ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Ogłoszenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 14 października 2010r.
 
O g ł o s z e n i e
 
Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości lokalowej, położonej w Krośnie Odrzańskim, przeznaczonej na cele mieszkalne.
 
Lp. położenie i opis nieruchomości
działka nr
pow w m2
udział w nierucho.
wartość nierucho.
cena wywoławcza
wadium
1
Krosno Odrzańskie
ul. Obr. Stalingradu nr 25/5
lokal składa się z 2 pokoi,
kuchni, łazienki z wc,
o pow. użytko. 57,30 m2,
położony na poddaszu
856/1
304 m2
udział w częściach
wspólnych 172/1000
95.400,00 zł 9.600,00 zł
 
 
Przetarg odbędzie się w dniu 15 listopada 2010 r. o godzinie 9:00 w sali 10:00 lecia Urzędu Miasta w krośnie Odrzańskim przy ulicy Parkowej nr 1.
 
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta numer 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A 2 Oddział w Krośnie Odrz. najpóźniej do dnia 08 listopada 2010 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia. Nieruchomość nie jest obciążona na rzecz osób trzecich.
 
Wylicytowana cena pomniejszona o wpłacone wadium powinna być na koncie Urzędu najpóźniej w dniu podpisania aktu notarialnego. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni, od daty przetargu. Niedotrzymanie tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
 
Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 268,00,-zł,.
 
Lokal można oglądać 05 listopada 2010 r. od godziny 10:00 do 11:00.
 
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
 
Informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz., blok B pokój 17, tel.068 3835017 wew.317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Worgan
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-10-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Worgan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-10-15 08:29:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-10-15 08:30:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-10-15 08:30:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
15525 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu: "Remont drogi gminnej we wsi Wężyska"

Ogłoszenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2010-09-05
 
GN.VII-341/1/10
 
 
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Numer ogłoszenia BZP: 281404 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010 r.
 
 
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
 
2. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony.
 
3. Adres strony internetowej
 
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
 
Remont dróg gminnych , dojazdowych do pól położonych w obrębach następujących miejscowości:
1. Bielów – działka nr 313 o długości   0,173 km
2. Łochowice – działka nr 205 o długości 1,128 km
 
Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
6. Termin wykonania zamówienia
20 października 2010 r.
 
7. Warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
- w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w zakresie wykonywania budowy nawierzchni drogowych z tłucznia bazaltowego i żużlu.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację niniejszego zamówienia.
5)   Udzieli co najmniej 3 letniego okresu rękojmi
Ocena spełniania warunków nastąpią w oparciu o dostarczone dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
 
8. Informację na temat wadium
Nie dotyczy
 
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
 
10. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa dnia 17 września 2010 roku , o godz. 10.00
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta
 
11. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
12. Pozostałe informacje
Zamawiający nie przewiduje:
- zawarcie umowy ramowej,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4,
- składania ofert wariantowych,
- wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
- ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
13.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta

Załączniki

  • SIWZ (DOC, 241.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-09-08 13:07:27 | Data wytworzenia informacji: 2010-09-08

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bogdan Matuszewski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bogdan Matuszewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-08 13:05:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-08 13:07:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-08 13:07:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
15753 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                             Krosno Odrzańskie, 07.09.2010r.
 
OGŁOSZENIE
 
 
ZAMAWIAJĄCY:
 
Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo Kanalizacyjne Sp. z o.o., ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3835533, fax. 068 3599121
 
 
Link internetowy do warunków przetargu: http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl
 
zaprasza do składania ofert na zadanie:
 
        „Modernizacja i wymiana sieci wraz z przyłączami w miejscowości Szklarka Radnicka”
przez składanie ofert na przedmiot przetargu ofertowego o następującym zakresie rzeczowym:
Wymianę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Szklarka Radnicka, gm. Krosno Odrzańskie. Zamawiający oczekuje wymiany istniejącej sieci wodociągowej o średnicy 80 mm. ,na sieć o większych średnicach wodociągu z rur PE o srednicy 160,110 oraz 90 mm.
Sieć ta będzie zasilana z istniejącego ujęcia i stacji uzdatniania wody w Szklarce Radnickiej. Należy także wykonać przyłącza wodociągowe do budynków o średnicach 40 i 32 mm.
Całkowita długość sieci wodociągowej do wykonania wynosi L = 474,50 m, w tym:
-        Ø 160 – L=3 6,5 m,;
-        Ø 110 – L= 416,0 m;
-        Ø 90 – L=22,0 m.
Całkowita długość przyłączy wodociągowych do wykonania wynosi L + 443,0 m, w tym:
-        Ø 40 – L= 346,0 m,
-        Ø 32 – L= 97,0 m,
 
a) Wykonanie przyłączy wodociągowych.
b) Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i badań, przepłukanie i dezynfekcję sieci oraz uzyskanie pozytywnej opinii Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej o dopuszczalności wody do celów pitnych.
c) Zabezpieczenie dostaw wody zdatnej do picia dla nieruchomości zasilanych w wodę z wymienianej sieci wodociągowej do czasu uzyskania pozytywnej opinii Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej.
d) Zabezpieczenie dostawy wody do celów bytowo-gospodarczych poprzez rurociągi tymczasowe dla nieruchomości zasilanych w wodę z wymienianej sieci wodociągowej na czas wykonywanych robót.
e) Obsługę geodezyjną zadania, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w   3 egz. dla zamawiającego (także w wersji elektronicznej).
f) Zagospodarowanie i zasilenie placu budowy.
g) Oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym w tym wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz przygotowanie wniosku na zajęcie pasa drogowego. Koszty zajęcia pasa drogowego ponosił będzie w całości Wykonawca.
h) Wykonanie studni wodomierzowych wraz z armaturą
 
Sygnatura postępowania IX/D/2010
1.      Podstawą do ubiegania się o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty w oparciu o wymagania określone w warunkach przetargu.
2.      Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu ofertowego.
 
3.      Warunki udziału w postępowaniu:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, związanej z realizacją zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
- 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą zakresowi rzeczowemu zadania, potwierdzoną referencjami.
- 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.      Kryteria oceny ofert: najniższa cena -100%.
5.      Warunki Przetargu można pobrać na stronie internetowej: http://www.kpwk-krosnoodrzanskie.pl
w przypadku braku dostępu do Internetu na pisemny wniosek wykonawcy, złożony osobiście, przesłany za pośrednictwem poczty na adres zamawiającego lub faksem, z podaniem nr sygnatury postępowania oraz adresu wykonawcy, na jaki mają być przesłane.
6.      Wymagany termin realizacji umowy:
     Termin rozpoczęcia robót: w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 2 miesiące od daty rozpoczęcia robót.
 
Termin zakończenia - stanowi datę podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy i przekazania dokumentacji powykonawczej .   
7.      Ofertę, w formie pisemnej, należy złożyć na adres :
Krośnieńskie Przedsiębiorstwo Wodociągowo Kanalizacyjne Sp. z o.o.,
ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie
      (sekretariat, pokój nr 01- parter)
     do dnia 14.09.2010r., do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 12:15,w siedzibieZamawiającego, pok. nr 05 (parter).
 
8.      Wykonawca związany będzie ofertą przez okres 60 dni od terminu jej złożenia.
9.      Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.
12. Do upływu terminu składania ofert zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania warunków przetargu.
13. Osoby upoważniona do kontaktów:
- w godzinach od 07:30 do 15:30
- w sprawach dotyczących przedmiotu przetargu informacji udzielają: Pan Jerzy Lewandowski pod numerem telefonu 68 3833676 lub osobiście w siedzibie zamawiającego, bud. Nr 23, pok. nr 9 - parter
- w sprawach proceduralnych informacji udziela Pan Damian Miech pod numerem telefonu       68 3833672 lub osobiście w siedzibie zamawiającego, bud. nr 23, pok. 5 - parter.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania ogłoszenia.
16. Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
 Prezes Zarządu
Dariusz Gusta 
 
  
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Mikołajczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Mikołajczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-08 13:01:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-08 13:01:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-08 13:01:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
15572 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2010-08-30
 
O g ł o s z e n i e
 
      Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny ograniczony ,do właścicieli działek nr: 1150, 1132/1, 1152 i 1151/2 , na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej przeznaczonej na poprawienie warunków zagospodarowania już posiadanej nieruchomości, położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Poznańskiej.
 
nr działki
pow w m2
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
1151/1
360
15.190,00 zł 1.600,00 zł
 
 
      Przetarg odbędzie się w dniu 8 października 2010 r. o godz. 10:10 w sali 1000 lecia Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
 
     Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 1 października 2010 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia.
 
    Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 22% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
 
Nieruchomości nie są obciążone na rzecz osób trzecich.
 
     Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 500,00 zł.
 
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
 
    Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-08-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-08-30 12:55:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-08-30 13:03:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-08-30 13:03:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
15751 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji