Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. informacji i komunikacji wewnętrznej
Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2022-08-31
Ogłoszono dnia: 2022-08-31
Termin składania dokumentów: 2022-09-15 15:30:00
Nr ogłoszenia: 57/2022
Id ogłoszenia: WOR.III.2110.58.2022.BKP
Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie);
- znajomość zasad Biuletynu Informacji Publicznej;
- znajomość ustaw: o dostępie do informacji publicznej, o petycjach, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym;
- umiejętność obsługi komputera oraz programów typu Word i Excel oraz urządzeń biurowych;
- umiejętność sporządzania dokumentacji biurowej;
- umiejętność opracowywania materiałów informacyjnych;
- umiejętność analizy i interpretacji danych oraz przedstawiania wniosków;
- umiejętność dobrej komunikacji pisemnej i ustnej;
- znajomość procedur administracyjnych.
b. Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej, państwowej, zespolonej na stanowiskach o podobnym zakresie zadań;
• sprawność organizacyjna;
• umiejętność zarządzania czasem;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• umiejętność pracy zespołowej;
• wysoka kultura osobista;
• odporność na stres;
• samodzielność;
• zaangażowanie oraz zdolność rozwiązywania problemów;
• kreatywność;
• dyspozycyjność oraz systematyczność..
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- doskonalenie systemu komunikacji wewnętrznej w urzędzie za pomocą dostępnych technologii;
- monitorowanie i zgłaszanie potrzeb oraz propozycji aktualizacji i modyfikacji portalu wewnętrznego urzędu, w szczególności w zakresie usprawniania i zapewnienia komunikacji z pracownikami;
- koordynowanie i monitorowanie działań związanych z publikowaniem przez wydziały informacji publicznej na stronie BIP urzędu;
- monitorowanie aktualizacji i spójności danych zamieszczanych na BIP urzędu, na stronie gorzow.pl i portalu wewnętrznym – Intranet oraz pozostałych stronach;
- aktualizacja strony intranetowej w zakresie komunikacji z pracownikami urzędu;
- koordynowanie przepływu informacji w urzędzie;
- współpraca z innymi wydziałami urzędu przy tworzeniu materiałów na użytek wewnętrzny;
- przygotowywanie na wniosek wydziałów urzędu i jednostek organizacyjnych miasta pełnomocnictw I upoważnień udzielanych przez Prezydenta Miasta;
- prowadzenie zbiorczej ewidencji upoważnień i pełnomocnictw udzielonych pracownikom urzędu, kierownikom jednostek organizacyjnych miasta oraz innym osobom;
- publikowanie i aktualizacja informacji I dokumentów właściwych dla wydziału na stronie BIP urzędu;
- zastępstwo w przypadku nieobecności pozostałych pracowników na wieloosobowym stanowisku ds. informacji i komunikacji wewnętrznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Sikorskiego 4, parter.
W budynku jest winda osobowa. Praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym.
Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę. Pierwsza umowa o pracę zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych na okres do 6 miesięcy.
Termin zawarcia umowy: niezwłoczny.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
- dokumenty potwierdzające wykształcenie: kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
- w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów;
- list motywacyjny powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami:
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1781);
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-09-15 15:30:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko ds. informacji i komunikacji wewnętrznej” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową
c. Miejsce:
Urząd Miasta
Wydział Kadr i Rozwoju Personalnegoul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wlkp.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Zgodnie z art. 5 ust. 1 lit. a, art. 12 ust. 1 oraz art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w skrócie nazywanego RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp. z siedzibą 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 4.
- W sprawie zakresu i sposobu przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących a także przysługujących z tego tytułu praw, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych:
a. listownie: ul. Łokietka 22, 66-400 Gorzów Wlkp.;
b. telefonicznie: tel. 95 735 55 63;
c. za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@um.gorzow.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO oraz Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji na stanowisko ds. informacji i komunikacji wewnętrznej.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2018 roku o pracownikach samorządowych.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-08-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Lidia Matys |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-08-31 14:30:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Barbara Krakowska-Petruk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-08-31 14:41:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Jaworska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-08 15:34:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1973 raz(y) |