ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA na wykonanie zadania pn. „ODPROWADZENIE WÓD DESZCZOWYCH ZE STREFY PRZEMYSŁOWEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2011.10.19
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie
IR.IX.271.1.2011

WYJAŚNIENIA 
DO  SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH  WARUNKÓW ZAMÓWIENIA                      
na wykonanie  zadania pn.
„ODPROWADZENIE WÓD DESZCZOWYCH ZE STREFY PRZEMYSŁOWEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM”

1. Na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych  Zamawiający dokonuje wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:
Pytanie 1. 
Prosimy o wyjaśnienie, jaką szczelność muszą posiadać przejścia szczelne w studni betonowych ?
Odpowiedź na pytanie 1:
Do studni betonowych wymagane są przejścia szczelne (tuleje ochronne), które muszą być wykonane z PVC-U, posiadać sztywność obwodową SN12 SDR34 SLW60. Uszczelki muszą być olejoodporne, zintegrowane z  kielichem, posiadać wzmocnienie z PP i szczelność min. 2,5 bara. Wszystko musi być udokumentowane Aprobatą Techniczną ITB.
Pytanie 2
Projekt techniczny  przewiduje – wykonanie 3 szt przejść pod drogą metodą  przecisku, wykonanie wylotu typowego melioracyjnego do rowu – dlaczego nie uwzględniono tych robót i zajęcia pasa drogowego w FORMULARZU CENOWYM – OFERTOWYM?
Odpowiedź na pytanie 2:
W zapisach FORMULARZA CENOWEGO – OFERTOWEGO  poz. 21 : „Układanie  mieszanki betonowej w konstrukcjach – ławy fundamentowe, bloki oporowe – transport mieszanki betonowe japonkami - obudowa studzienek, budowa wylotu betonowego”  uwzględniono wykonanie wylotu typowego melioracyjnego do rowu.
Zamawiający uzupełnia  w FORMULARZU CENOWYM :
a/ dla wykonania 4 szt przejść kanalizacji deszczowej pod drogą  i w pobliżu  istniejącego drzewa, metodą  przecisku,    pozycje cenowe dla robót:
poz. nr 30 – „Przewierty o długości  do 20 m  maszyna do wierceń  poziomych, rurami o średnicy 500 mm” przy obmiarze robót 41,00 m,
poz. nr 31 – „Rura stalowa  508 mmx11mm” przy obmiarze robót  41,00m,
b/ dla zajęcia pasa drogowego uzupełnia w formualrzu cenowym poz. 40 – „koszt zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej”. Za zajęcie pasa drogowego drogi gminnej zamawiający nie będzie pobierał opłat.
 
2. Na podstawie przepisów art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w zadania:
          
2.1. Punkt 4.1.  SIWZ   dotyczący opisu przedmiotu zamówienia otrzymuje brzmienie:
„4.1. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych ze Strefy Przemysłowej   w Krośnie Odrzańskim do Kanału Kamień-Morsko w miejscowości Kamień nowo projektowanym wylotem betonowym o średnicy 400mm, po uprzednim podczyszczeniu w separatorze lamelowym i osadniku.
Na przedmiot umowy składa się następujący zakres rzeczowy:
a/  kanalizacja deszczowa na odcinku od drogi dojazdowej Strefy Przemysłowej  do kanału wodnego w m. Kamień, wykonana z rur kielichowych PVC-U, o średnicy 400 mm systemu HS SN12 o grubości ścianki 12,6 mm. Łączna długość: PVC-U o średnicy 400 mm HS SN12 – 203,40 m,
b/ studzienki rewizyjno-połączeniowe o średnicy 1,0m betonowe prefabrykowane wykonane z betonu wibroprasowanego B45, wodoszczelnego W8, mrozoodpornego  F-150. Studnie na betonowych fundamentach. Góra studni wykończona pierścieniem odciążającym. Kręgi betonowe łączone na uszczelki  z prefabrykowanym dnem. 
c/ przejście pod drogą powiatową nr 1157F, pod drogą gminną oraz w pobliżu istniejącego drzewa należy wykonać metodą przecisku. Przecisk na odcinku S2 – S3 należy wykonać o długości 12,0 m, na odcinku wylot – S1 o długości 9,0m, na odcinku  S2-OS-1 o długości 7,0m oraz na odcinku S4 – S5  o długości 13,0 m. Należy zastosować rury ochronne stalowe 508,0 x 11,0 mm. 
d/ separator lamelowy PSW Lamela 15/150,
e/ osadnik O/S o średnicy 2000 mm V=3,5m3
f/ wylot betonowy 400mm
g/ wykonać bieżącą konserwację Kanału Kamień-Morsko poniżej nowo projektowanego wylotu na długości 100,00 m, wraz z niezbędnymi pracami rozbiórkowymi i odtworzeniowymi.”
2.2. Punkt 12.1.  SIWZ otrzymuje brzmienie :
12.1.  Bieg terminu  związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert t.j. od dnia 31 października 2011oku.”
2.3. Punkt. 14.1. SIWZ dotyczący  miejsca i terminu składania ofert otrzymuje brzmienie:
14.1. Ofertę w zapieczętowanej kopercie, opatrzonej napisami jak w pkt. 13.4.
niniejszej Specyfikacji, należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1,  – hol budynku „A” – Biuro  Obsługi Interesanta, do dnia 31 października  2011 roku do godz. 12:00.
2.4. Punkt 14.4, SIWZ  dotyczący miejsca i terminu  otwarcia ofert otrzymuje brzmienie:
14.4. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu KOMISJI PRZETARGOWEJ, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego,  w budynku „A” Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa  w Krośnie Odrzańskim,  pokój Nr 5 – Sala  1000-lecia, w dniu 31 października 2011 r. o godz. 12:30.
3. Zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający  zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych numer: 341788-2011 z dnia 19.10.2011 i przedłuża termin składania ofert o niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach do dnia 31 października 2011 roku.

                                                        Przewodniczący Komisji Przetargowej
                                                                                                            Ryszard Słupski                                                    

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Duziak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-10-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Duziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-10-19 13:44:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-10-19 13:44:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-10-19 13:44:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13155 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 12.10.2011r.
 
Ogłoszenie
 
Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza I publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości lokalowych, położonych w Krośnie Odrzańskim, przeznaczonych na cele mieszkalne.
 
 
 
 
Lp.
 
 
 
 
położenie i opis nieruchomości
 
nr działki
pow. m2
udział w częściach wspólnych
 
 
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
 
 
 
 
wadium
 
 
1.
 
 
Krosno Odrzańskie
ul. Grobla nr 70a/2
lokal składa się z 2 pokoi, kuchni, wc i przedpokoju o pow. użytkowej 35,58 m2 położony na poddaszu
wraz z przynależnym pom. gosp. o pow. 10,31 m2
 
 
 
63/3
166 m2
29/100
 
 
 
56.000,00 zł
 
 
 
6.000,00 zł
 
 
2.
 
 
Krosno Odrzańskie
ul. Obrońców Stalingradu nr 21/6
lokal składa się z 1 pokoju, kuchni i wc o pow. użytkowej 25,30 m2 położony na poddaszu
 
 
 
856/3
324 m2
65/1000
 
 
 
44.370,00 zł
 
 
 
5.000,00 zł
 
 
Przetarg odbędzie się w dniu 17 listopada 2011 r. o godz. 900 w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim przy ul. Parkowej nr 1( blok B pokój nr 20).
 
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 10 listopada 2011 r. Za termin wpłaty wadium uznaje się datę wpływu na konto Urzędu Miasta.
Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał, od podpisania umowy notarialnej. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie zwrócone niezwłocznie  nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odpowiednio: odwołania przetargu, zamknięcia przetargu, unieważnienia przetargu, zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od rozstrzygnięcia przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
Do ceny wylicytowanej każdej z nieruchomości zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 300,00 zł. 
            Nieruchomości nie są obciążone na rzecz osób trzecich.
Nabywcy lokali zobowiązani są do ponoszenia na rzecz jednostki sprawującej zarząd budynkiem kosztów eksploatacji oraz remontów bieżących i kapitalnych.
Nieruchomości lokalowe można oglądać 14 listopada 2011r. od godziny 1000 do 1100.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, blok B pokój nr 17, lub pod numerem tel. 068 383 50 17 wew. 317 w godzinach pracy urzędu.
Ogłoszenie o przetargu jest zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Kulczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-10-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Kulczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-10-13 12:52:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-10-13 12:53:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-10-13 12:53:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13078 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu - Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw do Brzózki, Sarbii, Starego Raduszca, Nowego Raduszca, Retna, Radnicy i Szklarki Radnickiej

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw do Brzózki, Sarbii, Starego Raduszca, Nowego Raduszca, Retna, Radnicy i Szklarki Radnickiej
Numer ogłoszenia: 323414 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.
·      Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl
·      Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw do Brzózki, Sarbii, Starego Raduszca, Nowego Raduszca, Retna, Radnicy i Szklarki Radnickiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń na place zabaw do Brzózki, Sarbii, Starego Raduszca, Nowego Raduszca, Retna, Radnicy i Szklarki Radnickiej.
 
1) Plac zabaw w Sarbii, Nowym Raduszcu i Radnicy Zestaw zabawowy składający się
z następujących elementów: - wieża z dachem dwuspadowym - zjeżdżalnia z tworzywa sztucznego - wejście typu drabinkowego, - huśtawka pojedyncza - drabinka - lina wspinaczkowa Wymagania dotyczące technologii wykonania urządzenia: Ślizg z wysoko utwardzonego tworzywa sztucznego, Drewno konstrukcyjne: lite, o przekroju 100 lub 120 mm okrągłe, impregnowane, metodą ciśnieniowo-próżniową, malowane środkiem barwiąco-konserwującym, Dach i boczek
z półwałków drewnianych, Podesty - wykonane z drewna, deska półwałek, Drabinka wejściowa - wykonana z drewna, Drabinka na linach polipropylenowych, wykonana z drewna, Lina
do wspinania polipropylenowa, Minimalna wysokość ślizgu 1,20 m. Elementy metalowe: wykonane ze stali i zabezpieczone przed korozja przez ocynkownie lub malowane proszkowo. Zawiesia łożyskowane ze stali nierdzewnej, siedziska bezpieczne. Urządzenie montowane w podłożu
przy użyciu betonu B15. Zestaw w ilości 3 szt.
2) Plac zabaw w Szklarce Radnickiej Wymagania dotyczące technologii wykonania urządzenia: Ślizg z wysoko utwardzonego tworzywa sztucznego, Drewno konstrukcyjne: lite, o przekroju 100 lub 120 mm okrągłe, impregnowane, metodą ciśnieniowo-próżniową, malowane środkiem barwiąco-konserwującym, Podesty - wykonane z drewna, deska półwałek, Drabinka wejściowa - wykonana z drewna, Drabinka na linach polipropylenowych, wykonana z drewna, Lina
do wspinania polipropylenowa. Minimalna wysokość ślizgu 1,20 m. Elementy metalowe: wykonane ze stali i zabezpieczone przed korozja przez ocynkownie lub malowane proszkowo. Zawiesia łożyskowane ze stali nierdzewnej, siedziska bezpieczne. Urządzenie montowane w podłożu
przy użyciu betonu B15.
 
3) Plac zabaw w Retnie Wymagania dotyczące technologii wykonania urządzenia: Ślizg z wysoko utwardzonego tworzywa sztucznego, Drewno konstrukcyjne: lite, o przekroju 100 lub 120 mm okrągłe, impregnowane metodą ciśnieniowo-próżniową, malowane środkiem barwiąco-konserwującym, Boki z półwałków drewnianych, Wieża wykonana z drewna bez dachu, Podesty
w wieży - wykonane z drewna, deska półwałek, Drabinka wejściowa - wykonana z drewna, Minimalna wysokość ślizgu 1,20 m. Elementy metalowe: wykonane ze stali i zabezpieczone
przed korozja przez ocynkownie lub malowane proszkowo. Urządzenie montowane w podłożu
przy użyciu betonu B15.
 
4) Plac zabaw w Starym Raduszcu Wymagania dotyczące technologii wykonania urządzenia: Ślizg z wysoko utwardzonego tworzywa sztucznego, Drewno konstrukcyjne: lite, o przekroju 100 lub 120 mm okrągłe, impregnowane, metodą ciśnieniowo-próżniową, malowane środkiem barwiąco-konserwującym, Dach i boczek z półwałków drewnianych, Podesty - wykonane z drewna, deska półwałek, Drabinka wejściowa - wykonana z drewna, Minimalna wysokość ślizgu 1,20 m, Elementy metalowe: wykonane ze stali i zabezpieczone przed korozja przez ocynkownie lub malowane proszkowo. Urządzenie montowane w podłożu przy użyciu betonu B15.

5) Plac zabaw w Brzózce KARUZELA platformowa; średnica 1,5m Karuzela beztrzpieniowa, łożyskowana tocznie, podłoga blacha aluminiowa ryflowana.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
·      Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·      nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·      nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·      nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·      nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·      nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·      wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·      opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.krosnoodrzanskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
 


Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Węglik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-10-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Węglik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-10-07 14:07:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-10-07 14:12:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-10-07 14:12:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13476 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKACH A ORAZ B URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 2011-10-07

IR.IV-271-02/2011

OGŁOSZENIE O PRZETARGU - roboty budowlane

o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. nr 113, poz. 759 z 2010 r.)

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKACH A ORAZ B

URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:

I: Sanitariaty na parterze i II piętrze budynku "A" (budynek główny) Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim:

Branża budowlana

1. Roboty wyburzeniowe i demontaż:

PARTER:

- wyburzenie ścianek działowych murowanych o wysokości 2,40 m obłożonych płytkami ceramicznymi

- skucie płytek ceramicznych na posadzce

- skucie płytek ceramicznych na scianach (h=2,40 m)

- skucie żelbetowej półki obłożonej płytkami ceramicznymi (l=1,00 m, s=15 cm, gr=6 cm)

- demontaż drzwi do kabin i ościeżnic stalowych

- demontaż drzwi drewnianych wejściowych i ościeżnicy

II PIĘTRO:

- wyburzenie ścianek działowych murowanych o wysokości 2,20 m obłożonych płytkami ceramicznymi

- skucie płytek ceramicznych na posadzce

- skucie płytek ceramicznych na scianach (h=2,20 m), w ościeżach okien i na parapetach

- skucie żelbetowej półki obłożonej płytkami ceramicznymi (l=0,50 m, s=15 cm, gr=6 cm)

- demontaż drzwi do kabin i ościeżnic stalowych

- demontaż drzwi drewnianych wejściowych i ościeżnicy

- demontaż wyłazu na poddasze

2. Ścianki działowe – ścianki działowe wygradzające kabiny ustępowe grubości 8 i 12 cm zaprojektowano z cegły pełnej silikatowej na zaprawie cementowo- wapiennej do wysokości 225 cm w obu pomieszczeniach sanitarnych (na parterze i II piętrze). W pomieszczeniu

sanitarnym na parterze zamontować konstrukcje do podwieszenia misek ustępowych.

3. Tynki i okładziny - okładzina z płytek ceramicznych projektowana jest na wszystkich ścianach do wysokości 225 cm. Okładzinę z płytek ceramicznych wykonać także na ościeżach i na parapetach okien oraz na ościeżach drzwi wejściowych (poza ościeżnicą) - na wszystkich pionach i poziomach instalacji kanalizacyjnych i wodociągowych wykonać obudowy z płyt GK wodoodpornych na systemowym stelażu wypełnionych wełną mineralną - w pomieszczeniu na parterze i na II piętrze na ścianach powyżej okładziny z płytek wyrównać i uzupełnić istniejące tynki cementowo- wapienne - w pomieszczeniu sanitarnym na II piętrze strop drewniany (sufit) obłożyć 2 x płytami GK wodoodpornymi.

4. Sufity podwieszane: w pomieszczeniu na parterze sufit podwieszany z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych. Sufit wykonać na wysokości 360 cm nad posadzką

5. Wykończenie ścian wewnętrznych i sufitów: malowanie ścian powyżej okładziny z płytek ceramicznych, sufitu oraz sufitu podwieszonego dwukrotnie farbami emulsyjnymi (zmywalnymi) w kolorze białym.

6. Posadzki - po skuciu istniejących płytek należy wyrównać podłoże masą samopoziomującą, uszczelnić powierzchnie pod posadzkę masą elastyczną (z uszczelnieniem styku ściany i posadzki za pomocą taśmy uszczelniającej) a następnie ułożyć płytki gresowe o wym. 30 x 30 cm antypoślizgowe, nienasiąkliwe (nasiąkliwość 3%) o ścieralności jak dla budynków użyteczności publicznej. Wzdłuż ścian wykonać cokoliki przyścienne do wys. ca 10 cm z materiału jak posadzka. W pomieszczeniu na parterze zachować spadek posadzki w kierunku kratki ściekowej. Do płytek stosować klej wodoodporny. Płytkami gresowymi obłożyć stopnie wejściowe.

7. Wentylacja: grawitacyjna istniejąca włączona do murowanych przewodów. W pomieszczeniu sanitarnym na parterze stare podłączenie do kanału wentylacyjnego zamurować, wykuć nowe poniżej projektowanego sufitu podwieszonego. Otwory wentylacyjne zabezpieczyć kratką.

8. Stolarka drzwiowa - drzwi wejściowe do pomieszczeń sanitarnych - drzwi pełne, skrzydło typowe, okleinowane w kolorze białym, w dole skrzydła kratka nawiewna o przekroju min. 0,022 m². Ościeżnice systemowe drewniane, narożne - drzwi do kabin - drzwi pełne, typowe, wzmocnione okleinowane – okleina w kolorze białym- w dole skrzydła kratka nawiewna o przekroju min. 0,022 m² wyposażone w zamek z blokadą łazienkową. Ościeżnice systemowe, drewniane.

9. Stopnie – w pomieszczeniu sanitarnym na II piętrze ostatni stopień wejściowy poszerzyć w głąb pomieszczenia o ca 10 cm tak, aby schować w nim poziomy odcinek instalacji sanitarnej. Poszerzenie wykonać z betonu B 16/20 za pomocą prętów Ø 6 kotwionych w istniejącym stopniu. Płytki na schodach należy tak dociąć, aby w miejscu połączenia starej części stopnia i części dolanej wypadła spoina wypełniona klejem (dylatacja).

10. Roboty pozostałe: - na korytarzach po demontażu drzwi wejściowych i montażu nowych drzwi - uzupełnić ubytki tyków, pomalować całe ściany z otworami drzwiowymi na kolor ścian istniejących - na ścianach przy umywalkach wykonać półki z płyt GK

wodoodpornych na stelażu stalowym, obłożone płytkami (l=0,80m , s=15 cm, gr.=6 cm - w kabinie ustępowej na parterze po osadzeniu stelaży obudować je i przesklepić płytą G-K wodoodporną na stelażu stalowym, obłożyć płytkami - w pomieszczeniu sanitarnym na II piętrze osadzić w stropie nowy wyłaz na poddasze o EI 30 - kabiny wyposażyć w uchwyty do papieru toaletowego, wieszaczki na torebki lub odzież wierzchnią mocowane do drzwi oraz zamykane pojemniki na odpady - przy umywalce zamontować pojemnik na mydło, uchwyt na ręczniki papierowe na rolce, nad umywalką zamontować lustro ścienne, pod umywalką ustawić zamykany pojemnik na odpady.

Branża sanitarna Istniejąca instalacja wodno - kanalizacyjna ulega demontażowi, pozostają jedynie piony w stanie nienaruszonym. Natomiast instalacja centralnego ogrzewania zostaje przebudowana poprzez przestawienie grzejników i zamontowanie nowych.

Branża elektryczna Instalacja elektryczna będzie wykonana jako nowa w miejsce istniejącej, moc elektryczna się nie zwiększy. Przewiduje się zasilanie instalacji elektrycznej sanitariatu parteru z ist. tablicy 1 w zestawie tablic na parterze budynku, a sanitariatu na II piętrze z ist. tablicy obwodowej T na II pietrze.

II: Sanitariaty w budynku "B" (budynek biblioteki) Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim:

Branża budowlana

1. Roboty wyburzeniowe i demontaż:

- wyburzenie ścianek działowych murowanych o wysokości 2,10 m obłożonych płytkami ceramicznymi

- skucie płytek ceramicznych na posadzce

- skucie płytek ceramicznych na ścianach (h=2,10 m)

- skucie żelbetowych narożnych półek obłożonych płytkami ceramicznymi (30 cm x 30cm gr. 6 cm )

- demontaż drzwi do kabin i ościeżnic stalowych

- demontaż drzwi drewnianych wejściowych i ościeżnicy drewnianej

- demontaż okien drewnianych

- wykucie w ścianie zewnętrznej otworów na zamontowanie stelaży do podwieszanie misek ustępowych.

2. Ścianki działowe – ścianki działowe wygradzające kabiny ustępowe grubości 8 cm zaprojektowano z cegły pełnej silikatowej na zaprawie cementowo- wapiennej o wysokości 210 cm. W otworach wykutych w ścianie zewnętrznej zamontować konstrukcje do podwieszenia misek ustępowych.

3. Tynki i okładziny - okładzina z płytek ceramicznych projektowana jest na wszystkich ścianach: na pełnej wysokości ścianek wydzielających kabiny (210 cm) a na pozostałych do wysokości okien tj. 215 cm. Okładzinę z płytek ceramicznych wykonać także na parapetach okien - na wszystkich pionach i poziomach instalacji kanalizacyjnych i wodociągowych wykonać obudowy z płyt GK wodoodpornych na systemowym stelażu wypełnionych wełną mineralną - na ścianach powyżej okładziny z płytek i na sufitach - wyrównać i uzupełnić istniejące tynki cementowo- wapienne.

4. Sufity podwieszane: - projektuje się sufit podwieszany z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych. Sufit wykonać na wysokości 300 cm nad posadzką.

5. Wykończenie ścian wewnętrznych i sufitów: - malowanie ścian powyżej okładziny z płytek ceramicznych oraz sufitu podwieszonego dwukrotnie farbami emulsyjnymi (zmywalnymi) w kolorze białym.

6. Posadzki - po skuciu istniejących płytek należy wyrównać podłoże masą samopoziomującą, uszczelnić powierzchnie pod posadzkę masą elastyczna (z uszczelnieniem styku ściany i posadzki za pomocą taśmy uszczelniającej) a następnie ułożyć płytki gresowe o wym. 30 x 30 cm antypoślizgowe, nienasiąkliwe (nasiąkliwość 3%) o ścieralności jak dla budynków użyteczności publicznej. Wzdłuż ścian wykonać cokoliki przyścienne do wys. ca 10 cm z materiału jak posadzka. Do płytek stosować klej wodoodporny.

7. Wentylacja: Wentylację grawitacyjną wykonać za pomocą rury stalowej kwasoodpornej o średnicy 150 mm, powyżej stropu podwieszonego ocieplonego wełną mineralną gr. min. 5 cm. Otwory wentylacyjne (wlot i wylot) zabezpieczyć kratką.

8. Stolarka drzwiowa i okienna - drzwi wejściowe do pomieszczeń sanitarnych - drzwi pełne, skrzydło typowe, okleinowane w kolorze białym, w dole skrzydła kratka nawiewna o przekroju min. 0,022 m². Ościeżnice systemowe drewniane, narożne - drzwi do kabin - drzwi pełne, typowe, wzmocnione okleinowane – okleina w kolorze białym - w dole skrzydła kratka nawiewna o przekroju min. 0,022 m² wyposażone w zamek z blokadą łazienkową. Ościeżnice systemowe, stalowe - stolarka okiennaokna z PVC w kolorze białym, otwierane, uchylne, wyposażone w nawiewniki higrosterowalne, Uk=1,1 W/m²K

9. Roboty pozostałe: - na korytarzau po demontażu drzwi wejściowych i montażu nowych drzwi - uzupełnić ubytki tyków, pomalować całe ściany z otworami drzwiowymi na kolor ścian istniejących - na ścianach przy umywalkach wykonać półki z płyt GK wodoodpornych na stelażu stalowym, obłożone płytkami (l=112 cm, s=15 cm, gr.=6 cm) - kabiny wyposażyć w uchwyty do papieru toaletowego, wieszaczki na torebki lub odzież wierzchnią mocowane do drzwi oraz zamykane pojemniki na odpady - przy umywalce zamontować pojemnik na mydło, uchwyt na ręczniki papierowe na rolce, nad umywalką zamontować lustro ścienne, pod umywalka ustawić zamykany pojemnik na odpady.

Branża sanitarna

Istniejąca instalacja wodno - kanalizacyjna ulega demontażowi, pozostają jedynie piony w stanie nienaruszonym. Natomiast instalacja centralnego ogrzewania zostaje przebudowana poprzez przestawienie grzejników i zamontowanie nowych.

Branża elektryczna

Instalacja elektryczna będzie wykonana jako nowa w miejsce istniejącej, moc elektryczna się nie zwiększy. Przewiduje się zasilanie instalacji elektrycznej sanitariatu parteru z ist. tablicy T na korytarzu na parterze budynku „B”.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.24.00-7, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca nie jest obowiązany do wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełniony załącznik nr2 do SWIZ będący oświadczeniem o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://bipkrosno.unixstorm.org/203/Ogloszenia_o_przetargach/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

BURMISTRZ

MAREK CEBULA

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Izdebska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-10-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Izdebska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-10-07 13:49:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-10-07 14:27:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-10-07 14:27:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13381 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie
 
Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza I przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości lokalowej, położonej w Krośnie Odrzańskim, przeznaczonej na cele mieszkalne.
 
 
 
 
 
Lp.
 
 
 
położenie i opis nieruchomości
 
 
 
działka nr
pow. m2
udział w częściach wspólnych
 
 
 
wartość nieruchomości
cena wywoławcza
 
 
 
 
wadium
 
 
1.
 
Krosno Odrzańskie
ul. Obrońców Stalingradu nr 25/5
lokal składa się z 2 pokoi, kuchni, łazienki o pow. użytkowej 57,30 m2
położony na poddaszu
 
 
 
856/1
304 m2
172/1000
 
 
 
47.700,00 zł
 
 
 
5.000,00 zł
 
 
 
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w pieniądzu w podanej wysokości na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 Bank Zachodni WBK S.A. 2 Oddział w Krośnie Odrzańskim, które najpóźniej do 31 października 2011r. winno być na koncie Urzędu Miasta
Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone bezpośrednio po dokonaniu wyboru oferty.
Wadium złożone przez uczestnika przetargu, który wygrał przetarg zostanie zaliczone w poczet ceny nabycia nieruchomości.
Wadium przepada na rzecz sprzedającego, jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta, uchyli się od zawarcia umowy.
 
Ustala się następujące kryteria do składania pisemnych ofert:
- pierwsza wpłata za nieruchomość minimum 50% ceny wywoławczej/oferowanej,
- pozostałą należność można rozłożyć na 5 rat rocznych,
- raty podlegają oprocentowaniu przy zastosowaniu stopy procentowej równej stopie redyskonta weksli stosowanej przez Narodowy Bank Polski,
- raty oraz oprocentowanie, o których mowa wyżej są płatne z góry w terminie do 31 marca każdego roku, od dnia zawarcia umowy notarialnej.
 
Oferty należy składać w zapieczętowanej kopercie opatrzonej adnotacją „Oferta na nabycie lokalu mieszkalnego” w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, budynek A w Biurze Obsługi Interesanta do dnia 3 listopada 2011r.
Oferty pisemne powinny zawierać:
- imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot;
- datę sporządzenia oferty;
- oznaczenie nieruchomości, której oferta dotyczy;
- ofertę cenową
- oświadczenie, że oferent zapoznał się warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń; jak również oświadczenie, że zapoznał się ze stanem faktycznym i prawnym przedmiotu przetargu i nie wnosi do tego stanu zastrzeżeń;
Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium.
Przy ocenie oferty sprzedający będzie się kierował jedynym kryterium – cena ofertowa.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ceną ofertową.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 listopada 2011r. o godz. 9.00 w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, blok B, pokój nr 20.
Termin uiszczenia pierwszej wpłaty za nieruchomość pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Uchylenie się od tego terminu powoduje przepadek wadium a przetarg czyni niebyłym.
Do pierwszej wpłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 300,00 zł.
Nieruchomość nie jest obciążona na rzecz osób trzecich.
Nabywca lokalu zobowiązany jest do ponoszenia na rzecz jednostki sprawującej zarząd budynkiem kosztów eksploatacji oraz remontów bieżących i kapitalnych.
Nieruchomość lokalową można oglądać 31 października 2011r. od godziny 1000 do 1100.
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, blok B pokój 17, lub pod numerem tel. 068 383 50 17 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Kulczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-10-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Kulczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-10-05 14:40:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-10-05 14:40:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-10-05 14:40:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13194 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie, 27.09.2011 r.
 
 
 
OGŁOSZENIE
 
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim
ogłasza przetarg
na oddanie w najem lokali użytkowych.
 
  1. 22 Lipca 15
3 pomieszczeń i wc. o powierzchni użytkowej 68,94m² z przeznaczeniem na:
- działalność usługową ( nieuciążliwą), cena wywoławcza za 1 m² wynosi -    3,42zł
- działalność biurową, cena wywoławcza za 1 m² wynosi -                              5,71zł
 
  1. W. Młodych 7
3 pomieszczeń i wc. o powierzchni użytkowej 98,67m² z przeznaczeniem na:
- działalność usługową ( nieuciążliwą), cena wywoławcza za 1 m² wynosi -    3,42zł
- działalność biurową, cena wywoławcza za 1 m² wynosi -                              5,71zł
 
                  Stawki wynegocjowane w przetargu nie obejmują innych świadczeń ( podatki VAT, nieczystości stałych, wody, kanalizacji, energii elektrycznej ) za które pobierane będą dodatkowe opłaty. Przetarg na najem ww. lokali odbędzie się w siedzibie Administracji Budynków Mieszkalnych w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 23 o godzinie 11ºº w dniu 27.10.2011 r. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w dniu przetargu do godziny 10ºº w kasie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 23 - w wysokości jednego miesięcznego czynszu netto za dany lokal.
Bliższe informacje o przetargu można uzyskać w siedzibie ZGKiM w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 23, tel. 68 383 6440 wew. 25 lub 41.
Lokale można oglądać przed przetargiem po uprzednim uzgodnieniu terminu w ABM.
Zastrzega się prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Kazimierz Stuczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-09-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kazimierz Stuczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-09-29 07:46:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-09-29 07:46:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-09-29 07:46:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13405 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu

Akapit nr 1 - brak tytułu

 

                                                                                                                  Krosno Odrzańskie,2011-09-28
 
 
O g ł o s z e n i e
 
              Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych pod budowę jednorodzinnych domów mieszkalnych, położonych w Krośnie Odrzańskim przy ul. Sienkiewicza.
 
 
Numer działki
Powierzchnia w m2
 
Wartość działki
Cena wywoławcza
 
Wadium w złotych
 
 
1225/16
668
 
38.740,00
 
3.900,00
 
1225/17
619
 
35.900,00
 
3.600,00
 
1225/18
762
 
44.200,00
 
4.450,00
 
1225/19
610
 
35.400,00
 
3.550,00
 
1225/27
937
 
54.350,00
 
5.450,00
 
1225/28
981
 
56.900,00
 
5.700,00
 
 
       Przetarg odbędzie się w dniu 31 października 2011 r. o godz. 900 w siedzibie Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim przy ul. Parkowej nr 1( blok B pokoju nr 20).
            
       Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 24 października 2011 r. Za termin wpłaty wadium uznaje się datę wpływu na konto Urzędu Miasta. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia.           
        
       Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 23% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
     
       Wymagany termin zakończenia budowy – 5 lat od dnia zawarcia aktu notarialnego. Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych, które musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia aktu notarialnego Za zabudowanie nieruchomości rozumie się wybudowanie budynku w stanie surowym zamkniętym.
                                                                                             
Nieruchomości nie są obciążone na rzecz osób trzecich.
 
Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 500,00 zł. 
 
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
       
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1, blok B, pokój nr 17 tel. 683835110 wew. 317.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-09-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-09-29 07:36:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-09-29 07:36:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-09-29 07:36:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13347 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2011-09-08
 
O g ł o s z e n i e
 
 
Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanych budynkami użytkowymi, położonych w Krośnie Odrzańskim.
 
 
Położenie
Nr działki
Powierzchnia
Wartość
Nieruchomości
cena wywoławcza
wadium
ul. Bolesława Chrobrego 9a
Budynek o pow. użyt. 101,3 m2
1088/1
305 m2
27.780,00 zł
2.800,00 zł
ul. Bolesława Chrobrego 14
Budynek o pow. użyt. 452,46 m2
1108/1
1124 m2
420.900,00 zł
42.100,00 zł
 
 
Przetarg odbędzie się w dniu 12 października 2011 r. o godz. 900 w Krośnie Odrzańskim. przy ul. Parkowej nr 1 w pokoju nr 20 blok B.
 
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz. najpóźniej do dnia 5 października 2011 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży.
 
Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu zawarcia umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Uchylanie się od podpisania aktu notarialnego powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym. Nieruchomość nie jest obciążona na rzecz osób trzecich.
 
Do ceny wylicytowanej zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 500,00 zł.
 
 
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
 
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1,blok B, pokój nr 17 tel. 3835110 wew. 317.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-09-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-09-09 19:36:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-09-09 19:36:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-09-09 19:36:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13991 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Krosno Odrzańskie,2011-08-26
 
O g ł o s z e n i e
 
              Burmistrz Krosna Odrzańskiego ogłasza publiczny przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych pod budowę jednorodzinnych domów mieszkalnych, położonych na terenie miasta Krosno Odrzańskie.
 
położenie
nr działki
pow. w m2
wartość działki
cena wywoławcza
wadium
ul. Kosynierów
319/115
1271
45.550,00 zł
4.600,00 zł
ul. Kosynierów
319/16
1146
49.400,00 zł
5.000,00 zł
ul. Kosynierów
319/117
1400
50.750,00 zł
5.100,00 zł
ul. Kosynierów
319/119, 326/1
1470
53.285,00 zł
5.400,00 zł
ul. Kosynierów
319/20
827
35.650,00 zł
3.600,00 zł
ul. Kosynierów
319/121,326/2
894
38.550,00 zł
3.900,00 zł
ul. Kosynierów
319/2
615
30.795,00 zł
3.100,00 zł
 
Przetarg odbędzie się w dniu 28 września 2011 r. o godz. 900 w pokoju nr 20 blok B Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. przy ul. Parkowej nr 1.
 
Wadium w pieniądzu w podanej wysokości należy wpłacić na konto Urzędu Miasta nr 64 1090 1551 0000 00005500 1056 BZ WBK S.A. 2 Oddział Krosno Odrz., najpóźniej do dnia 21 września 2011 r. Wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie po zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia.
 
Termin uiszczenia wylicytowanej ceny pomniejszonej o wpłacone wadium + 23% podatku VAT upływa najpóźniej w dniu podpisania umowy notarialnej. Zawiadomienie o terminie podpisania aktu notarialnego nastąpi w ciągu 21 dni od daty przetargu. Uchylanie się od tego terminu powoduje przepadek wadium, a przetarg czyni niebyłym.
 
Rozpoczęcie budowy musi nastąpić w terminie 2 lat od daty zawarcia umowy notarialnej, a jej zakończenie w ciągu następnych 3 lat. Za rozpoczęcie budowy uważa się wylanie ław fundamentowych ,a zakończenie budowy stan surowy zamknięty.
 
Nieruchomości nie są obciążone na rzecz osób trzecich.
 
Do pierwszej opłaty zostaną doliczone koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej w wysokości 500,00 zł.
 
Zastrzega się prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.
 
Wszelkich informacji udziela się w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Krośnie Odrz. ul. Parkowa nr 1, blok B, pokój nr 17 tel. 683835110 wew. 317.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Masłowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Masłowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-26 12:41:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-26 12:41:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-26 12:41:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
14261 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji