Władze Miasta
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Władze Miasta Gorzowa Wlkp.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 00:52:05 przez Zasilenie Danymi
Akapit nr 1 - brak tytułu
Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego - Jacek Piotr Wójcicki
(ur. 1981)
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, studiów licencjackich na kierunku Organizacja i Obsługa Rekreacji i Turystyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie oraz studiów podyplomowych: Coachingu Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Marketingu i Doradztwa Politycznego Uniwersytetu Warszawskiego, Public Relations UAM w Poznaniu oraz Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie.
W latach 2006-2014 wójt Gminy Deszczno, wiceprezes zarządu Zrzeszenia Prezydentów, Burmistrzów i Wójtów Województwa Lubuskiego (od 2011), wiceprzewodniczący zarządu Związku Celowego Gmin MG-6 (od 2011), radny oraz przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa Rady Gminy Deszczno (2002-2006), członek komitetu monitorującego LRPO z ramienia Euroregionu Pro Europa Viadrina oraz Lubuskiej Rady ds. Społeczeństwa Informacyjnego.
(ur. 1981)
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, studiów licencjackich na kierunku Organizacja i Obsługa Rekreacji i Turystyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie oraz studiów podyplomowych: Coachingu Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Marketingu i Doradztwa Politycznego Uniwersytetu Warszawskiego, Public Relations UAM w Poznaniu oraz Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie.
W latach 2006-2014 wójt Gminy Deszczno, wiceprezes zarządu Zrzeszenia Prezydentów, Burmistrzów i Wójtów Województwa Lubuskiego (od 2011), wiceprzewodniczący zarządu Związku Celowego Gmin MG-6 (od 2011), radny oraz przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa Rady Gminy Deszczno (2002-2006), członek komitetu monitorującego LRPO z ramienia Euroregionu Pro Europa Viadrina oraz Lubuskiej Rady ds. Społeczeństwa Informacyjnego.
Strażak - ratownik, członek Ochotniczej Straży Pożarnej w Deszcznie oraz wolontariusz Fundacji ,,Mam Marzenie”, organizował pomoc dla powodzian, współorganizował wypoczynek dla dzieci z terenu zalanej gminy Gąbin.
Otrzymał brązowy medal za zasługi dla policji, brązowy medal za zasługi dla obronności kraju oraz srebrny medal za zasługi dla pożarnictwa. W 2010 r. zajął drugie miejsce w plebiscycie Pulsu Biznesu ,,Samorządowiec roku 2010”, dwa lata później został w nim wyróżniony jako Samorządowy Menedżer Regionu.
Zainteresowania: samorząd, logistyka, góry.
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 204
tel.: +48 95 7355 - 543
mail:
I Zastępca Prezydenta ds. Rozwoju - Jacek Szymankiewicz
(ur. 1973 r.)
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studiów podyplomowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Specjalista z zakresu gospodarki nieruchomościami i procesu inwestycyjnego. Prawnik administratywista, z kilkunastoletnim doświadczeniem szkoleniowym. Członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej ds.
Nadawania Uprawnień i Licencji Państwowych w zakresie gospodarki nieruchomościami. W latach 1997-2009 pracownik Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie, następnie od 2009 do 2014 r. członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie.
Zainteresowania: sport, literatura faktu, strategiczne gry planszowe.
(ur. 1973 r.)
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studiów podyplomowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Specjalista z zakresu gospodarki nieruchomościami i procesu inwestycyjnego. Prawnik administratywista, z kilkunastoletnim doświadczeniem szkoleniowym. Członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej ds.
Nadawania Uprawnień i Licencji Państwowych w zakresie gospodarki nieruchomościami. W latach 1997-2009 pracownik Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie, następnie od 2009 do 2014 r. członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie.
Zainteresowania: sport, literatura faktu, strategiczne gry planszowe.
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 210
tel.: +48 95 7355 - 529
mail:
Zastępca Prezydenta ds. Społecznych - Małgorzata Domagała
(ur. 1967 r.)
Jest ekonomistą, doświadczonym pracownikiem sektora administracji publicznej i samorządowej. Zajmowała się pozyskiwaniem funduszy europejskich. Była dyrektorem Biura Zarządzania Funduszami Europejskimi w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim. Była też szefem biura Zachodniej Izby Gospodarczej. Pracowała w Wyższej Szkole Biznesu.
Zajmowała się zagadnieniami społecznymi. Była kierownikiem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Gorzowie. W subregionie gorzowskim doprowadziła do podpisania umów partnerskich, powołujących klaster Centów Integracji Społecznej i Klubów Integracji Społecznej.
W minionej kadencji samorządowej była starostą gorzowskim. Doprowadziła do spłaty wielomilionowego zadłużenia wobec pracowników szpitala w Kostrzynie. Przyczyniła się do powstania Zakładu Aktywności Zawodowej w Kamieniu Wielkim.
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 214
tel.: +48 95 7355 - 501
mail:
Zastępca Prezydenta Miasta ds. Pozyskiwania Funduszy, Kultury i Sportu - Izabela Piotrowicz
(ur. 1987r.)
Izabela Piotrowicz jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu oraz menedżerką po studiach MBA na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Dotychczasowa kierownik Biura Zamiejscowego Urzędu Marszałkowskiego w Gorzowie posiada duże doświadczenie w zarządzaniu w samorządzie oraz wdrażaniu funduszy pomocowych Unii Europejskiej. Koordynatorka budowy Centrum Kompetencji Cyfrowych i Usług Wspólnych w Gorzowie – projektu samorządu województwa finansowanego ze środków RPO – Lubuskie 2020. Radna Rady Miasta Gorzowa Wielkopolskiego dwóch kadencji (2014-2018 i 2024-). Autorka i uczestniczka wielu projektów społecznych i promocyjnych.
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 210
tel.: +48 95 7355 - 542
mail:
Sekretarz Miasta - Bartosz Kmita
Sekretariat
(ur. 1985r.)
Jest absolwentem informatyki i ekonometrii Uniwersytetu Szczecińskiego. Ukończył studia podyplomowe z doradztwa personalnego i zarządzania zasobami ludzkimi Wyższej Szkoły Łużyckiej w Żarach. Uczestniczył w projekcie na podstawie, którego powstała książka "Poradnik dobrego urzędnika"
Bartosz Kmita posiada 14 letnie doświadczenie w pracy w samorządzie. Przez ponad dekadę pracował jako Zastępca Naczelnika w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wielkopolskim a następnie został powołany na stanowisko Dyrektora wydziału komunikacji w Urzędzie Miasta w Gorzowie Wielkopolski.
Zainteresowania: sport, łowiectwo, turystyka górska, literatura.
ul. Sikorskiego 4, pokój 207
tel.: +48 95 7355 - 538
mail:
Agnieszka Kaczmarek - Skarbnik Miasta
(ur. 1978 r.)
Gorzowianka, absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu na kierunku marketing i zarządzanie oraz studiów podyplomowych zorganizowanych przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji dla skarbników i sekretarzy w zakresie Akademii Liderów Samorządowych na Wydziale Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Absolwentka wielu kursów i szkoleń z zakresu budżetu, finansów, rachunkowości i podatków. Dyplomowany księgowy oraz biegły rewident z doświadczeniem w badaniu i przeglądzie sprawozdań finansowych spółek komunalnych. Od 2004 r. członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, a od 2010 r. członek Okręgowej Komisji Rewizyjnej w Oddziale Okręgowym w Gorzowie. Przez pięć lat pracownik Wydziału Budżetu i Rachunkowości Urzędu Miasta w Gorzowie, później, przez siedem lat - skarbnik Gminy Deszczno. W wolnych chwilach lubi słuchać poezji śpiewanej lub popływać na Słowiance.
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 207
tel.: +48 95 7355 - 636
mail:
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Administrator |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-20 00:51:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Łukasz Kulczyński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-20 00:52:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Łukasz Kulczyński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-03 08:31:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 75032 raz(y) |