ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Władze Miasta

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Władze Miasta Gorzowa Wlkp.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego - Jacek Piotr Wójcicki
(ur. 1981)

Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, studiów licencjackich na kierunku Organizacja i Obsługa Rekreacji i Turystyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie oraz studiów podyplomowych: Coachingu Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Marketingu i Doradztwa Politycznego Uniwersytetu Warszawskiego, Public Relations UAM w Poznaniu oraz Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie.
W latach 2006-2014 wójt Gminy Deszczno, wiceprezes zarządu Zrzeszenia Prezydentów, Burmistrzów i Wójtów Województwa Lubuskiego (od 2011), wiceprzewodniczący zarządu Związku Celowego Gmin MG-6 (od 2011), radny oraz przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa Rady Gminy Deszczno (2002-2006), członek komitetu monitorującego LRPO z ramienia Euroregionu Pro Europa Viadrina oraz Lubuskiej Rady ds. Społeczeństwa Informacyjnego.

Strażak - ratownik, członek Ochotniczej Straży Pożarnej w Deszcznie oraz wolontariusz Fundacji ,,Mam Marzenie”, organizował pomoc dla powodzian, współorganizował wypoczynek dla dzieci z terenu zalanej gminy Gąbin.

Otrzymał brązowy medal za zasługi dla policji, brązowy medal za zasługi dla obronności kraju oraz srebrny medal za zasługi dla pożarnictwa. W 2010 r. zajął drugie miejsce w plebiscycie Pulsu Biznesu ,,Samorządowiec roku 2010”, dwa lata później został w nim wyróżniony jako Samorządowy Menedżer Regionu.
Zainteresowania: samorząd, logistyka, góry.
 
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 204
tel.: +48 95 7355 - 543
mail:
 
 
I Zastępca Prezydenta ds. Rozwoju - Jacek Szymankiewicz
(ur. 1973 r.)

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studiów podyplomowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Specjalista z zakresu gospodarki nieruchomościami i procesu inwestycyjnego. Prawnik administratywista, z kilkunastoletnim doświadczeniem szkoleniowym. Członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej ds.
Nadawania Uprawnień i Licencji Państwowych w zakresie gospodarki nieruchomościami. W latach 1997-2009 pracownik Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie, następnie od 2009 do 2014 r. członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie.
Zainteresowania: sport, literatura faktu, strategiczne gry planszowe.
 
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 210
tel.: +48 95 7355 - 529
mail:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zastępca Prezydenta ds. Społecznych -  Małgorzata Domagała
(ur. 1967 r.)
 
Jest ekonomistą, doświadczonym pracownikiem sektora administracji publicznej i samorządowej. Zajmowała się pozyskiwaniem funduszy europejskich. Była dyrektorem Biura Zarządzania Funduszami Europejskimi w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim. Była też szefem biura Zachodniej Izby Gospodarczej. Pracowała w Wyższej Szkole Biznesu.
 
Zajmowała się zagadnieniami społecznymi. Była kierownikiem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Gorzowie. W subregionie gorzowskim doprowadziła do podpisania umów partnerskich, powołujących klaster Centów Integracji Społecznej i Klubów Integracji Społecznej.
 
W minionej kadencji samorządowej była starostą gorzowskim. Doprowadziła do spłaty wielomilionowego zadłużenia wobec pracowników szpitala w Kostrzynie. Przyczyniła się do powstania Zakładu Aktywności Zawodowej w Kamieniu Wielkim.
 
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 214
tel.: +48 95 7355 - 501
mail:
Zastępca Prezydenta Miasta ds. Gospodarki - Iwona Olek
(ur. 1980r.)
Absolwentka studiów doktoranckich Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studiów podyplomowych: Partnerstwo Publiczno – Prywatne na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Executive MBA oraz Studium Prawa Europejskiego w Warszawie, w zakresie funduszy europejskich. Jest autorką publikacji naukowych dotyczących między innymi finansów jednostek samorządu terytorialnego.

Zastępca prezydenta jest doświadczonym pracownikiem samorządu. W Urzędzie Miasta Gorzowa pracuje od 2002 roku. Od ponad 15 lat zajmuje się pozyskiwaniem funduszy unijnych, partnerstwem samorządów, programowaniem strategicznym. Iwona Olek od 2013 roku była kierownikiem Referatu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych, a od 2016 roku – dyrektorem Wydziału Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych i Programowania Strategicznego. W ostatnich latach koordynowała prace związane z rozszerzeniem Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Gorzowa. W tym czasie - z pięciu do dziesięciu - zwiększyła się liczba samorządów, tworzących gorzowski Miejski Obszar Funkcjonalny. Kierowała również pracami nad Strategią Rozwoju Miasta Gorzowa Wielkopolskiego 2030 r.  Jest członkiem zespołu ds. Krajowej Polityki Miejskiej przy Instytucie Rozwoju Miast i Regionów w zakresie komponentu Gospodarka i rynek pracy.  Prywatnie interesuje się literaturą, muzyką rockową i malarstwem.
 
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 210
tel.: +48 95 7355 - 542
mail:
Bartosz Kmita - Sekretarz Miasta Gorzowa Wlkp. Sekretarz Miasta - Bartosz Kmita
(ur. 1985r.)
Jest absolwentem informatyki i ekonometrii Uniwersytetu Szczecińskiego. Ukończył studia podyplomowe z doradztwa personalnego i zarządzania zasobami ludzkimi Wyższej Szkoły Łużyckiej w Żarach. Uczestniczył w projekcie na podstawie, którego powstała książka "Poradnik dobrego urzędnika"
Bartosz Kmita posiada 14 letnie doświadczenie w pracy w samorządzie. Przez ponad dekadę pracował jako Zastępca Naczelnika w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wielkopolskim a następnie został powołany na stanowisko Dyrektora wydziału komunikacji w Urzędzie Miasta w Gorzowie Wielkopolski.
Zainteresowania: sport, łowiectwo, turystyka górska, literatura.
 
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 207
tel.: +48 95 7355 - 538
mail:

Agnieszka Kaczmarek - Skarbnik Miasta
(ur. 1978 r.)

Gorzowianka, absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu na kierunku marketing i zarządzanie oraz studiów podyplomowych zorganizowanych przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji dla skarbników i sekretarzy w zakresie Akademii Liderów Samorządowych na Wydziale Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Absolwentka wielu kursów i szkoleń z zakresu budżetu, finansów, rachunkowości i podatków. Dyplomowany księgowy oraz biegły rewident z doświadczeniem w badaniu i przeglądzie sprawozdań finansowych spółek komunalnych. Od 2004 r. członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, a od 2010 r. członek Okręgowej Komisji Rewizyjnej w Oddziale Okręgowym w Gorzowie. Przez pięć lat pracownik Wydziału Budżetu i Rachunkowości Urzędu Miasta w Gorzowie, później, przez siedem lat - skarbnik Gminy Deszczno. W wolnych chwilach lubi słuchać poezji śpiewanej lub popływać na Słowiance.
 
Sekretariat
ul. Sikorskiego 4, pokój 207
tel.: +48 95 7355 - 636
mail:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-20 00:51:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Łukasz Kulczyński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-20 00:52:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-06 12:44:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
73603 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »