMI NIEZBĘDNYMI a WYMAGANYMI PRZEPISAMI UZGO-
DNIENIAMI :
A) PROJEKT BUDOWLANY :branża budowlana – architektura i konstrukcja, branża sanitarna,
branża elektryczna, wraz z PROJEKTEM ZAGOSPODAROWANIA, i tak:
• a) projekt przebudowy budynku w poziomie parteru (przyziemia) – udostępnienie dla osób nie- pełnosprawnych ,
• b) opracowanie projektu całkowitej przebudowy wszystkich pomieszczeń – nowy układ funkcjo- nalny wnętrza budynku w poziomie parteru – przyziemia i poddasza ze strychem, uwzględniają- cy pomieszczenia higieniczno-sanitarne :
- wydzielenie niezależnej toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych ,
- wydzielenie pomieszczenia porządkowego,
- wydzielenie toalet damskich i męskich,
- zaprojektowanie zgodnie z normami sanitarnymi i przepisami bhp zaplecza kuchenno-sanitarnego,
- zaprojektowanie (wydzielenie) toalety dla gości i personelu obsługi sali zabaw ,
• c) projekt techniczny przebudowy instalacji wodno-kanalizacyjnej,
• d) projekt techniczny branżowy nowej instalacji elektrycznej: przedlicznikowej i zalicznikowej
wewnętrznej linii zasilającej oraz wewnętrznych instalacji elektrycznych: oświetleniowych i gniazd wtyczkowych ogólnych 230V, instalacji ogrzewania elektrycznego grzejnikami konwektorowymi- gniazda 230V/16A,
• e) projekt instalacji odgromowej,
• f) projekt architektury wnętrz z zapleczem (aranżacja),
• g) projekt elewacji (izolacja termiczna, akustyczna ścian i kolorystyka z uwzględnieniem kolorystyki pokrycia dachu i stolarki okiennej , drzwiowej),
• h) sporządzenie informacji dotyczącej BiOZ obowiązującego na budowie w trakcie remontu.
B) KOSZTORYSOWEJ : kosztorysów inwestorskich i ofertowych na wyżej wyszczególniony pełny
zakres zgodny z A) wraz z opracowaniami branżowymi, a wynikający z ekspertyzy technicznej.
ZBIORCZE ZESTAWIENIE KOSZTÓW REMONTU - ZZKR :
– dział I – branża budowlana,
– dział II - branża instalacyjna:
a) sanitarna : wod.-kan.
b) elektryczna
c) odgromowa.
C) WYKONAWCZEJ :
• specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót ogólnobudowlano-remontowych,
• specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót instalacyjnych elektrycznych,
• specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót instalacyjnych sanitarnych wod.-kan..
D) NOŚNIK CD z RYSUNKAMI, KOSZTORYSAMI i SPECYFIKACJĄ – 2 szt..
E) Projektant złoży oświadczenie, że dokumetację remontową w wyżej wyszczególnionym zakresie
robót remontowych wynikających z ekspertyzy technicznej – PROJEKT BUDOWLANO-
WYKONAWCZY opracował zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia:12-04-
2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowa-
nie (Dz.U.Nr 75, poz.690;- z późn.zm.)oraz z dnia:03-07-2003r. w sprawie zczegółowego
zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. Nr 120, poz.1133).
F) Zgłoszenie zadania do miejscowego Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim – Wydziału
Budownictwa i Architektury.
2.6.Całość opracowania w zakresie 2.1.-2.5. obowiązuje w czterech egzemplarzach.
2.7.Zamawiający oczekuje realizacji zamówienia w zakresie objętym pkt 2.1.-2.5. A) – F) zgodnie
z aktualnie obowiązującym polskim Prawem budowlanym oraz przepisami szczególnymi
i branżowymi.
2.8.Integralną częścią przedmiotu zamówienia – punktem wyjściowym do powyższych opracowań
będą :
• a) inwentaryzacja architektoniczno-konstrukcyjna do opracowania w przez projektanta , który wygra przetarg,
• b) mapa syt.-wys. w skali 1:500 do opracowania na zlecenie projektanta, który wygra przetarg ,
• c) oględziny budynku , odkrywki , ustalenia własne projektanta dokonane na miejscu w Chyżech
kosztem własnym projektanta (udostępnienie budynku do oględzin przez sołtysa wsi – tel.
(068) 383 96 99 .
3.Informacja o możliwości składania ofert wariantowych – nie przewiduje się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4.Termin wykonania zamówienia – do dnia 26 listopada 2007 r..
5.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego projektanta, a także projektantów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, któr/y/zy spełnia/ją następujące warunki :
5.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności [art.22 ust.1 pkt 1] – aktualny
odpis z włąściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
5.2.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału
ZUS potwierdzających , że projektan/t/ci nie zalega/ją z opłacaniem podatków, opłat oraz
str.2
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyska/ł/li przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego oraganu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
5.3.Posiada/ją niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuj/e/ją potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.4.Posiada/ją uprawnienia projektowo-wykonawcze w specjalności architektoniczno-konstrukcyj-
nej dla budynków o kubaturze powyżej 1000 mł.
5.5.Wykaż/e/ą przynależność do właściwej Izby Zawodowej (poświadczona czytelna kserokopia, za
zgodność z oryginałem).
5.6.Przedłoż/y/ą referencje na wykonanie co najmniej dwóch projektów budowlanych o zbliżonym
charakterze do nieniejszego przedmiotu zamówienia (opracowania z ostatnich pięciu lat).
5.7.Projekty branżowe : instalacje wod.-kan., elektryczna z odgromową wraz z przyłączami zostaną
opracowane przez projektantów posiadających uprawnienia do projektowania instalacji sanitar-
nych , elektroenergetycznych.
5.8.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.9.Zaakceptu/je/ją treść umowy według wzoru przy SIWZ.
odpis z włąściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
5.2.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału
ZUS potwierdzających , że projektan/t/ci nie zalega/ją z opłacaniem podatków, opłat oraz
str.2
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyska/ł/li przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego oraganu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
5.3.Posiada/ją niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuj/e/ją potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.4.Posiada/ją uprawnienia projektowo-wykonawcze w specjalności architektoniczno-konstrukcyj-
nej dla budynków o kubaturze powyżej 1000 mł.
5.5.Wykaż/e/ą przynależność do właściwej Izby Zawodowej (poświadczona czytelna kserokopia, za
zgodność z oryginałem).
5.6.Przedłoż/y/ą referencje na wykonanie co najmniej dwóch projektów budowlanych o zbliżonym
charakterze do nieniejszego przedmiotu zamówienia (opracowania z ostatnich pięciu lat).
5.7.Projekty branżowe : instalacje wod.-kan., elektryczna z odgromową wraz z przyłączami zostaną
opracowane przez projektantów posiadających uprawnienia do projektowania instalacji sanitar-
nych , elektroenergetycznych.
5.8.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.9.Zaakceptu/je/ją treść umowy według wzoru przy SIWZ.
6.Informacja dotycząca wadium – nie dotyczy.
7.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100%.
8.Sposób dokonywania oceny
Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy
złożonych przez projektant/a/ów dokumentów i oświadczeń, zaświadczeń na zasadzie „spełnia-
niespełnia”.
9.Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcie ofert
Termin składania ofert upływa dnia 14 maja 2007 r. o godz. 1200 . Oferty należy składać w
siedzibie zamawiającego : ul. Parkowa 1 , 66-600 w Krośnie Odrzańskim, w budynku głównym
„A” - hol – BIURO OBSŁUGI INTERESANTA. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 14-05-2007 r.
o godz.1230 w siedzibie zamawiającego – w budynku „A” - pokój nr 5.
10.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni ;- bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu
składania ofert.
11.Uprawniony do kontaktu z oferentami
Ryszard Wziętek – tel. (068) 383 50 17 wewnętrzny 319 lub fax (068) 383 51 22.
12.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatną) można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego, budynek administrayjny boczny w pokoju nr 19, lub po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania, na adres : Urząd Miasta Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie albo pobrać drogą elektroniczną ze strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl , informując o tym zamawiającego.
R.W.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ryszard Wziętek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-04-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Wziętek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-04-27 10:25:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-04-27 10:28:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:46:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 21225 raz(y) |
Akapit nr 1 - brak tytułu
IR.VI-2231-6/2007
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
1.Nazwa i adres zamawiajacego oraz określenie trybu zamówienia :
Gmina Krosno Odrzańskie ;-
66-600 Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1 , woj. lubuskie , powiat krośnieński,
tel. (068) 383 50 17, fax (068) 383 51 22 , e-mail: Określenie trybu zamówienia -
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro . Adres strony internetowej : www.krosnodrzanskie.pl
2.Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia oraz załączników stanowiących integralną
część zamówienia – punkt wyjściowy do niżej wyszczególnionych opracowań.
Przedmiotem zamówienia jest :„SPORZĄDZENIE INWENTARYZACJI ARCHITEKTONICZNO- KONSTRUKCYJNEJ ,OPRACOWANIE EKSPERTYZY TECHNICZNEJ NA PODSTAWIE KTÓREJ NASTĄPI USTALENIE ZAKRESU REMONTU i OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ , KOSZTORYSOWEJ i WYKONAWCZEJ REMONTU BUDYNKU ŚWIETLI-CY WIEJSKIEJ w Szklarce Radnickiej o powierzchni zabudowy = 164,30m˛ , powierzchni użytkowej = 326,16m˛ , kubaturze = 2342,10mł; usytuowanego na działce zabudowanej nr ewid.65/6 o powierzchni 0,0261 ha;- w następującym , szczegółowym zakresie :
2.1.Zlecenie opracowania mapy syt.-wys. w skali 1:500 działki nr ewid.65/6 o pow.0,0261 ha.
2.2.Sporządzenie inwewntaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej.
2.3.Opracowanie ekspertyzy technicznej – oceny aktualnego stanu techncznego budynku świetlicy
wiejskiej nr porządkowy 16 usytuowanego na działce zabudowanej oznaczonej geodezyjny nr
ewid.65/6 o powierzchni 0,0261ha;- stan techniczny wszelkich izolacji.
2.4.Na podstawie wykonanej ekspertyzy technicznej ustalenie zakresu remontu budynku w oparciu
o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.;w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.Nr 75, poz. 690;-
z późn. zm.);- w opracowaniu uwzględnić opłacalność remontu .
2.5..OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWEJ i WYKO-
NAWCZEJ WRAZ Z WSZELKIMI NIEZBĘDNYMI ,WYMAGANYMI PRZEPISAMI
UZGODNIENIAMI .
A) PROJEKT BUDOWLANY (branża budowlana – architektura i konstrukcja, branża sanitarna,
branża elektryczna) , wraz z PROJEKTEM ZAGOSPODAROWANIA , i tak:
a) projekt przebudowy budynku w poziomie świetlicy wiejskiej – udostępnienie dla osób
niepełnosprawnych,
b) opracowanie projektu całkowitej przebudowy wszystkich pomieszczeń – nowy układ
funkcjonalny wnętrza świetlicy uwzględniający pomieszczenia higieniczno-saniatarne:
wydzielenie niezależnej toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych,
wydzielenie pomieszczenia porządkowego ,
wydzielenie toalet damskich i męskich,
zaprojektować zgodnie z normami sanitarnymi oraz przepisami bhp zaplecze kuchenno-sanitarne,
zaprojektować (wydzielić) toalety dla gości i personelu obsługi sali zabaw ,
c)projekt techniczny przebudowy instalacji wodno-kanalizacyjnej,
d)projekt techniczny branżowy nowej instalacji elektrycznej : przedlicznikowej i zalicznikowej
wewnętrznej linii zasilającej oraz wewnętrznych instalacji elektrycznych: oświetleniowych i gniazd wtyczkowych ogólnych 230V, instalacji ogrzewania elektrycznego (tylko w pomie- szczeniach świetlicy z jej zapleczem) konwektorowego (np. grzejnikami typu „NOIROD”
gniazda 230V/16A ) ,
e) projekt instalacji odgromowej,
f) projekt architektury wnętrza świetlicy z zapleczem (aranżacja),
g) projekt elewacji (izolacja termiczna, akustyczna ścian i kolorystyka z uwzględnieniem
kolorystyki pokrycia dachu oraz stolarki okiennej i drzwiowej),
h) sporządzenie informacji dotyczącej BiOZ obowiązującego na budowie w trakcie remontu.
B) KOSZTORYSOWEJ : kosztorysów inwestorskich i ofertowych na wyżej wyszczególniony-
pełny zakres remontu zgodny z A) wraz z opracowaniami branżowymi, a wynikający z
ekspertyzy technicznej.
ZBIORCZE ZESTAWIENIE KOSZTÓW REMONTU ;- ZZKR :
dział I – branża budowlana
dział II – branża instalacyjna:
a) sanitarna : wod. - kan.
b) elektryczna
c) odgromowa
C)WYKONAWCZEJ :
specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót budowlanych ,
specyfikacja technicznawykonywania i odbioru robót instalacyjnych elektrycznych,
specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót instalacyjnych sanitarnych ;- wod.-kan..
D) NOŚNIK CD z RYSUNKAMI, KOSZTORYSAMI i SPECYFIKACJĄ – 2 szt..
E)Projektant złoży oświadczenie, że dokumentację remontową w wyżej wyszczególnionym zakresie
robót remontowych wynikających z ekspertyzy technicznej – PROJEKT BUDOWLANO-
WYKONAWCZY opracował zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicz-
nej a także zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia:12-04-2002r. w sprawie
warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.Nr 75 ,
poz.690;- z późn.zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia:3-07-2003r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego(Dz.U.z2003r.Nr 120,poz.1133)
F)Zgłoszenie zadania do miejscowego Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim – Wydziału
Budownictwa i Architektury.
2.6.Całość opracowania w zakresie 2.1.-2.5. obowiązuje w języku polskim – w czterech
egzemplarzach plus nośnik CD z rysunkami, kosztorysami i specyfikacją – 2 szt. .
2.7.ący oczekuje realizacji zamówienia w zakresie objętym pkt 2.1.-2.5. A) – F)
zgodnie z aktualnie obowiązującym/i polskim Prawem budowlanym oraz przepisami szcze-
gólnymi i branżowymi.
2.8.ą częścią przedmiotu zamówienia – punktem wyjściowym do powyższych
opracowań będą / są :
a) inwentaryzacja architektoniczno – konstrukcyjna do opracowania przez projektanta , który
wygra przetarg , mapa syt.-wys. w skali 1:500 (do celów projektowych – na zlecenie projektanta ,
który wygra przetarg),
b) oględziny budynku – ustalenia własne projektanta dokonane w Szklarce Radnickiej –
kosztem własnym projektanta (udostępnienie budynku do oględzin przez sołtysa wsi – tel.(068)383 17 20).
3.Informacja o możliwości składania ofert wariantowych
Nie przewiduje się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4.Termin wykonania zamówienia – do dnia 29 listopada 2007 r. .
5.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków.
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego projektanta , a także projektantów wspólnie ubiegają-
cych się o udzielenie zamówienia , któr/y/zy spełnia/ją następujące warunki :
str.2
5.1.Posiada/ją uprawnienia do wykonywania określonej działalności [art.22 ust.1 pkt 1]
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidnecji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.2.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieceń Społecznych, potwierdzających, że projektan/t/ci nie zalega/ją z opłaca-
niem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie,
że uzyska/ł/li przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.3.Posiada/ją niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuj/e/ą potencjałem technicznym
i osobami do wykonania zamówienia.
5.4.Posiada/ją uprawnienia projektowo-wykonawcze w specjalności architektoniczno-konstrukcyj-
nej dla budynków o kubaturze powyżej 1000 mł.
5.5.Wykaż/e/ą przynależność do właściwej Izby Zawodowej (poświadczona kserokopia za zgodność
z oryginałem).
5.6.Przedłoży/ą referencje na wykonanie co najmniej dwóch projektów budowlanych o zbliżonym
charakterze do niniejszego przedmiotu zamówienia (opracowania z ostatnich pięciu lat).
5.7.Projekty branżowe : instalacja wod.-kan. , instalacje elektryczne z instalacją odgromową
wraz z przyłączami zostaną opracowane przez projektantów posiadających uprawnienia do
projektowania instalacji sanitarnych , elektroenergetycznych .
5.8.Nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.9.Zaakceptu/je/ją treść umowy według wzoru przy SIWZ.
Gmina Krosno Odrzańskie ;-
66-600 Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1 , woj. lubuskie , powiat krośnieński,
tel. (068) 383 50 17, fax (068) 383 51 22 , e-mail: Określenie trybu zamówienia -
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro . Adres strony internetowej : www.krosnodrzanskie.pl
2.Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia oraz załączników stanowiących integralną
część zamówienia – punkt wyjściowy do niżej wyszczególnionych opracowań.
Przedmiotem zamówienia jest :„SPORZĄDZENIE INWENTARYZACJI ARCHITEKTONICZNO- KONSTRUKCYJNEJ ,OPRACOWANIE EKSPERTYZY TECHNICZNEJ NA PODSTAWIE KTÓREJ NASTĄPI USTALENIE ZAKRESU REMONTU i OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ , KOSZTORYSOWEJ i WYKONAWCZEJ REMONTU BUDYNKU ŚWIETLI-CY WIEJSKIEJ w Szklarce Radnickiej o powierzchni zabudowy = 164,30m˛ , powierzchni użytkowej = 326,16m˛ , kubaturze = 2342,10mł; usytuowanego na działce zabudowanej nr ewid.65/6 o powierzchni 0,0261 ha;- w następującym , szczegółowym zakresie :
2.1.Zlecenie opracowania mapy syt.-wys. w skali 1:500 działki nr ewid.65/6 o pow.0,0261 ha.
2.2.Sporządzenie inwewntaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej.
2.3.Opracowanie ekspertyzy technicznej – oceny aktualnego stanu techncznego budynku świetlicy
wiejskiej nr porządkowy 16 usytuowanego na działce zabudowanej oznaczonej geodezyjny nr
ewid.65/6 o powierzchni 0,0261ha;- stan techniczny wszelkich izolacji.
2.4.Na podstawie wykonanej ekspertyzy technicznej ustalenie zakresu remontu budynku w oparciu
o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.;w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.Nr 75, poz. 690;-
z późn. zm.);- w opracowaniu uwzględnić opłacalność remontu .
2.5..OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWEJ i WYKO-
NAWCZEJ WRAZ Z WSZELKIMI NIEZBĘDNYMI ,WYMAGANYMI PRZEPISAMI
UZGODNIENIAMI .
A) PROJEKT BUDOWLANY (branża budowlana – architektura i konstrukcja, branża sanitarna,
branża elektryczna) , wraz z PROJEKTEM ZAGOSPODAROWANIA , i tak:
a) projekt przebudowy budynku w poziomie świetlicy wiejskiej – udostępnienie dla osób
niepełnosprawnych,
b) opracowanie projektu całkowitej przebudowy wszystkich pomieszczeń – nowy układ
funkcjonalny wnętrza świetlicy uwzględniający pomieszczenia higieniczno-saniatarne:
wydzielenie niezależnej toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych,
wydzielenie pomieszczenia porządkowego ,
wydzielenie toalet damskich i męskich,
zaprojektować zgodnie z normami sanitarnymi oraz przepisami bhp zaplecze kuchenno-sanitarne,
zaprojektować (wydzielić) toalety dla gości i personelu obsługi sali zabaw ,
c)projekt techniczny przebudowy instalacji wodno-kanalizacyjnej,
d)projekt techniczny branżowy nowej instalacji elektrycznej : przedlicznikowej i zalicznikowej
wewnętrznej linii zasilającej oraz wewnętrznych instalacji elektrycznych: oświetleniowych i gniazd wtyczkowych ogólnych 230V, instalacji ogrzewania elektrycznego (tylko w pomie- szczeniach świetlicy z jej zapleczem) konwektorowego (np. grzejnikami typu „NOIROD”
gniazda 230V/16A ) ,
e) projekt instalacji odgromowej,
f) projekt architektury wnętrza świetlicy z zapleczem (aranżacja),
g) projekt elewacji (izolacja termiczna, akustyczna ścian i kolorystyka z uwzględnieniem
kolorystyki pokrycia dachu oraz stolarki okiennej i drzwiowej),
h) sporządzenie informacji dotyczącej BiOZ obowiązującego na budowie w trakcie remontu.
B) KOSZTORYSOWEJ : kosztorysów inwestorskich i ofertowych na wyżej wyszczególniony-
pełny zakres remontu zgodny z A) wraz z opracowaniami branżowymi, a wynikający z
ekspertyzy technicznej.
ZBIORCZE ZESTAWIENIE KOSZTÓW REMONTU ;- ZZKR :
dział I – branża budowlana
dział II – branża instalacyjna:
a) sanitarna : wod. - kan.
b) elektryczna
c) odgromowa
C)WYKONAWCZEJ :
specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót budowlanych ,
specyfikacja technicznawykonywania i odbioru robót instalacyjnych elektrycznych,
specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót instalacyjnych sanitarnych ;- wod.-kan..
D) NOŚNIK CD z RYSUNKAMI, KOSZTORYSAMI i SPECYFIKACJĄ – 2 szt..
E)Projektant złoży oświadczenie, że dokumentację remontową w wyżej wyszczególnionym zakresie
robót remontowych wynikających z ekspertyzy technicznej – PROJEKT BUDOWLANO-
WYKONAWCZY opracował zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicz-
nej a także zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia:12-04-2002r. w sprawie
warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.Nr 75 ,
poz.690;- z późn.zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia:3-07-2003r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego(Dz.U.z2003r.Nr 120,poz.1133)
F)Zgłoszenie zadania do miejscowego Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim – Wydziału
Budownictwa i Architektury.
2.6.Całość opracowania w zakresie 2.1.-2.5. obowiązuje w języku polskim – w czterech
egzemplarzach plus nośnik CD z rysunkami, kosztorysami i specyfikacją – 2 szt. .
2.7.ący oczekuje realizacji zamówienia w zakresie objętym pkt 2.1.-2.5. A) – F)
zgodnie z aktualnie obowiązującym/i polskim Prawem budowlanym oraz przepisami szcze-
gólnymi i branżowymi.
2.8.ą częścią przedmiotu zamówienia – punktem wyjściowym do powyższych
opracowań będą / są :
a) inwentaryzacja architektoniczno – konstrukcyjna do opracowania przez projektanta , który
wygra przetarg , mapa syt.-wys. w skali 1:500 (do celów projektowych – na zlecenie projektanta ,
który wygra przetarg),
b) oględziny budynku – ustalenia własne projektanta dokonane w Szklarce Radnickiej –
kosztem własnym projektanta (udostępnienie budynku do oględzin przez sołtysa wsi – tel.(068)383 17 20).
3.Informacja o możliwości składania ofert wariantowych
Nie przewiduje się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4.Termin wykonania zamówienia – do dnia 29 listopada 2007 r. .
5.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków.
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego projektanta , a także projektantów wspólnie ubiegają-
cych się o udzielenie zamówienia , któr/y/zy spełnia/ją następujące warunki :
str.2
5.1.Posiada/ją uprawnienia do wykonywania określonej działalności [art.22 ust.1 pkt 1]
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidnecji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.2.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieceń Społecznych, potwierdzających, że projektan/t/ci nie zalega/ją z opłaca-
niem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie,
że uzyska/ł/li przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.3.Posiada/ją niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuj/e/ą potencjałem technicznym
i osobami do wykonania zamówienia.
5.4.Posiada/ją uprawnienia projektowo-wykonawcze w specjalności architektoniczno-konstrukcyj-
nej dla budynków o kubaturze powyżej 1000 mł.
5.5.Wykaż/e/ą przynależność do właściwej Izby Zawodowej (poświadczona kserokopia za zgodność
z oryginałem).
5.6.Przedłoży/ą referencje na wykonanie co najmniej dwóch projektów budowlanych o zbliżonym
charakterze do niniejszego przedmiotu zamówienia (opracowania z ostatnich pięciu lat).
5.7.Projekty branżowe : instalacja wod.-kan. , instalacje elektryczne z instalacją odgromową
wraz z przyłączami zostaną opracowane przez projektantów posiadających uprawnienia do
projektowania instalacji sanitarnych , elektroenergetycznych .
5.8.Nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.9.Zaakceptu/je/ją treść umowy według wzoru przy SIWZ.
6.Informacja dotycząca wadium - nie dotyczy.
7.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100%.
8.Sposób dokonywania oceny
Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez projektant/a/ów dokumentów i oświadczeń , zaświadczeń na zasadzie „spełnia -
niespełnia”.
9.Miejsce i termin składania ofert oraz otwarcie ofert
Termin składania ofert upływa dnia 17 maja 2007 r. o godzinie 12.00. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: ul.Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim,
w budynku głównym „A” - hol – BIURO OBSŁUGI INTERESANTA. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17 maja 2007 r. o godz.1230 w siedzibie zamawiającego w budynku „A” - pokój nr 5.
10.Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni;- bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
11.Uprawniony do kontaktu z oferentami
Ryszard Wziętek – tel.(068) 383 50 17 wewnętrzny 319 lub fax (068) 383 51 22.
12.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatną) można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego, budynek administracyjny „B” boczny – w pokoju nr 19, lub po uprzed-
nim złożeniu pisemnego zapotrzebowania na adres : Gmina Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie albo pobrać drogą elektroniczną ze strony internetowej Urzędu Miasta Krosno Odrzańskie : www.krosnodrzanskie.pl informując o tym zamawiającego.
R.W.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ryszard Wziętek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-04-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Wziętek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-04-27 10:21:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-04-27 10:22:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:46:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 21153 raz(y) |
Akapit nr 1 - brak tytułu
IR.VI-2231-5/2007
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
1.NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO, E-MAIL, STRONA INTERNETOWA:
Gmina Krosno Odrzańskie 66-600 Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1;- tel.(068) 383 5017 ,
fax 383 5122; e-mail: ,strona internetowa: www.krosnoodrzanskie.pl
2.OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA :
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro.
3.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
„ DOSTAWA NA BUDOWĘ REMIZY OSP w Wężyskach :
• a) piasku płukanego o uziarnieniu 0,1 mm do tynków 50 ton ,
• b) piasku płukanego o uziarnieniu 0,2 mm do tynków 40 ton ,
• c) żwir o frakcji 2-8mm do betonów konstrukcyjnych 150 ton,
• d) kruszywo łamane niesortowane na podbudowę podjazdów do garaży 51 ton,
• e) pospółka 8 ton
stosownie do postępu robót budowlanych;- zgodnie z załącznikiem nr 1a stanowiącym integralną
część zamówienia.
4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA : dostawy sukcesywne stosownie do postępu robót
budowlanych;- ostateczny przewidywany termin zakończenia dostaw : do dnia:30-10-2007 r. .
5.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCCH WARUNKÓW .
Przetarg jest otwarty dla każdego dostawcy, który spełni następujące warunki:
5.1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności [art.22 ust.1 pkt 1;- aktualny odpis
z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospo-
darczej – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.2.Przedłoży aktualne zaświadczenia właściwegoUrzędu Skarbowego i właściwego Oddziału ZUS, potwierdzających, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, w opłatach oraz składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;- lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oraganu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.3.Dysponuje potencjałem technicznym(transportem)i osobami zdolnymi do realizacji dostaw
materiałów zgodnie z załącznikiem nr 1a – integralną częścią zamówienia.
5.4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.5.Zaakceptuje treść umowy według wzoru przy SIWZ.
5.6.Po zakończeniu realizacji zamówienia z dniem:30-10-2007 r. przedłoży zamawiającemu wymaga ne certyfikaty –deklaracje zgodności jakości kruszywa zgodnie z zastosowaniem pkt 3 a)-e)SIWZ.
6.INFORMACJA DOTYCZĄCA WADIUM – wadium nie jest wymagane.
7.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE.
Kryterium wyboru najkorzystrniejszej oferty będzie cena brutto – 100% z uwzględnieniem dostaw kruszyw wielkościami określonymi w umowie.
8.SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY
Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podatawie analizy złożonych przez dostawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie „spełnia-nie spełnia”.
9.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT ORAZ OTWARCIE OFERT
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego : ul. Parkowa 1; 66-600 Krosno Odrzańskie;- w budynku głównym – hol – BIURO OBSŁUGI INTERESANTA do dnia: 10 maja 2007 r. do
godz.12.00 .Otwarcie ofert dnia: 10-05-2007 r. o godz.1230 w siedzibie zamawiającego w budynku głównym – sala konferencyjna nr 5.
10.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ – 30 dni ;-bieg terminu z upływem terminu składania ofert.
11.UPRAWNIONY DO KONTAKTU Z OFERENAMI : - Ryszard Wziętek – inspektor w Wydziale IR Urzędu Miasta Krosno Odrzańskie;- tel.(068) 383 5017 wew. 319 lub fax 383 51 22.
12.SIWZ bezpłatną można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego, budynku administracyjnym bocznym – w pokoju 19 lub po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania na adres:Gmina
Krosno Odrzańskie , ul.Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie;-albo pobrać ją drogą elektroniczną ze strony internetowej Urzędu Miasta Krosno Odrzańskie: www.krosnoodrzanskie.pl ; informując
o tym zamawiającego.
R.W.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ryszard Wziętek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-04-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Wziętek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-04-27 10:16:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-04-27 10:16:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-05 13:46:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 21197 raz(y) |