Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Brzeźnica
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Szczegóły informacji

Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Brzeźnica

Status: unieważniony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Brzeźnica

Finansowanie: własne

Nr UZP: 615044-N-2020

Termin składania ofert / wniosków: 2020-12-03 12:45:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2020-12-03 13:00:00

Ogłoszono dnia: 2020-11-25 przez Roman poniedziałek

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnica, ul. Zielonogórska 30, 68-113 Brzeźnica, woj. lubuskie,
tel. 68 368 16 10, faks 68 377 13 01
e-mail ugbrzeznica@brzeznica.com.pl,
adres strony internetowej (URL): www.brzeznica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbrzeznica
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odpadów komunalnych
z terenu gminy Brzeźnica
Numer referencyjny: GKM.271.2.2020.RP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych zebranych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzeźnica, w tym odpadów zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanymw m. Brzeźnica.
Szacunkowa ilość odpadów:
  1. zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne kod 20 03 01 - 600,0000 Mg;
  2. papier, tektura opakowania z papieru i tektury kod 15 01 01, 20 01 01 - 25,0000 Mg;
  3. tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych kod 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 20 01 39, 20 01 40 - 85,0000 Mg;
  4. odpady tekstyliów i odzieży kod 20 01 10, 20 01 11 - 1,0000 Mg;
  5. metale, opakowania z metali kod 15 01 04, 20 10 40 - 1,0000 Mg;
  6. szkło, opakowania ze szkła kod 15 01 07, 20 01 02 - 90,0000 Mg;
  7. odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym
    w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek kod 20 01 99 - 0,0500 Mg;
  8. przeterminowane leki kod 20 01 32 - 0,0500 Mg;
  9. zużyte opony kod 16 01 03 - 20,0000 Mg;
  10. odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 - 115,0000 Mg;
  11. zużyte baterie i akumulatory kod 20 01 34 - 1,0000 Mg;
  12. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kod 20 01 36 - 5,0000 Mg;
  13. odpady ulegające biodegradacji,odpady kuchenne ulegające biodegradacji kod 20 01 08, 20 02 01 - 30,0000 Mg;
  14. odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów kod 17 01 01 - 20,0000 Mg;
  15. zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 kod 17 01 07 - 2,0000 Mg;
  16. inne nie wymienione kod 19 05 99 - 40,0000 Mg. Podane wyżej ilości stanowią prognozowane ilości szacunkowe, obliczone na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy tj. za okres od dnia
    1 stycznia 2019 r. do dnia 30 września 2020 r. Ilości powyższe mogą ulec zmianie.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy na zasadach i zgodnie z zakresem podanym przez Zamawiającego w SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90514000-3; 90533300-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): -
Waluta: PLN
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 20 % wartości zamówienia podstawowego na warunkach i zasadach identycznych jak w zamówieniu podstawowym.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 1 stycznia 2021 r. zakończenia: 31 grudnia 2021 r
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że: a) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów tj.: pozwolenie zintegrowane lub/i sektorowe na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów tj. składowanie, przetwarzanie w instalacji, wydane przez właściwy organ zgodnie z zapisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 797, ze zm.), b) instalacja do przetwarzania odpadów którą posiada wykonawca/ lub którą dysponuje posiada status instalacji komunalnej, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1219, ze zm.). Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia-nie spełnia”
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
  1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
  2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego,że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie
    z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
  1. zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 797, ze zm.) lub zawartą umowę z podmiotem posiadającym zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów;
  2. aktualna informacja o statusie instalacji do przetwarzania odpadów jako instalacji komunalnej lub kopie zawartej umowy z instalacją komunalną.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
  1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ;
  2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru - załącznik Nr 4 do SIWZ.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
Cena oferty
60,00
Odległość instalacji od gminy Brzeźnica
40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
  1. w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian dotyczących danych Stron Umowy, w tym zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy itp.;
  2. zmiana zakresu lub sposobu wykonywania któregokolwiek świadczenia Wykonawcy objętego Przedmiotem Umowy w razie zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub prawa miejscowego (w tym regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie), w zakresie niezbędnym do stosowania Umowy do warunków świadczenia objętych Przedmiotem Umowy usług wynikających ze zmienionych przepisów prawa;
  3. wystąpienie okoliczności uzasadniających dokonanie zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu Zamówienia, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
  4. zmiana polegająca na rezygnacji z realizacji części Przedmiotu Umowy, wynikająca z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że wykonanie Umowy bez ograniczenia jej zakresu wywołałoby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu realizacji Umowy lub powodowałoby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych;
  5. termin realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji Przedmiotu Umowy. W przypadku zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności;
  6. wysokość ceny ryczałtowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych Przedmiotem Umowy w trakcie jego realizacji, w takim przypadku Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia brutto – dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-03, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:polski
 IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Załączniki

  • SIWZ (PDF, 143.1 KiB) Data publikacji: 2020-11-25 | Data wytworzenia informacji: 2020-11-25 | złożone: 2020-11-25 | SIWZ
  • Zał. Nr 1 (DOC, 145.5 KiB) Data publikacji: 2020-11-25 | Data wytworzenia informacji: 2020-11-25 | złożone: 2020-11-25 | Zał. Nr 1 - Formularz ofertowy
  • Zał. Nr 2 (DOC, 93 KiB) Data publikacji: 2020-11-26 | Data wytworzenia informacji: 2020-11-25 | złożone: 2020-11-26 | Zał. Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • Zał. Nr 3 (DOC, 103 KiB) Data publikacji: 2020-11-26 | Data wytworzenia informacji: 2020-11-25 | złożone: 2020-11-26 | Zał. Nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia
  • Zał. Nr 4 (DOC, 95.5 KiB) Data publikacji: 2020-11-26 | Data wytworzenia informacji: 2020-11-25 | złożone: 2020-11-26 | Zał. Nr 4 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
  • Zał. Nr 5 (DOC, 157.5 KiB) Data publikacji: 2020-11-26 | Data wytworzenia informacji: 2020-11-25 | złożone: 2020-11-26 | Zał. Nr 5 - Wzór umowy
  • Odpowiedź na zapytanie (PDF, 329.2 KiB) Data publikacji: 2020-12-02 | Data wytworzenia informacji: 2020-12-01 | Odpowiedź na zapytanie
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 279.7 KiB) Data publikacji: 2020-12-03 | Data wytworzenia informacji: 2020-12-03 | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Brzeźnica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-11-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman poniedziałek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-11-25 14:47:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Roman Poniedziałek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-11-25 14:56:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Roman Poniedziałek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-12-03 14:45:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1346 raz(y)