ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 161
Data ogłoszenia
2013-03-04
Termin składania ofert / wniosków
2013-03-19 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (DOC, 62.5 KiB)
  • SIWZ (DOC, 170 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (DOC, 17 KiB)
Lp 162
Data ogłoszenia
2013-01-28
Termin składania ofert / wniosków
2013-02-08 13:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Gminy Krosno Odrzańskie wraz z jednostkami organizacyjnymi
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 64.8 KiB)
  • SIWZ (PDF, 744.2 KiB)
  • Szczegółowe warunki zamówienia (DOC, 284.5 KiB)
  • Rejestry majątku (RAR, 234 KiB)
  • Rejestr pojazdów (XLS, 48.5 KiB)
  • Zestawienie sum ubezpieczenia (XLS, 39.5 KiB)
  • Szkodowość (PDF, 273.8 KiB)
  • SIWZ (PDF, 744.2 KiB)
  • Rejestr majątku (ZIP, 271 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (DOC, 56 KiB)
  • SIWZ po zmianie (PDF, 35.8 KiB)
  • Odpowiedź na pytania do SIWZ (PDF, 69.2 KiB)
  • Załącznik nr 1 - szkodowość (PDF, 332.2 KiB)
  • Odpowiedź na pytania zmiany do SIWZ nr 2 (PDF, 110.8 KiB)
  • Zalacznik nr 9 (2) (XLS, 48 KiB)
  • Ogłoszenie o wynikach postępowania (PDF, 35.3 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 80.9 KiB)
Lp 163
Data ogłoszenia
2013-01-10
Termin składania ofert / wniosków
2013-01-21 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Krośnie Odrzańskim
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 109.3 KiB)
  • Załączniki 1,3,4,5 (DOC, 69.5 KiB)
  • Załącznik 2 (XLS, 33.5 KiB)
  • ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (PDF, 74.9 KiB)
Lp 164
Data ogłoszenia
2013-01-09
Termin składania ofert / wniosków
---
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów - na potrzeby Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim w 2013 roku.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
Lp 165
Data ogłoszenia
2013-01-07
Termin składania ofert / wniosków
2013-03-11 08:30:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa Internetu i przeprowadzenie szkoleń komputerowych w ramach projektu Internet w domu, Internet w szkole – szansą na rozwój wykluczonych cyfrowo mieszkańców gminy Krosno Odrzańskie, finansowanego w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 287.2 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 303.1 KiB)
  • Załącznik nr 1a - lista lokalizacji wykonania zamówienia (PDF, 155.2 KiB)
  • Załącznik nr 2 - OFERTA (DOC, 167.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 - OŚWIADCZENIE art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (DOC, 130 KiB)
  • Załącznik nr 4 - OŚWIADCZENIE art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (DOC, 133.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Projekt umowy (DOCX, 141.4 KiB)
  • Załącznik nr 6 - Wykaz dostaw (DOC, 137 KiB)
  • Załącznik nr 7 - POTENCJAŁ KADROWY (DOC, 135 KiB)
  • Załącznik nr 8 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień (DOC, 131.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 - Specyfikacja sprzętu (DOC, 179 KiB)
  • Odpowiedź na pytanie z dnia 11.01.2013 r. (JPG, 388 KiB)
  • Odpowiedź na pytanie z dnia 14.01.2013 r. (PDF, 525.5 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (PDF, 172.6 KiB)
  • Modyfikacja załącznika nr 1a - lista lokalizacji wykonania zamówienia (PDF, 335.4 KiB)
  • Odpowiedzi Zamawiającego na zapytania wykonawcy z dnia 22.01.2013r. (PDF, 134.9 KiB)
  • Zmiana treści SWIZ (JPG, 111.3 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie wykonawcy z dnia 28 stycznia 2013 r. (PDF, 401.7 KiB)
  •  Załącznik nr 5 - Projekt umowy - zaktualizowany (DOCX, 142.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 - specyfikacja sprzetu - zaktualizowana (DOC, 178.5 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie wykonawcy X z dnia 2013-02-05 (PDF, 25.3 KiB)
  •  Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - zaktualizowany (PDF, 278.2 KiB)
  •  Załącznik nr 2 - OFERTA - zaktualizowana (DOC, 168 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - zaktualizowany (PDF, 217.5 KiB)
  • Odpowiedzi zamawiającego na zapytania wykonawcy z dnia 25.02.2013 r. (PDF, 118.1 KiB)
  • ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (PDF, 76.4 KiB)
Lp 166
Data ogłoszenia
2012-12-14
Termin składania ofert / wniosków
2012-12-27 13:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 157.7 KiB)
  • ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (PDF, 49.8 KiB)
  • OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - DOSTAWY (PDF, 72.9 KiB)
Lp 167
Data ogłoszenia
2012-12-12
Termin składania ofert / wniosków
2012-12-19 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego termomodernizacji budynków Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • SIWZ (DOC, 176.5 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOC, 58 KiB)
  • Załączniki do SIWZ (DOC, 112.5 KiB)
  • Wzór umowy (DOC, 103.5 KiB)
  • Szkic sytuacyjny (PDF, 1.2 MiB)
  • Rzuty (ZIP, 6 MiB)
  • Zdjęcia (ZIP, 818.9 KiB)
  • Ogłoszenie BZP (DOC, 47 KiB)
  • WYJAŚNIENIA (DOC, 24.5 KiB)
  • WYJAŚNIENIA 17-12-2012 r. (DOC, 16 KiB)
  • WYJAŚNIENIA 18-12-2012 r. (DOC, 30 KiB)
  • Ogłoszenie o wyniku postępowania (PDF, 73.7 KiB)
  • Ogłoszenie o wyniku (DOC, 34 KiB)
  • Ogłoszenie o unieważnieniu (PDF, 71 KiB)
Lp 168
Data ogłoszenia
2012-12-11
Termin składania ofert / wniosków
2012-12-19 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przetarg nieograniczony nr 2 / 2012 - na dostawę artykułów żywnościowych do przedszkola
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 121.8 KiB)
  • Załączniki do SIWZ (DOC, 309.5 KiB)
  • Wynik postępowania (PDF, 150.3 KiB)
Lp 169
Data ogłoszenia
2012-12-11
Termin składania ofert / wniosków
2012-12-19 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Krośnie Odrzańskim
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 145.7 KiB)
  • Załączniki do SIWZ (XLSX, 29.8 KiB)
  • Wynik postępowania - zadanie 5 (PDF, 77 KiB)
  • Wynik postępowania - zadanie 7 (PDF, 75.9 KiB)
  • Unieważnienie częsci postępowania - zadanie 4 (PDF, 42.7 KiB)
  • Wynik postępowania - zadanie 1, 6, 8 (PDF, 86.7 KiB)
Lp 170
Data ogłoszenia
2012-12-10
Termin składania ofert / wniosków
2012-12-18 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w krośnie Odrzańskim II/2012
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 280.3 KiB)
  • Wynik (PDF, 251.9 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji