ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

2018 rok

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej wraz z odpowiedziami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-01-17 11:02:43 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

 
 
 
Nr Przedmiot wniosku Wniosek wraz z odpowiedzią
1 Kopie umów zawartych przez Urząd Miasta w 2017 roku plik
2 Program dofinansowań indywidualnych dla oczyszczalni przydomowych plik
3 Udostępnianie informacji publicznej plik
4 Inwestycje miejskie w 2018 roku plik
5 Wynagrodzenie Prezydenta Miasta za 2016 rok plik
6 Wynagrodzenie Prezydenta Miasta za 2017 rok plik
7 Stosowanie klauzul i zasad zawartych w nowelizacji Kodeksu postępowania administracyjnego plik
8 Kopie umów zawartych przez Urząd Miasta w 2017 roku plik
9 Oferty dot. przetargu na przebudowę ulicy Okrzei i ul. Małorolnych plik
10 Oferty dot. przetargu na przebudowę ulicy Okrzei i ul. Małorolnych plik
11 Informacje o działkach 1593/1 i 1593/2 w Gorzowie Wlkp. plik
12 Ryzyko wystąpienia powodzi we wskazanych lokalizacjach plik
13 Ilość zdarzeń na ulicy Kostrzyńskiej związanych ze stanem jej nawierzchni plik
14 Informacje o uchwałach Rady Miasta, budżecie obywatelskim, konsultacjach z mieszkańcami plik
15 Informacje dotyczące powiatowej geodezji plik
16 Operat szacunkowy nieruchomości przy ul. Wełniany Rynek 18 plik
17 Remonty nawierzchni ulicy Kostrzyńskiej plik
18 Uchwała Rady Miasta w sprawie ustalenia wysokości stawki procentowej opłaty adiacenckiej plik
19 Informacje archiwalne o przedwojennym lotnisku na terenie miasta plik
20 prace utrzymaniowe na ulicy Wschodniej plik
21 opieka nad bezdomnymi zwierzętami i ich wyłapywanie plik
22 polityka mieszkaniowa w latach 2000, 2005, 2010-2016 plik
23 Miejski Plan Zarządzania Kryzysowego plik
24 realizacja zadania pn. Dziedzictwo Historia Miasto plik
25 inwestycja na działce 1593/1 plik
26 przebudowa ulicy Walczaka/Warszawskiej/Hejmanowskiej plik
27 przebudowa ulicy Kobylogórskiej plik
28 przebudowa ulicy Wróblewskiego plik
29 zakres obowiązków oraz wykaz reklam opiniowanych przez Architekta Miejskiego plik
30 udział Architekta Miejskiego w negocjacjach z inwestorami plik
31 koszty organizacji 25 i 26 finału WOŚP plik
32 lokale mieszkalne w budynkach na działce 2191/3 obręb 2 Górczyn plik
33 miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla działki 2191/3 obręb 2 Górczyn plik
34 koszt działania sygnalizacji świetlnej na odcinku od ul. Warszawskiej/Pomorskiej do ul. Walczaka 25 plik
35 przebudowa ulicy Dunikowskiego plik
36 ilość zdarzeń zgłoszonych do Państwowej Straży Pożarnej związanych z wystąpieniem silnego wiatru w dniu 05.10.2017 r. plik
37 dokumentacja dotycząca spółek miejskich plik
38 inwestycje miejskie plik
39 liczba urzędników z rozbiciem na wydziały i stanowiska plik
40 kopia decyzji o pozwoleniu na budowę sieci cieplnej przy ul. Szwoleżerów plik
41 catering w żłobkach, przedszkolach i szkołach na terenie miasta plik
42 przebudowa ulicy Wróblewskiego plik
43 decyzje w sprawie zmiany imienia i nazwiska w latach 2012-2017 plik
44 rozwiązania przyjęte odnośnie centralizacji rozliczeń VAT plik
46 imprezy masowe w latach 2016 -2017 plik
47 budowa ścieżek żwirowo-piaskowych przy Filharmonii Gorzowskiej plik
48 dokumentacja w sprawie konkursu na prowadzenie punktów nieodpłatnej pomocy prawnej plik
49 dotacje dla szkół plik
50 ilość ławek w mieście plik
52 koszty organizacji 23 Finału WOŚP plik
53 kopia metryczki subwencji oświatowej na 2018 rok plik
55 realizacja zadań publicznych przy zaangażowaniu kapitału prywatnego plik
57 dokumentacja dotycząca ulicy Ostroroga plik
58 przebudowa ulicy Warszawskiej/Walczaka plik
59 czas wykonania zdjęć przebudowanych dróg plik
« powrót do poprzedniej strony