ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Władze Miasta

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Władze Miasta Gorzowa Wlkp.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 00:52:05 przez Zasilenie Danymi

Akapit nr - brak tytułu

Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego - Jacek Piotr Wójcicki
(ur. 1981)

Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, studiów licencjackich na kierunku Organizacja i Obsługa Rekreacji i Turystyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie oraz studiów podyplomowych: Coachingu Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Marketingu i Doradztwa Politycznego Uniwersytetu Warszawskiego, Public Relations UAM w Poznaniu oraz Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie.
W latach 2006-2014 wójt Gminy Deszczno, wiceprezes zarządu Zrzeszenia Prezydentów, Burmistrzów i Wójtów Województwa Lubuskiego (od 2011), wiceprzewodniczący zarządu Związku Celowego Gmin MG-6 (od 2011), radny oraz przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa Rady Gminy Deszczno (2002-2006), członek komitetu monitorującego LRPO z ramienia Euroregionu Pro Europa Viadrina oraz Lubuskiej Rady ds. Społeczeństwa Informacyjnego.

Strażak - ratownik, członek Ochotniczej Straży Pożarnej w Deszcznie oraz wolontariusz Fundacji ,,Mam Marzenie”, organizował pomoc dla powodzian, współorganizował wypoczynek dla dzieci z terenu zalanej gminy Gąbin.

Otrzymał brązowy medal za zasługi dla policji, brązowy medal za zasługi dla obronności kraju oraz srebrny medal za zasługi dla pożarnictwa. W 2010 r. zajął drugie miejsce w plebiscycie Pulsu Biznesu ,,Samorządowiec roku 2010”, dwa lata później został w nim wyróżniony jako Samorządowy Menedżer Regionu.
Zainteresowania: samorząd, logistyka, góry.
 
I Zastępca Prezydenta ds. Rozwoju - Jacek Szymankiewicz
(ur. 1973 r.)

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studiów podyplomowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Specjalista z zakresu gospodarki nieruchomościami i procesu inwestycyjnego. Prawnik administratywista, z kilkunastoletnim doświadczeniem szkoleniowym. Członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej ds.
Nadawania Uprawnień i Licencji Państwowych w zakresie gospodarki nieruchomościami. W latach 1997-2009 pracownik Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie, następnie od 2009 do 2014 r. członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie.
Zainteresowania: sport, literatura faktu, strategiczne gry planszowe.
 
Zastępca Prezydenta ds. Społecznych - Janusz DreczkaZastępca Prezydenta ds. Gospodarki - Artur Radziński
(ur. 1959 r.)
 
Rodowity gorzowianin. Absolwent Akademii Rolniczej w Szczecinie. Dodatkowo kształcił się w Warszawie z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z zakresu strategii i planowania biznesu. Posiada szeroką wiedzę teoretyczną i praktyczną. Mocno zaangażowany w działalność społeczną na rzecz naszego miasta. W latach 2006-2010 radny Rady Miasta Gorzowa, przewodniczący komisji gospodarki i rozwoju, przewodniczący klubu radnych. Do 2010 roku prezes Gorzowskiego Klubu Piłki Wodnej, wcześniej Stowarzyszenia Edukacyjnego w Gorzowie. Od 17 lat prezes Stowarzyszenia Obywatelskiego Forum Gorzowa.
Aktywny przedsiębiorca w branży nieruchomości. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektorskie i kierownicze m.in. w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Gorzowie.
Zainteresowania: polityka, podróże, poznawanie nowych ludzi, pokonywanie nowych wyzwań.
 
 
Zastępca Prezydenta ds. Społecznych - Janusz DreczkaZastępca Prezydenta ds. Społecznych Janusz Dreczka
(ur. 1958 r.)

Gorzowianin, absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu filia w Gorzowie Wlkp. oraz studiów podyplomowych Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu i w zakresie zarządzania w służbie zdrowia, Stargardzka Szkoła Wyższa STARGARDINUM w Stargardzie Szczecińskim. Rozpoczął pracę w 1981r. w Zespole Szkół Budowlanych w Gorzowie Wlkp. jako wychowawca w internacie i nauczyciel wychowania fizycznego. Od 1988 r. w Państwowym Zakładzie Ubezpieczeń, w Oddziale Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. pracował jako pośrednik ubezpieczeniowy stały, a od 1990 r. był zastępcą dyrektora w Szkole Podstawowej nr 21, też w Gorzowie. Od 1991r. rozpoczął pracę w Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. jako dyrektor Wydziału Infrastruktury Społecznej, następnie jako zastępca dyrektora i dyrektor Wydziału Kultury Sportu i Turystyki oraz dyrektor Wydziału Organizacyjnego. Od 1999 r., po wejściu w życie reformy administracji publicznej i odejściu z pracy w Urzędzie Wojewódzkim, podjął pracę w Powszechnym Zakładzie Ubezpieczeń SA na stanowisku dyrektora Inspektoratu PZU SA w Strzelcach Krajeńskich. Od 2003 r. przez trzy lata był głównym specjalistą administracyjnym ds. funduszy europejskich w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej. W 2006 r. został powołany w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na doradcę premiera ds. organizacji pozarządowych i absorpcji środków Unii Europejskiej. Od 2007 do marca 2008 r. był Dyrektorem Oddziału Centrum Wars SA w Warszawie. Następnie pełnił funkcję pełnomocnika rektora ds. współpracy międzynarodowej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Gorzowie Wlkp. Od 2009 r. pracował w Lubuskim Szpitalu Specjalistycznym Pulmonologiczno-Kardiologicznym w Torzymiu. Przekształcił tę jednostkę w spółkę prawa handlowego. Najpierw na stanowisku dyrektora ds. administracyjno-ekonomicznych, następnie jako prezes zarządu spółki i dyrektor lecznicy. Od 2013 r. pełnił funkcję dyrektora Wydziału Zdrowia Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Zainteresowania: twórczość literacka (wiersze, eseje, artykuły, felietony), przekłady literatury rosyjskiej i niemieckiej na j. polski; publikacje o regionie, teatrze, literaturze, mniejszościach narodowych w Polsce; sport, turystyka, nauka.
 
Agnieszka Stanisławska – zastępca prezydenta ds. społecznychSekretarz Miasta - Łukasz Marcinkiewicz
(ur. 1981 r.)
 
Rodowity gorzowianin. Studiował w Szczecinie na Wydziale Prawa i Administracji. Pracę zawodową rozpoczął jako pracownik naukowo-dydaktyczny w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Gorzowie, a następnie na Uniwersytecie Szczecińskim. Autor wielu publikacji naukowych i ekspertyz dla MSWiA. Równolegle zatrudniony w jednej ze szczecińskich spółek portowych, gdzie zajmował się obsługą prawną i marketingiem. Następnie szef Biura Zarządu w jednej ze spółek koncernu Deutsche Bahn. W Urzędzie Miasta Szczecin pracował w Biurze Nadzoru Właścicielskiego, a następnie awansował na stanowisko zastępcy dyrektora Biura Strategii. Uczestnik wielu kursów, szkoleń oraz studiów podyplomowych. Posiada szeroką wiedzę teoretyczną i praktyczną.
.


Agnieszka Kaczmarek - Skarbnik Miasta
(ur. 1978 r.)

Gorzowianka, absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu na kierunku marketing i zarządzanie oraz studiów podyplomowych zorganizowanych przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji dla skarbników i sekretarzy w zakresie Akademii Liderów Samorządowych na Wydziale Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Absolwentka wielu kursów i szkoleń z zakresu budżetu, finansów, rachunkowości i podatków. Dyplomowany księgowy oraz biegły rewident z doświadczeniem w badaniu i przeglądzie sprawozdań finansowych spółek komunalnych. Od 2004 r. członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, a od 2010 r. członek Okręgowej Komisji Rewizyjnej w Oddziale Okręgowym w Gorzowie. Przez pięć lat pracownik Wydziału Budżetu i Rachunkowości Urzędu Miasta w Gorzowie, później, przez siedem lat - skarbnik Gminy Deszczno. W wolnych chwilach lubi słuchać poezji śpiewanej lub popływać na Słowiance.
 
« powrót do poprzedniej strony