ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Krosno Odrzańskie w 2011r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

PL-Krosno Odrzańskie: Usługi udzielania kredytu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Gmina Krosno Odrzańskie
ul. Parkowa 1
Kontaktowy: Urząd Miasta Krosno Odrzańskie
Do wiadomości: Ilona Ogiba
66-600 Krosno Odrzańskie
POLSKA
Tel. +48 683835017
E-mail:
Faks +48 683835122
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej www.krosnoodrzanskie.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Ogólne usługi publiczne
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)OPIS
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Krosno Odrzańskie w 2011r. II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Usługi
II.1.3)Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Krosno Odrzańskie w 2011r. wypłacanego w transzach, w formie bezgotówkowej na rachunek  Gminy Krosno Odrzańskie nr 91 1090 1551 0000 0000 5500 1055.
1.1 Kredyt długoterminowy w wysokości 2.480.740,00 PLN (słownie: dwa miliony czterysta osiemdziesiąt tysięcy siedemset czterdzieści złotych) przeznaczony będzie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Krosna Odrzańskiego w 2011r.
1.2 Okres kredytowania i spłat – od daty zawarcia umowy nie dłużej niż do 31 grudnia 2019 roku, z uwzględnieniem okresu karencji przy spłacie kapitału do 31.01.2015r., w tym:
1.2.1 Spłata rat kredytu i odsetek będzie następować miesięcznie,
1.2.2 kredyt złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania,
1.3 Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami niż odsetki od kredytu i prowizja wykonawcy nie wyższa niż 2 %, naliczaną proporcjonalnie od faktycznie uruchomionej transzy kredytu,  z wyłączeniem kosztów związanych z nieterminową spłatą zobowiązań wynikających z umowy kredytowej oraz wszelkich uzasadnionych i udokumentowanych kosztów (włączając w szczególności: koszty sądowe, prawne oraz inne koszty i wydatki) poniesionych przez bank w związku z dochodzeniem przez bank swoich roszczeń wynikających z umowy kredytowej. Prowizja płatna będzie w ciągu 7 dnia roboczych.
1.4 Marża wykonawcy jest stała w okresie umowy,
1.5 Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Wykonawca nie będzie pobierał odsetek i innych opłat od niewykorzystanej części kredytu, a odsetki będą naliczane od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty. W przypadku nieuruchomienia całej kwoty strony podpiszą stosowny aneks do umowy.
1.6 Kredyt zostanie uruchomiony na żądanie Zamawiającego. Wypłata nastąpi w całości lub częściach w terminie do 3 dni kalendarzowych od przedstawienia pisemnego wniosku, na rachunek Gminy Krosno Odrzańskie.
1.7 Oprocentowanie kredytu będzie ustalone w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę wykonawcy. Na potrzeby złożenia oferty należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 30.09.2011r.
1.8 Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie na podstawie stawki WIBOR 1M ustalonej w ostatnim dniu roboczym przed rozpoczęciem okresu odsetkowego, począwszy od 31.01.2012r. Wyliczenie odsetek wykonawca doręczy zamawiającemu nie później jak na 7 dni roboczych przed terminem płatności
1.9 Spłata kapitału następować będzie miesięcznie w następujących ratach:
1.9.1 rok 2015 - w kwocie 464.740,00 PLN,
1.9.2 lata 2016-2019 - w kwocie 504.000,00 PLN.
1.10 Do formuły naliczania odsetek należy przyjąć 365 dni w roku.
1.11 Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
2 Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 roku; uruchamianie kredytu następowało będzie sukcesywnie w terminie 3 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku przez zamawiającego o kolejną transzę, przy czym ostatnia transza zostanie uruchomiona nie później niż do dnia 31 grudnia 2011 r.
3 Za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% sumy zamówienia.
4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu – bez ponoszenia dodatkowych opłat.
5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu i wcześniejszą spłatę kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji.
6 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonywania zamówienia podwykonawcom.
7 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonywania zamówienia podwykonawcom.
8 W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami z tego tytułu, a odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty.
9 Wykonawca wskaże imiennie pracownika do obsługi zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000-5
II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8)Podział na części
Nie
II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 480 740 PLN (słownie dwa miliony czterysta osiemdziesiąt tysięcy siedemset czterdzieści złotych).
II.2.2)Opcje
Nie
II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 27.12.2011. Zakończenie 31.12.2019
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 24 800 PLN.
III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Nie dotyczy.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
Nie dotyczy.
III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2)WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 – wg załącznika nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 – wg załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnie ubiegających się o zamówienia oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
3) Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa bankowego.
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
7) Pełnomocnictwo/a osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, których mowa w niniejszym rozdziale składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) Nie otwarto likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
b) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewiedziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Zamiast dokumentu o którym mowa w ppkt5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 
2) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 
III.2.3)Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia
2) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.2.4)Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Nie
III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
Nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
FI./3054/1/11
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
20.12.2011 - 14:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 20.12.2010 - 14:15
Miejsce
W siedzibie Zamawiającego: Sala 1000–lecia (parter budynku A Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim).
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3)INFORMACJE DODATKOWE
Nie dotyczy.
VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
Ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
Tel. +48 224587706
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy PZP.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004r, Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielnie  zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie cytowanej wyżej ustawy.
4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy PZP, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2 ustawy PZP. W związku z tym należy wziąć pod uwagę godziny urzędowania Zamawiającego.
7. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust 2 ustawy PZP, albo w terminie 15 dni jeżeli zostały wniesione w inny sposób.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu i wobec innych postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego.
9. Odwołanie wobec innych czynności Zamawiającego, wnosi się terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
Ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
Tel. +48 224587706
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700
VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 09.11.2011
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ilona Ogiba
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-11-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ilona Ogiba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-11-09 15:33:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-11-09 15:37:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:35:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13070 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
IR.IX.271.2.2011
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
przetargu nieograniczonego  
 o wartości szacunkowej  poniżej  kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy  Prawo zamówień publicznych  [t.j. Dz.U. nr 113, poz.759 z 2010r. z późniejszymi zmianami]
na wykonanie  zadania pn:
„ODPROWADZENIE WÓD DESZCZOWYCH ZE STREFY PRZEMYSŁOWEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM” 
1.   ZAMAWIAJĄCY 
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Siedziba Zamawiającego:  66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego:
 http:// www.krosnoodrzanskie.pl;  e-mail:
2.    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Odprowadzenie wód deszczowych  ze Strefy Przemysłowej  w Krośnie Odrzańskim. 
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – miejscowości Krosno Odrzańskie i Kamień, gmina Krosno Odrzańskie, powiat krośnieński, województwo lubuskie.
2.4. Określenie  przedmiotu oraz wielkości  lub zakresu zamówienia:  Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych ze Strefy Przemysłowej w Krośnie Odrzańskim do Kanału Kamień-Morsko w miejscowości Kamień, nowo projektowanym wylotem betonowym o średnicy 400mm, po uprzednim podczyszczeniu w separatorze lamelowym i osadniku.
2.4.1. Na przedmiot umowy składa się następujący zakres rzeczowy:
a/  kanalizacja deszczowa na odcinku od drogi dojazdowej Strefy Przemysłowej do kanału wodnego w m. Kamień, wykonana z rur kielichowych PVC-U, o średnicy 400mm systemu HS SN12 o grubości ścianki 12,6mm. Łączna długość: PVC-U o średnicy 400mm HS SN12 – 203,40m,
b/ studzienki rewizyjno-połączeniowe o średnicy 1,0m betonowe prefabrykowane wykonane z betonu wibroprasowanego B45, wodoszczelnego W8, mrozoodpornego F-150. Studnie na betonowych fundamentach. Góra studni wykończona pierścieniem odciążającym. Kręgi betonowe łączone na uszczelki  z prefabrykowanym dnem. 
c/ przejście pod drogą powiatową nr 1157F oraz pod drogą gminną oraz w pobliżu istniejącego drzewa wykonać metodą przecisku. Przecisk na odcinku S2 – S3 należy wykonać o długości 12,0m, na odcinku S2-OS1 o długości 7,0m, na odcinku wylot – S1 o długości 9,0m oraz na odcinku S4 – S5 o długości 13,0m. Należy zastosować rury ochronne stalowe 508,0 x 11,0mm. 
d/ separator lamelowy PSW Lamela 15/150,
e/ osadnik O/S o średnicy 2000mm, V=3,5m3
f/ wylot betonowy 400mm
g/ wykonać bieżącą konserwację Kanału Kamień-Morsko, poniżej nowo projektowanego wylotu na długości 100m.
h/  sporządzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia  robót  w drodze powiatowej i w drodze gminnej, wraz z uzgodnieniami,
wraz z niezbędnymi pracami rozbiórkowymi i odtworzeniowymi. 
2.5. Czy dopuszcza się  udzielenie zamówień uzupełniających: Nie.
2.6. Wspólny  słownik zamówień  [CPV]:  45.23.13.00-8;  45.11.12.00-0; 45.11.12.40-2
2.7. Czy dopuszcza się  złożenie oferty częściowej – Nie
2.8. Czy dopuszcza się  złożenie oferty  wariantowej – Nie
2.9. Termin wykonania zamówienia – data zakończenia robót do 30 kwietnia 2012 roku.
3.   INFORMACJE  O CHARAKTERZE  PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM:
3.1.  Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
3.2. Czy przewiduje się  udzielenie zaliczek  na poczet wykonania zamówienia: Nie
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW
4.1. Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu spełnienia tego  warunku.
Wykonawca ma przedstawić wykaz robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia  warunku wiedzy i doświadczenia wykonywanych w okresie  pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Zamawiający za roboty spełniające warunek wiedzy i doświadczenia  uzna  wykonanie sieci kanalizacyjnej o długości minimum 200 m. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - przy dokonaniu oceny zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia.
4.2. Osoby zdolne  do wykonania zamówienia
Opis sposobu spełnienia tego  warunku.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrole jakości i kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia. Sposób  dokonywania oceny spełnienia warunku - przy dokonaniu oceny zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia.  
5. INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE  MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW  UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE POLEGANIU  WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
5.1 W zakresie wykazania spełnienia  przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności  odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz iż informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału  w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada dokumenty dotyczące tego przedmiotu w zakresie wymaganym j.w.
5.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
5.3.1. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 
potwierdzający, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo składania ofert;
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo składania ofert;
5.4. Inne dokumenty:  Nie dotyczy
6. Czy ogranicza się  możliwość ubiegania o zamówienie publiczne dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników  stanowią osoby  niepełnosprawne - Nie.
7.   PROCEDURA
7.1. Tryb  udzielania  zamówienia – przetarg nieograniczony
7.2. Kryteria oceny ofert - najniższa cena -  cena 100%
7.3. Czy przeprowadzona  będzie  aukcja elektroniczna – Nie
7.4. ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy - Nie.
Zgodnie z ust. 6 punkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli przyczyną jest działanie siły wyższej i w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych i hydrologicznych, które uniemożliwiają wykonywanie robót budowlanych.
8.  INFORMACJE  ADMINISTRACYJNE
8.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie
8.2. Miejsce i termin składania  ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 18 listopada 2011 r. o godzinie 12:00. 
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim  ul. Parkowa 1, budynek A - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
8.3. Otwarcie ofert nastąpi :
dnia 18 listopada 2011 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa 1, budynek A – Sala 1000-Lecia.
8.4. Termin związania z ofertą: 30 dni. Bieg terminu  rozpoczyna się  z upływem 
terminu składania ofert.
9. Ogłoszenie o przetargu zostało umieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.11.2011 r.  Numer ogłoszenia:  362374-2011.
10. Informacja o zamiarze  ustanowienia dynamicznego  systemu zakupów
-  nie dotyczy.
11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy.
12. Informacja  o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie dotyczy.
13.  Uprawniony do kontaktów z oferentami - Jolanta Duziak - tel. 68 383 5017 wew. 313
                                                        
 Burmistrz Krosna Odrzańskiego       
                                                      
                                                                                                                        
Krosno Odrzańskie, dnia 2011.11.03
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-11-03 13:48:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-11-03 14:03:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-11-03 14:37:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13505 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – roboty budowlane

Akapit nr 1 - brak tytułu


Krosno Odrzańskie, 2011.11.03 

IR.IX.271.1.2011
 
OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
O  UDZIELENIE  ZAMÓWIENIA – roboty budowlane
 
Zamawiający Gmina Krosno Odrzańskie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
 
unieważnia postępowanie przetargowe o udzielenie  zamówienia publicznego pn. „ODPROWADZENIE WÓD DESZCZOWYCH ZE STREFY PRZEMYSŁOWEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM”
ponieważ prowadzone postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego obarczone jest wadą, uniemożliwiającą zawarcie umowy nie podlegającej  unieważnieniu umowy w sprawie  zamówienia publicznego.
 
UZASADNIENIE

Zgodnie z przepisami art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  „Zamawiający  unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą  do usunięcia wadą, uniemożliwiającą  zawarcie  niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie  zamówienia publicznego”.                W trakcie czynności otwarcia ofert  w dniu 31.10.2011 r.  stwierdzono, że oferta nr 9 jest już otwarta -  posiada otwartą kopertę. Data stempla wpływu oferty nr 9 do Urzędu znajduje się na kopercie z adnotacją daty wpływu 31.10.2011 r. z godziną przyjęcia 11:50, oraz  z oznakowaniem cyfrą 9. Ponieważ doszło do naruszenia przepisu art. 86 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych „Z zawartością  ofert nie można zapoznać się  przed upływem terminu otwarcia ofert. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień w którym upływa termin składania, jest dniem ich otwarcia”, i otwarcia oferty nr 9 przed terminem otwarcia, przetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odprowadzenie wód deszczowych ze Strefy Przemysłowej w Krośnie Odrzańskim”  zostaje  unieważniony.   
Burmistrz
Krosna Odrzańskiego

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-11-03 10:31:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-11-03 10:32:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-11-03 10:32:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13427 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych pod budowę jednorodzinnych domów mieszkalnych, położonych w Krośnie Odrzańskim.

Wyjaśnienia do SIWZ - dostawy Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw do Brzózki, Sarbii, Starego Raduszca, Nowego Raduszca, Retna, Radnicy i Szklarki Radnickiej

Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych pod budowę jednorodzinnych domów mieszkalnych, położonych w Krośnie Odrzańskim przy ul. Sienkiewicza.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw do Brzózki, Sarbii, Starego Raduszca, Nowego Raduszca, Retna, Radnicy i Szklarki Radnickiej Numer ogłoszenia: 349248- 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011

Ogłoszenie o odwołaniu przetargu.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2011-10-25   

 

OGŁOSZENIE

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 ze zm.) – Burmistrz Krosna Odrzańskiego odwołuje wyznaczony na dzień 4 listopada 2011r. I przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości lokalowej, położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Obrońców Stalingradu nr 25/5.

UZASADNIENIE

 

Przetarg odwołano ze względu na zastosowanie niewłaściwej procedury, co wiąże się z zapewnieniem ochrony interesu publicznego.

Ogłoszenie o odwołaniu przetargu zostaje zamieszczone na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta blok A i B oraz na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Kulczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-10-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Kulczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-10-26 08:25:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-10-26 08:25:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-10-26 08:29:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13489 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

WYJAŚNIENIE "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynkach „A” oraz „B” Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2011-10-25

IR-IV.271.02.1.11

 

WYJAŚNIENIA

Dotyczy: wyjaśnienia do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym na realizację zadania pn.:

 

Remont pomieszczeń sanitarnych w budynkach „A” oraz „B”

Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim

 

Zamawiający, Gmina Krosno Odrzańskie, informuje, że w dniu 24-10-2011 r. wpłynęło zapytanie następującej treści:

 

We wzorze umowy znajduje się zapis:

 

Strony postanawiają, że rozliczenie za przedmiot odbioru nastąpi jedną fakturą końcową po zakończeniu zakresu robót i ich odbiorze końcowym przez Zamawiającego.

 

Czy w związku z brakiem możliwości prowadzenia robót jednocześnie w budynkach „A” oraz „B” urzędu (jest to związane z zapewnieniem pracownikom oraz interesantom możliwości korzystania z pomieszczeń sanitarnych urzędu) co nie pozwala wykonawcy na pełne wykorzystanie swoich mocy produkcyjnych, oraz wydłuża okres zwrotu zainwestowanych środków finansowych, istnieje możliwość wprowadzenia w umowie zapisu, umożliwiającego wykonawcy wystawienie faktur częściowych?

 

Wyjaśnienie:

 

Zamawiający, Gmina Krosno Odrzańskie wprowadza zmianę zapisu w umowie i § 11 punkt 1 otrzymuje brzmienie:

 

Strony postanawiają, że rozliczenie za przedmiot odbioru nastąpi dwoma fakturami – przejściową i końcową, po zakończeniu umownych zakresów robót w poszczególnych budynkach, osobno za budynek "A" oraz za budynek "B" w wysokościach zgodnych z załączonymi do oferty przedmiarami, i ich odbiorze przez Zamawiającego.

 

 

 

Przewodniczący Komisji Przetargowej

 

Ryszard Słupski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-10-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Słupski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-10-25 13:24:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-10-25 13:30:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-10-25 13:30:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13147 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2011.10.19.
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie
IR.IX.271.1.2011                                                       
 
Dotyczy  postępowania przetargowego   na wykonanie zadania pn.
„ODPROWADZENIE WÓD DESZCZOWYCH ZE STREFY PRZEMYSŁOWEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM”
 
Zawiadomienie
o przedłużeniu terminu składania ofert
 
 Zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Gmina Krosno Odrzańskie zawiadamia wszystkich wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym na wykonanie  zadania: „Odprowadzenie Wód deszczowych ze Strefy przemysłowej w Krośnie Odrzańskim”  o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia  31 października 2011 roku, godzina 12:00.
W  związku  powyższym Zamawiający dokonuje następujących zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w treści A / Instrukcja  dla Oferentów, zmienia się:
a/  Termin związania z ofertą, punkt 12.1 otrzymuje brzmienie:
        „Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert tj. od dnia 31 października 2011 roku.”
b/ Miejsce oraz termin składania  i otwarcia ofert, pkt. 14.1 otrzymuje brzmienie:
     „ Ofertę w zapieczętowanej kopercie, opatrzonej napisami jak w pkt. 13.4.
        niniejszej Specyfikacji, należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta
        w Krośnie Odrzańskim,  ul. Parkowa 1,  – hol budynku „A” –
       Biuro Obsługi Interesanta, do dnia  31 października 2011do godz. 12:00.”
c/ Miejsce oraz termin składania  i otwarcia ofert, pkt. 14.4 otrzymuje brzmienie:
      „ Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu KOMISJI
         PRZETARGOWEJ, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego,
         w budynku „A” Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim,  ul. Parkowa 1
         w Krośnie Odrzańskim,  Sala 1000-lecia,  w dniu 31 października 2011 roku
        o godz. 12:30.”
Ogłoszenie o zmianie w ogłoszeniu zostało opublikowane  w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 341788-2011w dniu 19.10.2011 r.
W załączeniu :
- uzupełniony Formularz Cenowy – ofertowy,
- uzupełniony Formularz Umowy,
- uzupełniony plan zagospodarowania – rysunek 2b

                                                              Przewodniczący Komisji Przetargowej
                                                           Ryszard Słupski
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-10-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-10-19 13:48:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-10-19 13:56:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-10-19 13:56:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13231 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji