ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

2024 rok

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej wraz z odpowiedziami.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lp.
Data wpływu wniosku do urzędu
Przedmiot wniosku
Data zakończenia sprawy
Forma udzielenia odpowiedzi
Sposób rozpatrzenia wniosku
1. 01.01.2024 informacje dotyczące działki przy ul. Helsińskiej 15.01.2024 e-mail Udostępniono informację
2. 01.01.2024 naprawa skarpy nad Wartą 15.01.2024 e-mail Udostępniono informację
3. 01.01.2024 wycinka dwunastu drzew nad Wartą 15.01.2024 e-mail Udostępniono informację
4. 05.01.2024 oferty NGO dot. prowadzenia punktów NPP/NPO 09.01.2024 e-mail Udostępniono informację
5. 05.01.2024 utrzymanie porządku i czystości w gminie 10.01.2024 e-mail Wskazano podmiot właściwy do udzielenia odpowiedzi
6. 08.01.2024 uchwała krajobrazowa 10.01.2024 e-mail Udostępniono informację
7. 08.01.2024 wynagrodzenia kierownictwa Urzędu Miasta 18.01.2024 e-mail Udostępniono informację
8. 09.01.2024 raport rozliczeniowy po pożarze wieży katedralnej 18.01.2024 e-mail Wskazano podmiot właściwy do udzielenia odpowiedzi
9. 14.01.2024 dotacja na remont organów w katedrze 29.01.2024 e-mail Udostępniono informację
10. 14.01.2024 zadłużenie miasta, obsługa długu 22.01.2024 e-mail Udostępniono informację
11. 14.01.2024 reklamy na fasadach budynków i kamienic 29.01.2024 e-mail Udostępniono informację
12. 12.01.2024 decyzje zezwalające na przejazd pojazdu ponadnormatywnego, kary pieniężne 22.01.2024 e-mail Udostępniono informację
13. 05.01.2024 aktualizacja strony internetowej Urzędu Miasta 18.01.2024 e-mail Udostępniono informację
14. 04.01.2024 uchwała w sprawie zmiany nazwy ulicy Zubrzyckiego na ul. Dywizjonu 303 17.01.2024 e-mail Udostępniono informację
15. 11.01.2024 wymiana komputerów 25.01.2024 e-mail Udostępniono informację
16. 12.01.2024 uchwała w sprawie stawek podatku od nieruchomości od środków transportowych 22.01.2024 e-mail Udostępniono informację
17. 15.01.2024 mieszkańcy osiedla Manhattan 25.01.2024 e-mail Udostępniono informację
18. 16.01.2024 koszt zakupu parkomatu przy jeziorze Nierzym 22.01.2024 e-mail Wskazano podmiot właściwy do udzielenia odpowiedzi
19. 17.01.2024 stacje kontroli pojazdów  23.01.2024 e-mail Udostępniono informację
20. 18.01.2024 zakup oprogramowania do przyjmowania zgłoszeń od sygnalistów 01.02.2024 e-mail Udostępniono informację
21. 18.01.2024 usługa przeprowadzenia Testu Prywatnego Inwestora 01.02.2024 e-mail Udostępniono informację
22. 22.01.2024 miejski transport publiczny 15.02.2024 e-mail Przedłużono termin udzielenia odpowiedzi. Udostępniono informację.
23. 18.01.2024 rozwój zielonej infrastruktury 29.01.2024 e-mail Udostępniono informację
24. 19.01.2024 protokół końcowy odbioru robót dot. CEZiB 06.02.2024 e-mail Udostępniono informację
25. 19.01.2024 stan ludności poszczególnych ulic Miasta na dzień 31.12.2023 r. 01.02.2024 e-mail Udostępniono informację
26. 21.01.2024 kontrole źródeł ciepła 01.02.2024 e-mail Udostępniono informację
27. 22.01.2024 kary nałożone przez Miasto na wykonawców inwestycji 05.02.2024 e-mail Udostępniono informację
28. 22.01.2024 uszkodzenie drzew na terenie szkoły przy ul. Czereśniowej 29.01.2024 e-mail Udostępniono informację
29. 23.01.2024 funkcjonowanie monitoringu miejskiego 01.02.2024 e-mail Udostępniono informację
30. 22.01.2024 dokumenty planistyczne w zakresie klimatu i środowiska 06.02.2024 e-mail Udostępniono informację
31. 24.01.2024 oferta na prowadzenie Klubu Senior+ w WiMBP 07.02.2024 e-mail Udostępniono informację
32. 24.01.2024 współpraca z organizacjami pozarządowymi w 2023 roku 29.01.2024 e-mail Udostępniono informację
33. 24.01.2024 lista placówek wsparcia dziennego dzieci i młodzieży na terenie miasta 01.02.2024 e-mai Udostępniono informację
34. 24.01.2024 ewidencja szkół i placówek niepublicznych 05.02.2024 e-mail Udostępniono informację
35. 25.01.2024 program mieszkań dla pracowników  01.02.2024 e-mail Udostępniono informację
36. 08.01.2024 informacje dotyczące koronera 29.01.2024 e-mail Udostępniono informację
37. 28.01.2024 statut i regulamin organizacyjny spółki zarządzającej cmentarzem komunalnym 13.02.2024 e-mail Udostępniono informację
38. 30.01.2024 liczba wniosków o wydanie dowodu osobistego 05.02.2024 e-mail Udostępniono informację
39. 29.01.2024 postępowanie na zakup sprzętu komputerowego do Miejskiego Centrum Kultury 06.02.2024 e-mail Udostępniono informację
40. 25.01.2024 kopia decyzji o warunkach zabudowy dla wskazanej działki 05.02.2024 e-mail Udostępniono informację
41. 18.01.2024 informacje dotyczące skargi do Rady Miasta na dyrekcje SP nr 5 06.02.2024 e-mail Udostępniono informację
42. 30.01.2024 wsparcie dla klubu Stal Gorzów 14.02.2024 e-mail Udostępniono informację
43. 31.01.2024 ubezpiecznie od odpowiedzialności cywilnej w Parku Zacisze 06.02.2024 e-mail Udostępniono informację
44. 06.02.2024 środki przeznaczone dla seniorów 14.02.2024 e-mail Udostępniono informację
45. 06.02.2024 decyzja o warunkach zabudowy dla wskazanej działki 14.02.2024 e-mail Udostępniono informację
46. 07.02.2024 lokale mieszkalne w zasobie gminy 13.02.2024 e-mail Wskazano podmiot właściwy do udzielenia odpowiedzi
47. 07.02.2024 informacje o ulicy Mikołaja Kopernika 13.02.2024 ePUAP Udostępniono informację
48. 07.02.2024 decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach i o warunkach zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych 14.02.2024 e-mail Udostępniono informację
49. 08.02.2024 realizacja umowy na zakup sprzętu do Miejskiego Centrum Kultury 22.02.2024 e-mail Udostępniono informację
50. 10.02.2024 koszty utrzymania z budżetu Miasta CSR Słowianka 22.02.2024 e-mail Udostępniono informację
51. 12.02.2024 liczba uczniów w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych 21.02.2024 e-mail Udostępniono informację
52. 12.02.2024 wynagrodzenie na poszczególnych stanowiskach UM w 2024 roku 20.02.2024 e-mail Udostępniono informację
53. 10.02.2024 zgoda na wykorzystanie logo miasta 21.02.2024 e-mail Udostępniono informację
54. 05.02.2024 ankieta dotycząca działalności samorządu 19.02.2024 e-mail Udostępniono informację
55. 14.02.2024 modernizacja wschodniego wylotu DK22 28.02.2024 e-mail Udostępniono informację
56. 19.02.2024 schrony i strzelnice na terenie Miasta 28.02.2024 e-mail Udostępniono informację
57. 19.02.2024 wynagrodzenie kierownictwa UM 2019 i 2024 28.02.2024 e-mail Udostępniono informację
58. 20.02.2024 stypendia dla studentów 21.02.2024 e-mail Udostępniono informację
59. 21.02.2024 budżet radnego 06.03.2024 e-mail Udostępniono informację
60. 22.02.2024 miasta partnerskie 07.03.2024 ePUAP Udostępniono informację
61. 21.02.2024 sygnaliści - ankieta 06.03.2024 e-mail Udostępniono informację
62. 23.02.2024 nawierzchnia ulicy Hawelańskiej 06.03.2024 e-mail Udostępniono informację
63. 28.02.2024 nieruchomości nabyte na cele komunikacyjne 07.03.2024 e-mail Udostępniono informację
64. 28.02.2024 zgoda na wywieszanie materiałów wyborczych 11.03.2024 e-mail Udostępniono informację
65. 29.02.2024 zatrudnienie i wynagrodzenie w urzędzie 12.03.2024 e-mail Udostępniono informację
66. 29.02.2024 cyfrowe udostępnianie informacji 12.03.2024 e-mail Udostępniono informację
67. 26.02.2024 schrony w mieście 05.03.2024 e-mail Udostępniono informację
68. 08.03.2024 infomacje dotyczące budynku Hotelu Mieszko 19.03.2024 e-mail Udostępniono informację
69. 11.03.2024 gospodarstwa domowe, z którymi została zawarta umowa najmu lokalu mieszkalnego 18.03.2024 e-mail Udostępniono informację
70. 12.03.2024 dokumentacja projektowa SP1 09.04.2024 e-mail Przedłużono termin udzielenia odpowiedzi. Udostępniono informację.
71. 12.03.2024 gminny system odbioru odpadów komunalnych w stosunku do nieruchomości niezamieszkałych 14.03.2024 e-mail Wskazano podmiot właściwy do udzielenia odpowiedzi
72. 11.03.2024 liczba wniosków o wydanie dowodu osobistego 18.03.2024 e-mail Udostępniono informację
73. 13.03.2024 tereny rekreacyjno - sportowe 25.03.2024 e-mail Udostępniono informację
74. 13.03.2024 porozumienie z PWiK Sp. z o.o. dla zadania inwestycyjnego - przebudowa ul. Dworcowej 27.03.2024 ePUAP Udostępniono informację
75. 13.03.2024 aktywność radnych mijającej kadencji 26.03.2024 listownie Wysłano prośbę o doprecyzowanie zapytania.
76. 14.03.2024 postępowania spadkowe 26.03.2024 e-mail Udostępniono informację
77. 16.03.2024 zajęcie pasa drogowego ul.Dekerta  25.03.2024 e-mail Udostępniono informację
78. 18.03.2024 zmiana Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego 27.03.2024 ePUAP Udostępniono informację
79. 18.03.2024 zajęcie pasa drogowego ul.Wróblewskiego 25.03.2024 e-mail Udostępniono informację
80. 19.03.2024 zgoda na wywieszenie plakatów wyborczych na płocie przepompowni przy ul. Krótkiej i Kobylogórskiej 27.03.2024 e-mail Udostępniono informację
81. 19.03.2024 dokumentacja projektowa Wełnianego Rynku 02.04.2024 e-mail Udostępniono informację
82. 19.03.2024 kary nałożone przez Miasto na wykonawców inwestycji 09.04.2024 e-mail Przedłużono termin udzielenia odpowiedzi. Udostępniono informację.
83. 08.03.2024 dotacja dla GTBS 27.03.2024 e-mail Przedłużono termin udzielenia odpowiedzi. Udostępniono informację.
84. 21.03.2024 umowy dzierżawy obejmujące parki, zieleńce, skwery   ePUAP Przedłużono termin udzielenia odpowiedzi.
85. 22.03.2024 modernizacja wschodniego wylotu DK22 08.04.2024 e-mail Udostępniono informację
86. 25.03.2024 pozwolenia na umieszczanie banerów wyborczych w przestrzeni publicznej 05.04.2024 e-mail Wysłano prośbę o doprecyzowanie zapytania.
87. 25.03.2024 dofinansowanie z programu "Aktywna tablica" 27.03.2024 e-mail Udostępniono informację
88. 22.03.2024 ewidencja dróg, przeglądy okresowe dróg, pomiary natężenia ruchu 04.04.2024 e-mail Udostępniono informację
89. 26.03.2024 mediacje w latach 2020-2023   ePUAP Przedłużono termin udzielenia odpowiedzi.
90. 26.03.2024 zatrudnienie we wskazanych wydziałach 04.04.2024 ePUAP Udostępniono informację
91. 16.03.2024 spotkania Prezydenta Miasta Jacka Wójcickiego w dniach 15.03 i 16.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi 
92. 16.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Jacka Szymankiewicza w dniach 15.03 i 16.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
93. 16.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Małgorzaty Domagały w dniach 15.03 i 16.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
94. 16.03.2024 Spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Iwony Olek w dniach 15.03. i 16.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
95. 17.03.2024 spotkania Prezydenta Miasta Jacka Wójcickiego w dniach 16.03 i 17.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
96. 17.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Jacka Szymankiewicza w dniach 16.03 i 17.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
97. 17.03.2024 Spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Iwony Olek w dniach 16.03. i 17.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
98. 17.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Małgorzaty Domagały w dniach 16.03 i 17.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
99. 18.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Małgorzaty Domagały w dniach 17.03 i 18.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
100. 18.03.2024 Spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Iwony Olek w dniach 17.03. i 18.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
101. 18.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Jacka Szymankiewicza w dniach 17.03 i 18.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
102. 18.03.2024 spotkania Prezydenta Miasta Jacka Wójcickiego w dniach 17.03 i 18.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
103. 19.03.2024 Spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Iwony Olek w dniach 18.03. i 19.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
104. 19.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Małgorzaty Domagały w dniach 18.03 i 19.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
105. 19.03.2024 spotkania Prezydenta Miasta Jacka Wójcickiego w dniach 18.03 i 19.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
106. 19.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Jacka Szymankiewicza w dniach 18.03 i 19.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
107. 20.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Jacka Szymankiewicza w dniach 19.03 i 20.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
108. 20.03.2024 spotkania Prezydenta Miasta Jacka Wójcickiego w dniach 19.03 i 20.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
109. 20.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Małgorzaty Domagały  w dniach 19.03 i 20.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
110. 20.03.2024 Spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Iwony Olek w dniach 19.03. i 20.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
111. 21.03.2024 Spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Iwony Olek w dniach 20.03. i 21.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
112. 21.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Małgorzaty Domagały w dniach 21.03 i 21.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
113. 21.03.2024 spotkania Prezydenta Miasta Jacka Wójcickiego w dniach 20.03 i 21.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
114. 21.03.2204 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Jacka Szymankiewicza w dniach 20.03 i 21.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
115. 22.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Jacka Szymankiewicza w dniach 21.03 i 22.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
116. 22.03.2024 Spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Iwony Olek w dniach 21.03. i 22.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
117. 22.03.2024 spotkania Prezydenta Miasta Jacka Wójcickiego w dniach 21.03 i 22.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
118. 22.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Małgorzaty Domagały w dniach 21.03 i 22.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
119. 25.03.2024 spotkania Prezydenta Miasta Jacka Wójcickiego w dniach 22-24.03 i 25.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
120. 25.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Małgorzaty Domagały w dniach 22-24.03 i 25.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
121. 25.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Jacka Szymankiewicza w dniach 22-24.03 i 25.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
122. 25.03.2024 Spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Iwony Olek w dniach 22-24.03. i 25.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
123. 26.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Jacka Szymankiewicza w dniach 25.03 i 26.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
124. 26.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Małgorzaty Domagały w dniach 25.03 i 26.03 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
125. 26.03.2024 spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Małgorzaty Domagały w dniach 26.03 i 27.04 28.03.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
126. 29.03.2024 wynagrodzenia w spółkach 12.04.2024 e-mail wezwano do wykazania szczególnie istotnego interesu publicznego
127. 26.03.2024 Spotkania Zastępcy Prezydenta Miasta Iwony Olek w dniach 25.03. i 26.03 05.04.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
128. 26.03.2024 spotkania Prezydenta Miasta Jacka Wójcickiego w dniach 25.03 i 26.03 05.04.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
129. 29.03.2024 dane statystyczne dotyczące petycji, skarg i wniosków w latach 2022 - 2023 10.04.2024 e-mail Udostępniono informację
130. 01.04.2024 nasadzenia na placu zabaw u zbiegu ul. Kilińskiego/Puszkina 11.04.2024 e-mail Udostępniono informację
131. 01.04.2024 Gminny Program Przeciwdziałania Narkomanii 11.04.2024 e-mail Udostępniono informację
132. 02.04.2024 producenci oprogramowania wykorzystywanego przez UM 17.04.2024 e-mail Udostępniono informację
133. 02.04.2024 informacje dotyczące Strategii Rozwoju Miasta - ankieta online 11.04.2024 ankieta online Udostępniono informację

Akapit nr 2 - brak tytułu

Lp.
Data wpływu wniosku do urzędu
Przedmiot wniosku
Data zakończenia sprawy
Forma udzielenia odpowiedzi
Sposób rozpatrzenia wniosku
134. 02.04.2024 tereny oznaczone znakiem D40 i skrzyżowania z wyniesioną nawierzchnią 15.04.2024 ePUAP Udostępniono informację
135. 02.04.2024 uchwała krajobrazowa 12.04.2024 e-mail Udostępniono informację
136. 02.04.2024 umowa na usługę sprzątania 12.04.2024 e-mail Udostępniono informację
137. 29.03.2024 spotkania Prezydenta Jacka Wójcickiego w dniu 28.03.2024 r. 12.04.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
138. 05.04.2024 numer KW dla działki 1131 obr. Śródmieście 12.04.2024 e-mail Udzielono odpowiedzi
139. 05.04.2024 zespół powołany do wyjaśnienia sytuacji w ZKS nr 1 19.04.2024 e-mail Udostępniono informację
140. 07.04.2024 oczyszczalnie przydomowe 17.04.2024 e-mail Udostępniono informację
141. 08.04.2024 zatrudnienie we wskazanych wydziałach 24.04.2024 ePUAP Udostępniono informację
142. 09.04.2024 pas drogi przy ul. Dąbrowskiego 17.04.2024 e-mail Udostępniono informację
143. 09.04.2024 decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach i o warunkach zabudowy dla farm fotowoltaicznych, wiatrowych oraz magazynów energii 17.04.2024 e-mail Udostępniono informację
144. 10.04.2024 Zintegrowany System Zarządzania Urzędem i Oświatą - usługa serwisowa 17.04.2024 e-mail Udostępniono informację
145. 10.04.2024 dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących 24.04.2024 e-mail Udostępniono informację
146. 09.04.2024 dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących  17.04.2024 e-mail Udostępniono informację
147. 11.04.2024 budowa domów do 70 m2 15.04.2024 e-mail Udostępniono informację
148. 11.04.2024 udostępnianie danych RCWiN 24.04.2024 e-mail Udostępniono informację
149. 10.04.2024 zatrudnienie w urzędzie miasta na dzień 01.03.2024 r. 24.04.2024 e-mail Udostępniono informację
150. 15.04.2024 dane przestrzenne dotyczące okręgów wyborczych 24.04.2024 e-mail Udostępniono informację
151. 03.04.2024 decyzje wz, pozwolenia na budowę, stopień pokrycia miasta mpzp, wnioski o ustalenie lokalizacji inwestycji 17.04.2024 e-mail Udostępniono informację
152. 16.04.2024 wniosek w sprawie pisowni nazw ulic w ewidencji PRG 24.04.2024 e-mail Udostępniono informację
153. 17.04.2024 decyzje wz dla farm fotowoltaicznych i wiatrowych od 2021 roku 24.04.2024 e-mail Udostępniono informację
154. 19.04.2024 ustalenia z inwestorami w kwestii korzystania z dróg na czas realizacji inwestycji Twoje Bermudy i Bermudy2 06.05.2024 e-mail Udostępniono informację
155. 22.04.2024 komercjalizacja i stoiska handlowe na terenie Wartowni 29.04.2024 e-mail Udostępniono informację
156. 22.04.2024 ustalenia planistyczne dotyczące wskazanej nieruchomości 06.05.2024 listownie Udostępniono informację
157. 23.04.2024 realizacja programu asystent osobisty osoby niepełnosprawnej 29.04.2024 ePUAP Udostępniono informację
158. 23.04.2024 ruch rowerowy w mieście 29.04.2024 e-mail Udostępniono informację
159. 23.04.2024 wysokość stawki rekompensaty za wozokilometr i sprawozdanie finansowe za 2023 rok 29.04.2024 e-mail Udostępniono informację
160. 24.04.2024 rady osiedli 29.04.2024 e-mail Udostępniono informację
161. 24.04.2024 zgłoszenia do debaty nad raportem o stanie miasta za 2022 rok 29.04.2024 e-mail Udostępniono informację
162. 23.04.2024 budynki wielorodzinne oddane do użytku w latach 2000-2010 06.05.2024 e-mail Udostępniono informację
163. 29.04.2024 prowadzenie robót w obrębie drzew ul. Piłsudskiego 06.05.2024 e-mail Udostępniono informację
164. 02.05.2024 społeczni opiekunowie zabytków 14.05.2024 e-mail Udostępniono informację
165. 07.05.2024 dotacja na cyfryzację urzędu 15.05.2024 e-mail Udostępniono informację
166. 07.05.2024 kastracje psów i kotów 16.05.2024 e-mail Udostępniono informację

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wydział merytoryczny
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-19 11:29:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-19 11:29:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kinga Pawlikowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-16 10:18:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
505 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »