Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia i ogłoszenia

Szczegóły informacji

Osiecznica sanitariaty

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-04-04 12:08:22 przez Dawid Gierczyński, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

IR.IV-341/10/08


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)


Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:


„REMONT W BUDYNKU ZESPOŁU EDUKACYJNEGO W OSIECZNICY
PRZY UL. SZKOLNEJ 15 – REMONT SANITARIATÓW”


Nomenklatura CPV: : 45450000-6, 45453000-7, 45330000-9, 45332400-7, 45310000-3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

I. Sanitariaty na parterze i I piętrze, WC i przysznic przy sali gimnastycznej oraz WC przy kotłowni
1) rozebranie ścianek działowych 12,085 m2,
2) odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach i pilastrach 246,768 m2,
3) wymiana stolarki 4 szt.,
4) rozebranie posadzki z płytek, zerwanie posadzki cementowej 83,579 m2,
5) wykucie z muru kratek wentylacyjnych 13 szt. i drzwiczek oraz obsadzenie nowych,
6) demontaż urządzeń sanitarnych (umywalki 13 kpl., ustęp z miską fajansową 14 kpl., pisuar 4 kpl.) i montaż nowych,
7) demontaż podejść odpływowych oraz rurociągów i montaż nowych,
8) demontaż puszek 15 szt., łączników instalacyjnych 12 szt. oraz montaż nowych,
9) uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych 246,768 m2,
10) licowanie ścian wewnętrznych płytkami 246,768 m2,
11) wykonanie podkładu betonowego, ułożenie warstwy wyrównawczej i płytek na posadzkach 83,579 m2,
12) nałożenie tynków wewnętrznych gipsowych na stropach i ścianach 246,297 m2,
13) dwukrotne malowanie farbą emulsyjną 246,297 m2,
14) montaż kabin systemowych 10 szt.,
15) obsadzenie w ścianach drobnych elementów tj. dozowników papieru toaletowego 12 szt., ręczników 9 szt., mydła 9 szt., przyklejenie luster 13 szt.;
II. WC w przedszkolu
16) rozebranie ścianek działowych 6,5 m2,
17) odbicie tynków wewnętzrnych na ścianach, filarach i pilastrach 24,88 m2,
18) wymiana stolarki drzwiowej 1 szt,
19) remont podłogi 8,933 m2– technologia wg przedmiaru robót,
20) wykucie z muru kratek wentylacyjnych 1 szt,
21) demontaż urządzeń sanitarnych (umywalki 3 kpl., ustęp z miską fajansową 3 kpl.) i montaż nowych,
22) demontaż podejść odpływowych oraz rurociągów i montaż nowych,
23) demontaż puszek 2 szt., łączników instalacyjnych 1 szt., i montaż nowych,
24) licowanie ścian wewnętrznych płytkami 24,88 m2,
25) dwukrotne malowanie farbą emulsyjną 33,437 m2,
26) montaż kabin systemowych 2 szt.,
27) obsadzenie w ścianach drobnych elementów tj. dozowników papieru toaletowego 2 szt., ręczników 1 szt., mydła 1 szt., przyklejenie luster szt. 3.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 29 sierpień 2008 r.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.

Termin składania ofert upływa dnia 25 kwietnia 2008 r. o godzinie 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 kwietnia 2008 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego, w budynku A (Sala Tysiąclecia).
Termin związania ofertą określa się na 30 dni od terminu składania ofert, tj. do dnia 25 maja 2008 r.
Uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Izdebska, tel. /068/ 3835017, 3835080, wewn. 520, pokój nr 11 w budynku B Urzędu Miasta, w godz. 8:00-15:30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Planowania Przestrzennego (budynek B, pokój nr 11), po uprzednim złożeniu pisemnego zapotrzebowania lub pobrać drogą elektroniczną z pisemnym potwierdzeniem pobrania SIWZ.




Krosno Odrzańskie, 2008-04-04