Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny Księgowy

Miejsce pracy: Centrum Usług Wspólnych w Gorzowie Wlkp.

Wymiar etatu: 1/6

Ilość etatów: 1

Wydział: Centrum Usług Wspólnych w Gorzowie Wlkp.

Data udostępnienia: 2024-07-24

Ogłoszono dnia: 2024-07-24

Termin składania dokumentów: 2024-08-05 15:30:00

Nr ogłoszenia: 1/2024

Id ogłoszenia: WKR-I.2111.1.2024

Zlecający: Pełnomocnik ds. przygotowania i przeprowadzenia czynności organizacyjnych związanych z rozpoczęciem funkcjonowania Centrum Usług Wspólnych w Gorzowie Wielkopolskim

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie – zgodne z odrębnymi przepisami polegającymi na obowiązku spełnienia jednego z poniższych warunków:
  1. ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
  2. ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
  3. wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  4. certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydany na podstawie odrębnych przepisów;
    2. 3-letni staż pracy na stanowisku głównego księgowego lub zastępcy głównego księgowego;
    3. wiedza w zakresie: finansów publicznych, rachunkowości (ze szczególnym uwzględnieniem zasad rachunkowości obowiązujących w jednostkach sektora finansów publicznych), prowadzenia gospodarki finansowej samorządu gminnego, dochodów jednostek samorządu terytorialnego, przepisów VAT w sferze jednostek samorządu terytorialnego, podatków i opłat lokalnych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, postępowania administracyjnego, prowadzenia egzekucji administracyjnej, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu pracy;
    4. posiadanie obywatelstwa polskiego;
    5. pełna zdolność do czynności prawnych;
    6. korzystanie z pełni praw publicznych;
    7.brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    8. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła znajomość obsługi programów finansowo – księgowych, bankowych oraz służących do sporządzania sprawozdawczości budżetowej; umiejętność pracy w sieci informatycznej związanej z obsługą elektronicznego obiegu dokumentów;
  2. znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej będzie dodatkowym atutem;
  3. mile widziane posiadanie predyspozycji osobowościowych: profesjonalizm, wiarygodność, planowanie i analityka, obiektywizm, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, odporność na stres, samodzielność, umiejętność rozwiązywania konfliktów, konsekwencja w działaniu, pozytywne nastawienie, komunikatywność, umiejętność kierowania zespołem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizacja i nadzór nad wykonywaniem zadań;
  2. prowadzenie rachunkowości jednostek;
  3. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
  4. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  5. prowadzenie polityki rachunkowości;
  6. znajomość przepisów z zakresu naliczania podatku VAT;
  7. nadzór nad sporządzeniem sprawozdań budżetowych i finansowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
  2. praca decyzyjna;
  3. praca w budynku Urzędu przy ul. Walczaka 25 (parter);
  4. praca w pokoju wieloosobowym.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający adres poczty elektronicznej/nr telefonu kontaktowego;
  2. życiorys zawodowy (cv);
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
    (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);
  5. kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
  6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-08-05 15:30:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: „nabór na stanowisko Główny księgowy Centrum”  należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.
Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.
c. Miejsce:
Urząd Miasta
Pełnomocnik ds. przygotowania i przeprowadzenia czynności organizacyjnych związanych z rozpoczęciem funkcjonowania Centrum Usług Wspólnych w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniuo naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną, w przypadku jej braku tel efonicznie, o terminiei miejscu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego przez okres co najmniej 3 miesięcy.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
 
Zatrudnienie nastąpi nie wcześniej niż od dnia 19.08.2024 r.
Rozmowy z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne odbędą się 08 sierpnia 2024 r. (czwartek) od godz. 9.00.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1) – dalej RODO, informujemy że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego z siedzibą przy ul. Sikorskiego 4, 66-400 w Gorzowie Wielkopolskim.
  2. W sprawie zakresu i sposobu przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących
    a także przysługujących z tego tytułu praw, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych listownie: Inspektor Ochrony Danych ul. Sikorskiego 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@um.gorzow.pl. lub platformy ePUAP: /umgorzow/skrytka.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego związanego z konieczności wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającym z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z:
    1. art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 1465);
    2. art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2018 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 poz. 530).
  4. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO (tzn. wyrażonej przez Panią/Pana zgody). Wyrażoną zgodę może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem.
  5. Podanie danych jest obowiązkowe i niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
    Ich niepodanie uniemożliwi udział w procesie rekrutacji.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  8. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do zakończenia procesu rekrutacji.  
    Kontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Po zakończeniu procedury rekrutacyjnej dokumenty aplikacyjne niezakwalifikowanych kandydatów zostają zniszczone.
  9. Posiada Pani/Pan:
    1. prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania kopii tych danych;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
    3. prawo do usunięcia danych, gdy:
      1. dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
      2. dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, gdy:
      1. kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych,
      2. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych,
      3. Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  10. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z RODO przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Mróz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-23 14:04:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Mróz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-24 03:56:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Mróz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-24 03:56:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
32 raz(y)