ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

2018 rok

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej wraz z odpowiedziami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-01-17 11:02:43 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

 
 
 
Nr Przedmiot wniosku Wniosek wraz z odpowiedzią
1 Kopie umów zawartych przez Urząd Miasta w 2017 roku plik
2 Program dofinansowań indywidualnych dla oczyszczalni przydomowych plik
3 Udostępnianie informacji publicznej plik
4 Inwestycje miejskie w 2018 roku plik
5 Wynagrodzenie Prezydenta Miasta za 2016 rok plik
6 Wynagrodzenie Prezydenta Miasta za 2017 rok plik
7 Stosowanie klauzul i zasad zawartych w nowelizacji Kodeksu postępowania administracyjnego plik
8 Kopie umów zawartych przez Urząd Miasta w 2017 roku plik
9 Oferty dot. przetargu na przebudowę ulicy Okrzei i ul. Małorolnych plik
10 Oferty dot. przetargu na przebudowę ulicy Okrzei i ul. Małorolnych plik
11 Informacje o działkach 1593/1 i 1593/2 w Gorzowie Wlkp. plik
12 Ryzyko wystąpienia powodzi we wskazanych lokalizacjach plik
13 Ilość zdarzeń na ulicy Kostrzyńskiej związanych ze stanem jej nawierzchni plik
14 Informacje o uchwałach Rady Miasta, budżecie obywatelskim, konsultacjach z mieszkańcami plik
15 Informacje dotyczące powiatowej geodezji plik
16 Operat szacunkowy nieruchomości przy ul. Wełniany Rynek 18 plik
17 Remonty nawierzchni ulicy Kostrzyńskiej plik
18 Uchwała Rady Miasta w sprawie ustalenia wysokości stawki procentowej opłaty adiacenckiej plik
19 Informacje archiwalne o przedwojennym lotnisku na terenie miasta plik
20 prace utrzymaniowe na ulicy Wschodniej plik
21 opieka nad bezdomnymi zwierzętami i ich wyłapywanie plik
22 polityka mieszkaniowa w latach 2000, 2005, 2010-2016 plik
23 Miejski Plan Zarządzania Kryzysowego plik
24 realizacja zadania pn. Dziedzictwo Historia Miasto plik
25 inwestycja na działce 1593/1 plik
26 przebudowa ulicy Walczaka/Warszawskiej/Hejmanowskiej plik
27 przebudowa ulicy Kobylogórskiej plik
28 przebudowa ulicy Wróblewskiego plik
29 zakres obowiązków oraz wykaz reklam opiniowanych przez Architekta Miejskiego plik
30 udział Architekta Miejskiego w negocjacjach z inwestorami plik
31 koszty organizacji 25 i 26 finału WOŚP plik
32 lokale mieszkalne w budynkach na działce 2191/3 obręb 2 Górczyn plik
33 miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla działki 2191/3 obręb 2 Górczyn plik
34 koszt działania sygnalizacji świetlnej na odcinku od ul. Warszawskiej/Pomorskiej do ul. Walczaka 25 plik
35 przebudowa ulicy Dunikowskiego plik
36 ilość zdarzeń zgłoszonych do Państwowej Straży Pożarnej związanych z wystąpieniem silnego wiatru w dniu 05.10.2017 r. plik
37 dokumentacja dotycząca spółek miejskich plik
38 inwestycje miejskie plik
39 liczba urzędników z rozbiciem na wydziały i stanowiska plik
40 kopia decyzji o pozwoleniu na budowę sieci cieplnej przy ul. Szwoleżerów plik
41 catering w żłobkach, przedszkolach i szkołach na terenie miasta plik
42 przebudowa ulicy Wróblewskiego plik
43 decyzje w sprawie zmiany imienia i nazwiska w latach 2012-2017 plik
44 rozwiązania przyjęte odnośnie centralizacji rozliczeń VAT plik
46 imprezy masowe w latach 2016 -2017 plik
« powrót do poprzedniej strony