Wydział Organizacyjny
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wydział Organizacyjny
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dyrektor: Lidia Matys
tel. 95 7355 549
fax 95 7355 670
e-mail:
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. - budynek przy ul. Sikorskiego 4
pok. 321, piętro II
Sprawy dotyczące funkcjonowania Rady Miasta, komisji i radnych prowadzi Wydział Organizacyjny:
- Biuro Rady Miasta
Kierownik Biura Rady Miasta: Małgorzata Matuszek
tel. 95 7355 544
e-mail:
pok. 217
Zakres działania:
- przygotowywanie projektów regulaminów oraz innych aktów prawnych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie urzędu;
- aktualizowanie i dokonywanie zmian w regulaminie urzędu;
- prowadzenie zbioru regulaminów wewnętrznych wszystkich wydziałów;
- współudział w zapewnieniu prawidłowego przebiegu procesów legislacyjnych w urzędzie;
- koordynowanie przygotowania zbiorczego niezbędnych informacji i sprawozdań dotyczących urzędu;
- prowadzenie Centralnego Rejestru Skarg i Wniosków;
- koordynowanie działań podejmowanych w sprawach dotyczących rozpatrywania petycji, w tym prowadzenie Centralnego Rejestru Petycji;
- koordynowanie realizacji zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym prowadzenie zbiorczego Rejestru Wniosków o Udostępnienie Informacji Publicznej;
- koordynowanie i monitorowanie działań związanych z publikowaniem informacji publicznej w BIP przez wydziały;
- prowadzenie zbiorczej ewidencji udzielonych przez prezydenta upoważnień i pełnomocnictw;
- projektowanie, wdrażanie i rozwój systemu komunikacji wewnętrznej urzędu za pomocą dostępnych technologii;
- upowszechnianie i wdrażanie w życie nowoczesnych metod organizacji pracy w urzędzie;
- prowadzenie obsługi organizacyjno-biurowej, zastępców prezydenta, sekretarza i skarbnika;
- przyjmowanie, publikowanie i przechowywanie oświadczeń o stanie majątkowym;
- przygotowanie analizy danych zawartych w oświadczeniach o stanie majątkowym;
- koordynowanie spraw związanych z obowiązkiem zgłaszania do Rejestru Korzyści;
- prowadzenie obsługi merytorycznej oraz organizacyjno-technicznej rady;
- prowadzenie obsługi protokolarnej sesji rady, komisji, klubów radnych;
- prowadzenie obsługi administracyjno - biurowej przewodniczącego rady i wiceprzewodniczących;
- realizowanie spraw związanych z nadawaniem odznaczeń honorowych przez radę;
- realizowanie zadań w zakresie dostępu do informacji publicznej dotyczącej pracy rady, komisji i radnych;
- prowadzenie spraw w zakresie planowania i wykonywania budżetu rady;
- przygotowanie wyborów ławników do sądów powszechnych;
- współdziałanie w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich, referendów;
- koordynowanie załatwiania skarg i wniosków oraz petycji kierowanych do rady;
- prowadzenie ewidencji zbiorczej uchwał rady;
- prowadzenie ewidencji zbiorczej interpelacji i zapytań radnych;
- realizowanie zadań z zakresu współpracy międzynarodowej rady.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Nowakowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-07-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Lidia Matys |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-03-04 10:22:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Katarzyna Nowakowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-03-04 10:22:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jakub Opora |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-16 13:42:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 9628 raz(y) |