Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Ogłoszenie o przetargu
Akapit nr 1 - brak tytułu
nr działki
pow. w m2
|
wartość działki
cena wywoławcza
|
wadium
|
612/18
162
|
20.070,00 zł
|
2.100,00 zł
|
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Danuta Masłowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Masłowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-08-25 14:49:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-08-25 14:50:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-08-25 14:50:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 13951 raz(y) |
Ogłoszenie o przetargu
Akapit nr 1 - brak tytułu
położenie
nr działki
pow. w m2
|
wartość działki
cena wywoławcza
|
wadium
|
ul. Armii Ludowej
579/2, 580/3
664
|
39.560,00 zł
|
4.000,00 zł
|
ul. Dąbrowskiego
462/2
1135
|
61.960,00 zł
|
6.200,00 zł
|
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Danuta Masłowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-08-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Masłowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-08-25 14:49:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-08-25 14:50:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-08-25 14:50:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 13650 raz(y) |
Ogłoszenie o przetargu
Akapit nr 1 - brak tytułu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Danuta Masłowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-08-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Masłowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-08-10 08:47:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-08-10 08:47:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-08-10 08:47:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 14026 raz(y) |
Usługi edukacyjne w ramach projektu Program rozwojowy wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Wężyskach - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego
Akapit nr 1 - brak tytułu
IR.IV-042/2/2011
OGŁOSZENIE O PRZETARGU - usługi
o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 113, poz. 759 z 2010 r.)
Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 113 poz.759 z 2010 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:
Usługi edukacyjne w ramach projektu Program rozwojowy wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Wężyskach - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach projektu Program rozwojowy wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Wężyskach - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na realizacji usług edukacyjnych w zakresie - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w Zespole Szkół w Wężyskach na rzecz uczniów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
-
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie precyzuje się
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do siwz
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipkrosno.unixstorm.org/203/Ogloszenia_o_przetargach/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet IX:Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości u sług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
BURMISTRZ
Marek Cebula
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marta Izdebska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-08-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marta Izdebska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-08-02 15:42:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-08-02 15:46:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-08-02 15:46:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 14274 raz(y) |
Naprawa stanu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Chyże po awarii sieci wodociągowej
Akapit nr 1 - brak tytułu
IR.IV-271-01/2011
OGŁOSZENIE O PRZETARGU – roboty budowlane
o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 113, poz. 759 z 2010 r.)
Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail: , adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,
działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 113 poz.759 z 2010 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:
Naprawa stanu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Chyże po awarii sieci wodociągowej
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa stanu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Chyże po awarii sieci wodociągowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Piwnice. - naprawa stanu ścian: - wymiana tynku na ścianie kominowej w pom. nr 03, - odgrzybienie powierzchni ścian i stropów zawilgoconych, na których rozwinęły się pleśni i grzyby (w pom. 02,03,04,05), - wymiana ościeżnicy drzwiowej wejścia do pom. 05 - regulacja drzwi DW 11 wejścia z pom. 01 do pom.03 - naprawa cokolików z płytek odspojonych na ścianach pom. 03 i w ościeżach drzwi do pom. 03 i 05 - malowanie ścian i sufitów - oczyszczenie posadzki z płytek z osadów po zalaniu wodą 2) Parter - naprawa stanu ścian: - odgrzybienie powierzchni ścian i stropów zawilgoconych, na których rozwinęły się pleśni i grzyby w pomieszczeniach zgodnie ze schematem na rys. nr 2: - sanitariatów nr 7-12 powyżej okładziny z płytek ceramicznych - sanitariatu nr 14 powyżej okładziny - pomieszczenia magazynowego nr 15 na ścianie od pom. 16 i od sanitariatów - usunięcie warstwy gładzi gipsowej po odgrzybieniu - wykonanie nowych gładzi na odgrzybionych powierzchniach - naprawa zniszczeń ścian nad cokołami: - w pom. 4 przy drzwiach do pom. 19 - w pom. 5 przy ścianie wiatrołapu pom. nr 1 - wymiana kompletnej stolarki drzwiowej w pom. sanitariatów 07-12 - wymiana ościeżnic w drzwiach do pom. 15 i 16 - malowanie ścian i sufitów w miejscach napraw, przy czym w pom. 4 i 5 pomalować całą ścianę na której naprawiano tynk. - montaż lamp oświetleniowych w sanitariatach i pomieszczeniach kuchennych (oprawy żarowe okrągłe zachowane i 2 szt. nowych opraw świetlówkowych w zamian za zniszczone w czasie zalania oprawy typu ALASKA 2x36W) 3) Klatka schodowa. - naprawa stanu ścian: - odgrzybienie powierzchni zawilgoconych, na których rozwinęły się pleśni i grzyby na ścianach zgodnie ze schematem na rys. nr 2 i 3: - pod oknem zejścia do piwnicy - ściany klatki schodowej od sanitariatów - ścian nad podestem górnym klatki schodowej - usunięcie warstwy gładzi gipsowej po odgrzybieniu - wykonanie nowych gładzi na odgrzybionych powierzchniach - wymiana okładziny z płyt G-K nadproża i ościeża drzwi wejściowych zewnętrznych - oczyszczenie schodów i posadzki wejścia z osadów na płytkach po zalaniu wodą - wymiana fragmentu zalanej posadzki z paneli podłogowych w narożniku pom. nr 4 przy drzwiach do pom. nr 19 (ok. 25 szt. paneli) - regulacja drzwi DW 2 wejścia z pom. 2 do pom. 4 - przyklejenie uszczelki drzwi DW4 wejścia do sanitariatów 4) Poddasze użytkowe - naprawa stanu ścian w pom. 21 (wg rys. 3): - usunięcie obudowy z płyt G-K razem z płytkami - wymiana wełny mineralnej ocieplającej ściankę - wykonanie nowej obudowy - regulacja drzwi zgodnie z rys. Nr 4.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipkrosno.unixstorm.org/203/Ogloszenia_o_przetargach/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, budynek A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
BURMISTRZ
Marek Cebula
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marta Izdebska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-08-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marta Izdebska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-08-02 15:34:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-08-02 15:34:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-08-02 15:43:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 14365 raz(y) |