ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Ogłoszenie o przetargu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2011-08-24
 
O g ł o s z e n i e
 
              Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych pod budowę pawilonu handlowo-usługowego, położonej w Krośnie Odrzańskim przy ul. P C K.
 
nr działki
pow. w m2
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
612/18
162
20.070,00 zł
2.100,00 zł
 
Przetarg odbędzie się w dniu 27 września 2011 r. o godz. 930 w pokoju nr 20 blok B Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
 
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 20 września 2011 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia.
 
Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 23% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
 
Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej, a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat. Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych, a zakończenie budowy stan surowy zamknięty.
 
Nieruchomości nie są obciążone na rzecz osób trzecich.
 
Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 500,00 zł.
 
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
 
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 683835110 wew. 317.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-25 14:49:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-25 14:50:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-25 14:50:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13951 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2011-08-24
 
O g ł o s z e n i e
 
              Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych pod budowę jednorodzinnych domów mieszkalnych, położonych na terenie miasta Krosno Odrzańskie.
 
położenie
nr działki
pow. w m2
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
ul. Armii Ludowej
579/2, 580/3
664
39.560,00 zł
4.000,00 zł
ul. Dąbrowskiego
462/2
1135
61.960,00 zł
6.200,00 zł
 
Przetarg odbędzie się w dniu 27 września 2011 r. o godz. 900 w pokoju nr 20 blok B Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
 
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 20 września 2011 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia.
 
Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 23% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie          o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
 
Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej, a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat. Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych, a zakończenie budowy stan surowy zamknięty.
 
Nieruchomości nie są obciążone na rzecz osób trzecich.
 
Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 500,00 zł.
 
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
 
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami , Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 683835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-25 14:49:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-25 14:50:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-25 14:50:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13650 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż samochodu osobowego.
 
Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1 66-600 Krosno Odrzańskie, zwana dalej „Sprzedawcą”, ogłasza nieograniczony przetarg na sprzedaż samochodu osobowego.
 
1.Samochód Polski Fiat 125P 1500, poj.1481 l, nr rej. ZGC 0237, rok prod.1980 r., ilość miejsc 5,przebieg 30807 km. , brak aktualnej rejestracji, nie eksploatowany od dłuższego czasu.
 
2.Przetarg odbędzie się 23 sierpnia 2011 r. o godz. 900 w budynku B Urzędu Miasta przy ul. Parkowej 1 w Krośnie Odrz .pokój nr 20.
 
3.Sprzedawany samochód można oglądać w dniu 22 sierpnia 2011 r. po uprzednim uzgodnieniu godziny z Panią Danutą Masłowska –inspektorem Urzędu Miasta tel. 68 383 5017 wew. 317.
 
4.Cena wywoławcza 400,00 zł. –nabywcy nie przysługuje możliwość odliczenia podatku VAT.
 
5.Warunkiem przystąpienia do przetargu będzie wniesienie wadium w pieniądzu w wysokości 10% ceny wywoławczej tj. 40 zł. w terminie do 18 sierpnia 2011 r. na rachunek Bankowy Urzędu Miasta prowadzony przez Bank Zachodni WBK S.A. Krosno Odrz. nr 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056
 
6.Wadium złożone zostanie zwrócone niezwłocznie po przetargu.
 
7.Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku gdy uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchylił się od zawarcia umowy.
 
8.Organizatorowi przetargu przysługuje prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
 
9.Nabywca zobowiązany jest do zapłaty ceny nabycia pomniejszonej o wpłacone wadium w ciągu 7 dni od dnia przetargu.
 
10. Wydanie samochodu nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i podpisaniu umowy.
 
11.Sprzedający nie udziela gwarancji na stan samochodu objętego przetargiem ani nie odpowiada za wady ukryte.
 
Krosno Odrzańskie, 2011-08-08

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-10 08:47:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-10 08:47:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-10 08:47:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
14026 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Usługi edukacyjne w ramach projektu Program rozwojowy wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Wężyskach - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego

Akapit nr 1 - brak tytułu

IR.IV-042/2/2011

OGŁOSZENIE O PRZETARGU - usługi

o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 113, poz. 759 z 2010 r.)

 

Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail:

<e-mail>

, adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,

działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 113 poz.759 z 2010 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

Usługi edukacyjne w ramach projektu Program rozwojowy wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Wężyskach - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach projektu Program rozwojowy wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Wężyskach - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na realizacji usług edukacyjnych w zakresie - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w Zespole Szkół w Wężyskach na rzecz uczniów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipkrosno.unixstorm.org/203/Ogloszenia_o_przetargach/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta, budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet IX:Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości u sług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

BURMISTRZ

Marek Cebula

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-02 15:42:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-02 15:46:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-02 15:46:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
14274 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Naprawa stanu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Chyże po awarii sieci wodociągowej

Akapit nr 1 - brak tytułu


IR.IV-271-01/2011

OGŁOSZENIE O PRZETARGU – roboty budowlane

o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 113, poz. 759 z 2010 r.)

 

Gmina Krosno Odrzańskie , 66-600 Krosno Odrzańskie, ul.Parkowa 1, tel./068/3835080,/068/3835017, fax /068/3835122, e-mail:

<e-mail>

, adres strony internetowej: http://www.krosnoodrzanskie.pl,

działając na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. Nr 113 poz.759 z 2010 r.) udzieli zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:

Naprawa stanu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Chyże po awarii sieci wodociągowej

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa stanu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Chyże po awarii sieci wodociągowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Piwnice. - naprawa stanu ścian: - wymiana tynku na ścianie kominowej w pom. nr 03, - odgrzybienie powierzchni ścian i stropów zawilgoconych, na których rozwinęły się pleśni i grzyby (w pom. 02,03,04,05), - wymiana ościeżnicy drzwiowej wejścia do pom. 05 - regulacja drzwi DW 11 wejścia z pom. 01 do pom.03 - naprawa cokolików z płytek odspojonych na ścianach pom. 03 i w ościeżach drzwi do pom. 03 i 05 - malowanie ścian i sufitów - oczyszczenie posadzki z płytek z osadów po zalaniu wodą 2) Parter - naprawa stanu ścian: - odgrzybienie powierzchni ścian i stropów zawilgoconych, na których rozwinęły się pleśni i grzyby w pomieszczeniach zgodnie ze schematem na rys. nr 2: - sanitariatów nr 7-12 powyżej okładziny z płytek ceramicznych - sanitariatu nr 14 powyżej okładziny - pomieszczenia magazynowego nr 15 na ścianie od pom. 16 i od sanitariatów - usunięcie warstwy gładzi gipsowej po odgrzybieniu - wykonanie nowych gładzi na odgrzybionych powierzchniach - naprawa zniszczeń ścian nad cokołami: - w pom. 4 przy drzwiach do pom. 19 - w pom. 5 przy ścianie wiatrołapu pom. nr 1 - wymiana kompletnej stolarki drzwiowej w pom. sanitariatów 07-12 - wymiana ościeżnic w drzwiach do pom. 15 i 16 - malowanie ścian i sufitów w miejscach napraw, przy czym w pom. 4 i 5 pomalować całą ścianę na której naprawiano tynk. - montaż lamp oświetleniowych w sanitariatach i pomieszczeniach kuchennych (oprawy żarowe okrągłe zachowane i 2 szt. nowych opraw świetlówkowych w zamian za zniszczone w czasie zalania oprawy typu ALASKA 2x36W) 3) Klatka schodowa. - naprawa stanu ścian: - odgrzybienie powierzchni zawilgoconych, na których rozwinęły się pleśni i grzyby na ścianach zgodnie ze schematem na rys. nr 2 i 3: - pod oknem zejścia do piwnicy - ściany klatki schodowej od sanitariatów - ścian nad podestem górnym klatki schodowej - usunięcie warstwy gładzi gipsowej po odgrzybieniu - wykonanie nowych gładzi na odgrzybionych powierzchniach - wymiana okładziny z płyt G-K nadproża i ościeża drzwi wejściowych zewnętrznych - oczyszczenie schodów i posadzki wejścia z osadów na płytkach po zalaniu wodą - wymiana fragmentu zalanej posadzki z paneli podłogowych w narożniku pom. nr 4 przy drzwiach do pom. nr 19 (ok. 25 szt. paneli) - regulacja drzwi DW 2 wejścia z pom. 2 do pom. 4 - przyklejenie uszczelki drzwi DW4 wejścia do sanitariatów 4) Poddasze użytkowe - naprawa stanu ścian w pom. 21 (wg rys. 3): - usunięcie obudowy z płyt G-K razem z płytkami - wymiana wełny mineralnej ocieplającej ściankę - wykonanie nowej obudowy - regulacja drzwi zgodnie z rys. Nr 4.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipkrosno.unixstorm.org/203/Ogloszenia_o_przetargach/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

BURMISTRZ

Marek Cebula


 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-02 15:34:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-02 15:34:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-02 15:43:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
14365 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie przetargu ustnego nieograniczonego na najem lokalu użytkowego w hali sportowo – widowiskowej w skład którego wchodzą: pomieszczenia hotelowe i kawiarnia w Krośnie Odrzańskim przy ul. Pułaskiego 3

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa 1 ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA ZADANIE PN.: Wykonania prac geodezyjnych

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa 1 ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA ZADANIE PN.: Wykonania prac geodezyjnych

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Krośnie Odrzańskim ul. Parkowa 1 ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA ZADANIE PN.: Wykonania prac geodezyjnych

Nawigacja między stronami listy informacji