Wydział Promocji i Informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydział Promocji i Informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-03-04 10:26:53 przez Łukasz Kulczyński
Akapit nr - brak tytułu
Dyrektor: Marta Liberkowska
tel: 95 7355 890
fax: 95 7355 670
fax: 95 7355 670
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. - budynek przy ul.Sikorskiego 3-4,
pok.: 215, 1 piętro
Kancelaria Prezydenta Miasta
tel: 957355640
fax: 95 7355 670
e-mail:
fax: 95 7355 670
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. - budynek przy ul.Sikorskiego 3-4,
pok.: 204, 1 piętro
Referat Promocji
tel: 957355785
fax: 95 7355 670
e-mail:
fax: 95 7355 670
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. - budynek przy ul.Sikorskiego 3-4,
pok.: 304, 2 piętro
Zakres działania:
- prowadzenie obsługi organizacyjno-biurowej prezydenta;
- koordynowanie obiegu korespondencji adresowanej do prezydenta;
- koordynowanie współpracy prezydenta z radą i jej komisjami;
- organizowanie pracy Kolegium Prezydenta Miasta;
- prowadzenie rejestru zarządzeń prezydenta;
- koordynowanie współpracy prezydenta z organami administracji rządowej, samorządowej oraz sektorem pozarządowym;
- przygotowanie udziału prezydenta podczas obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych;
- koordynowanie działań związanych z wnioskami o udzielenie patronatu prezydenta;
- prowadzenie obsługi prasowej i koordynowanie polityki informacyjnej urzędu, monitorowanie i analiza przekazów medialnych oraz współdziałanie ze środkami masowego przekazu;
- inicjowanie i inspirowanie własnych przedsięwzięć promocyjnych miasta oraz wspieranie promocyjne organizatorów imprez, odbywających się na terenie miasta;
- ocenianie, monitorowanie, opiniowanie i nadzór merytoryczny realizacji działań promocyjnych przez wydziały urzędu, miejskie jednostki organizacyjne i inne podmioty w celu kreowania spójnego wizerunku miasta;
- planowanie, koordynowanie i nadzór nad kampaniami promocyjnymi, informacyjnymi
i społecznymi z udziałem miasta; - prowadzenie spraw w zakresie opracowywania założeń strategicznych w zakresie marki, promocji i wizerunku miasta;
- realizowanie projektów graficznych na potrzeby wydziałów urzędu;
- prowadzenie spraw dotyczących projektowania, zamawiania i dystrybucji miejskich gadżetów promocyjnych oraz wydawnictw promocyjnych;
- prowadzenie polityki promocyjno-informacyjnej miasta poprzez administrowanie oraz monitorowanie mediów społecznościowych;
- tworzenie i aktualizacja oficjalnego portalu internetowego www.gorzow.pl;
- redagowanie i wydawanie Gorzowskich Wiadomości Samorządowych;
- redagowanie miesięcznika SPAM* Solidna Porcja Aktywności Miejskiej;
- monitorowanie oraz organizowanie badań dotyczących promocji miasta;
- reprezentowanie urzędu podczas imprez wystawienniczych i innych o charakterze promocyjnym;
- prowadzenie obsługi fotograficznej na potrzeby własnych wydawnictw, miejskiego serwisu internetowego i profili na portalach społecznościowych;
- prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania Systemu Identyfikacji Wizualnej dla urzędu, miejskich jednostek organizacyjnych oraz podmiotów zewnętrznych ubiegających się o możliwość korzystania z symboli miasta;
- nadzór redaktorski nad prawidłowym funkcjonowaniem BIP oraz zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie zgodnie z kompetencjami merytorycznymi do wydziałów urzędu.