Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

2019 rok

Szczegóły informacji

Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej wraz z odpowiedziami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-01-22 13:55:13 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

 
 
 
Nr Przedmiot wniosku Wniosek wraz z odpowiedzią
1 planowane inwestycje w pobliżu wskazanych działek plik
2 oferty w konkursie na usługi brokerskie plik
3 ankieta dot. działalności marketingowej i promocyjnej plik
4 wykup lokali komunalnych, zysk miasta plik
5 pytanie o Inspektora Ochrony Danych plik
6 uzbrajanie terenów inwestycyjnych przy ul. Dobrej i Łukasińskiego plik
7 remont ulicy Sulęcińskiej plik
8 umowa z Inneko RCS Sp. z o.o. plik
9 ryzyko powodzi we wskazanych lokalizacjach plik
10 dokumentacja związana z przebudową torowiska przy ul. Warszawskiej i Sikorskiego plik
11 prace remontowe przy ulicy Sulęcińskiej plik
12 zgoda na wycinkę drzew przy ul. Żwirowej plik
13 ilość zaległego urlopu osób pełniących funkcje publiczne plik
14 monitoring powietrza w mieście plik
15 decyzje o warunkach zabudowy dla obiektów budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego w 2018 roku plik
16 rozmowy w sprawie organizacji Festiwalu Camerimage plik
17 przebudowa ulicy Kostrzyńskiej plik
18 archiwum zakładowe plik
19 prace nad uchwałą krajobrazową plik
20 działania w zakresie mediów społecznościowych plik
21 organizacja WOŚP plik
22 inwestycje miejskie plik
23 informacje dotyczące Straży Miejskiej plik
24 oferty złożone we wskazanym postępowaniu plik
25 decyzje administracyjne w przedmiocie czasowego odebrania zwierząt właścicielom plik
26 działalność miasta w sprawach młodzieżowych plik
27 odkrywka przy ul. Ostroroga plik
28 destrukt asfaltowy w pasie drogowym ulicy Ariańskiej plik
29 mediacje plik
30 badania geotechniczne na dz. 350/2 i 1870/22 plik
31 umowy na przeprowadzenie szkoleń pracowniczych w 2018 roku plik
32 przetarg na wycinkę drzew i odkupienie drewna z wycinki plik
33 informacje dot. wskazanego naboru plik
34 opieka nad bezdomnymi zwierzętami i ich wyłapywanie plik
35 decyzje w sprawie czasowego zajęcia nieruchomości plik
36 umorzenia należności za korzystanie z obiektów sportowych plik
37 działalność promocyjna i komunikacyjna plik
38 liczba wydanych decyzji o warunkach zabudowy w latach 2009-2018 plik
39 zestawienia zbiorcze o petycjach plik
40 ewakuacja osób niepełnosprawnych z budynku urzędu plik
41 przebudowa ulicy Walczaka plik
42 budowa budynku mieszkalnego przy ul. Dowgielewiczowej plik
43 funkcjonowanie specustawy mieszkaniowej plik
44 stan zieleni przyszpitalnej przy ul. Walczaka plik
45 dokumentacja związana z modernizacją SP1 plik
46 umowa na dokumentację projektową modernizacji budynku SP1 plik
47 inicjatywa uchwałodawcza plik
48 rejestracja przyczep jednoosiowych o masie pow. 10000 kg w 2018 i 2019 roku plik
49 rejestracja przyczep jednoosiowych o masie pow. 10000 kg w 2017 roku plik
50 szacunkowa wartość zamówienia w postępowaniu na utrzymanie zieleni przyulicznej plik
54 zatrudnienie w Urzędzie Miasta wg stanu na dzień 31.12.2018 r. plik