Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydział Promocji i Informacji

Szczegóły informacji

Wydział Promocji i Informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-03-04 10:26:53 przez Łukasz Kulczyński

Akapit nr - brak tytułu

Dyrektor:  Marta Liberkowska
tel: 95 7355 890
fax: 95 7355 670
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.  - budynek przy ul.Sikorskiego 3-4,
pok.: 215, 1 piętro
 
Kancelaria Prezydenta Miasta
tel: 957355640
fax: 95 7355 670
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.  - budynek przy ul.Sikorskiego 3-4,
pok.: 204, 1 piętro
 
Referat Promocji
tel: 957355785
fax: 95 7355 670
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.  - budynek przy ul.Sikorskiego 3-4,
pok.: 304, 2 piętro
 
Zakres działania:
  1. prowadzenie obsługi organizacyjno-biurowej prezydenta;
  2. koordynowanie obiegu korespondencji adresowanej do prezydenta;
  3. koordynowanie współpracy prezydenta z radą i jej komisjami;
  4. organizowanie pracy Kolegium Prezydenta Miasta;
  5. prowadzenie rejestru zarządzeń prezydenta;
  6. koordynowanie współpracy prezydenta z organami administracji rządowej, samorządowej oraz sektorem pozarządowym;
  7. przygotowanie udziału prezydenta podczas obchodów rocznic, uroczystości i świąt państwowych;
  8. koordynowanie działań związanych z wnioskami o udzielenie patronatu prezydenta;
  9. prowadzenie obsługi prasowej i koordynowanie polityki informacyjnej urzędu, monitorowanie i analiza przekazów medialnych oraz współdziałanie ze środkami masowego przekazu;
  10. inicjowanie i inspirowanie własnych przedsięwzięć promocyjnych miasta oraz wspieranie promocyjne organizatorów imprez, odbywających się na terenie miasta;
  11. ocenianie, monitorowanie, opiniowanie i nadzór merytoryczny realizacji działań promocyjnych przez wydziały urzędu, miejskie jednostki organizacyjne i inne podmioty w celu kreowania spójnego wizerunku miasta;
  12. planowanie, koordynowanie i nadzór nad kampaniami promocyjnymi, informacyjnymi
    i społecznymi z udziałem miasta;
  13. prowadzenie spraw w zakresie opracowywania założeń strategicznych w zakresie marki, promocji i wizerunku miasta;
  14. realizowanie projektów graficznych na potrzeby wydziałów urzędu;
  15. prowadzenie spraw dotyczących projektowania, zamawiania i dystrybucji miejskich gadżetów promocyjnych oraz wydawnictw promocyjnych;
  16. prowadzenie polityki promocyjno-informacyjnej miasta poprzez administrowanie oraz monitorowanie mediów społecznościowych;
  17. tworzenie i aktualizacja oficjalnego portalu internetowego www.gorzow.pl;
  18. redagowanie i wydawanie Gorzowskich Wiadomości Samorządowych;
  19. redagowanie miesięcznika SPAM* Solidna Porcja Aktywności Miejskiej;
  20. monitorowanie oraz organizowanie badań dotyczących promocji miasta;
  21. reprezentowanie urzędu podczas imprez wystawienniczych i innych o charakterze promocyjnym;
  22. prowadzenie obsługi fotograficznej na potrzeby własnych wydawnictw, miejskiego serwisu internetowego i profili na portalach społecznościowych;
  23. prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania Systemu Identyfikacji Wizualnej dla urzędu, miejskich jednostek organizacyjnych oraz podmiotów zewnętrznych ubiegających się o możliwość korzystania z symboli miasta;
  24. nadzór redaktorski nad prawidłowym funkcjonowaniem BIP oraz zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie zgodnie z kompetencjami merytorycznymi do wydziałów urzędu.

Załączniki